Τρίτη, Δεκεμβρίου 19, 2006

Γράμμα που δεν θα λάβει ποτέ ο παραλήπτης του

Ήσουν στην αγαπημένη μας παραλία πριν δυό μέρες.Σ αυτή που πηγαίναμε για βραδινά ψαρέματα,σ αυτή που έφτιαχνα κηροπηγιάκια από βότσαλα και σχημάτιζε τόσο όμορφα σχήματα η φλόγα του κεριού τριγύρω...σ αυτή που βλέπαμε μαζί πεφταστέρια...την ονομάζαμε δική μας παραλία. Σε ρώτησα στο τηλέφωνο,παιδιάστικη,αφελής ερώτηση "Πώς μπορείς κι είσαι μόνος σου σ ένα μέρος "δικό μας" χωρίς να σου λείπω;;
Λες και δεν περίμενα την απάντηση. λογικότατη απάντηση ,δε λέω "Ε τί να κάνουμε! Δεν είσαι εδώ" Η δική μου μη λογική απορία πώς μπορεί να είναι σ ένα μέρος όπου είμαι κι εγώ χωρίς να είμαι.Και η δική του απόλυτα λογική απάντηση.
Δεν μπορούμε όλοι να είμαστε το ίδιο.Να σκεφτόμαστε το ίδιο.Κι εγώ προτιμώ τις "τρελές" μη λογικές μου σκέψεις-απορίες,χωρίς όμως να διαγράφω τις λογικές σου απαντήσεις.
Καταγράφονται μέσα μου. Σαν σπόρος πέφτουν πολύ βαθιά μες στην ψυχή μου βγάζουν ρίζες...Κυκλαμινάκια θα φυτρώσουν απ αυτές.Και θα γίνουν η αιτία που επιτέλους θα ομορφύνει η ψυχή μου,τ ανθισμένα κυκλαμινάκια θα κλείσουν τις πληγές.....
Γιατί κυκλάμινα; Ανθίζουν και στην πιο μικρή χαραμάδα,σε χώμα,σε βράχια,στην ψυχή στα πιό απρόσμενα μέρη.Κι έχουν ένα τόσο υπέροχο χρώμα.το πιο όμορφο δώρο που μπορεί να μου δοθεί.
Έτσι κι εγώ λοιπόν σ ευχαριστώ γι αυτή τη "λογική" στον παράλογο δικό μου συναισθηματισμό.Θα μπορέσω να βγάλω,να δω,να νιώσω κάτι υπέροχο μέσα μου από αυτό.Είναι πολύ εύκολο τελικά να τα "μετατρέπεις" όλα και να βλέπεις πως τίποτε δεν γίνεται τυχαία.Τίποτε δεν πέφτει στην ψυχή καλέ μου χωρίς να ριζώσει.Στην δική μου τρελή,παράλογη ψυχή...κυκλάμινα.Σε κάποια άλλη ψυχή ίσως,ότι πέσει μετατραπεί σε κισσό παρασιτικό και δηλητηριώδη.Ανάλογα με τη λογική.Ανάλογα με την τρέλα.Δεν είναι εύκολο,δεν είναι καθόλου εύκολο.Είναι η ψυχή.Είναι η φωνούλα μέσα μας,που ότι και να κάνουμε,όσο και να εκλογικεύουμε κάτι και να λέμε "δεν γινόταν διαφορετικά" ...η φωνούλα..."Μήπως έκανες λάθος;;;" Ξεκινάει σιγά,ψιθυριστά,ώσπου γίνεται κραυγές δυνατές
Ξεσπάς στον εαυτό σου.αργά ή γρήγορα...
Είναι το συναίσθημα πως κάποιον άδικα θυσίασες κι αργά ή γρήγορα φτάνει και η ερώτηση...
"Στ όνομα τίνος θυσίασα αυτόν τον άνθρωπο,αυτή τη σχέση.Θα δεις πως ο βωμός που θυσίασες άνθρωπο και συναισθήματα,ήταν κάτι που τελικά δεν άξιζε...σου εξασφάλισε για μερικά ίσως χρόνια μια καλή εικόνα,μια εικόνα άλλων φαντασίωση,είναι όμως ο χρόνος που όλα τα καταστρέφει και τα διαστρεβλώνει και αμείλικτα δεκαπλάσιο θα σου δείξει το λάθος
Σου χω κι εγώ ένα δώρο έκπληξη για τα Χριστούγεννα ...την ελευθερία σου. Να πραγματοποιήσεις αυτά που νομίζεις πως πρέπει να κάνεις.Να δημιουργήσεις την εικόνα που άλλοι φαντασιώθηκαν για σένα.Δεν χαίρεσαι βρε κουτό;;
Ίσως να πιστεύεις πως κρύβουν πίκρα τα λόγια μου. Ίσως,αλλά κρύβουν και τη μοναδική σου αλήθεια.Τη μοναδική μας αλήθεια. Ο καθένας πληρώνει τις επιλογές του...επιλογή μου ν απομακρυνθώ,θα το πληρώσω πανάκριβα το ξέρω,θα χω ησυχάσει όμως ξέροντας που δεν σου στάθηκα πουθενά εμπόδιο.Σ ευχαριστώ πάλι γι αυτά τα σποράκια που κάθε μέρα για δέκα χρόνια φύτευες στην ψυχή μου κι εύχομαι κάποια στιγμή να βρεις απάντηση στο ερώτημα που σε περιμένει "Στ όνομα τίνος;;;;;"

(Α.Κ)

buzz it!

47 Comments:

Blogger nosyparker said...

Καλή μου, δεν είναι κακό να διαπιστώνεις πως έκανες λάθος. Άσε που ποτέ μια ανθρωπινη σχέση δεν είναι λάθος. Είναι σωστή όσο κρατάει, κάποτε όμως πρέπει να τελειώσει...

Τα Χριστούγεννα θα τον περιμένει μια έκπληξη. Τότε να δω, εκείνος θα πει πως ήταν λάθος;

;-)

10:47 μ.μ.  
Blogger nosyparker said...

Καλή μου, δεν είναι κακό να διαπιστώνεις πως έκανες λάθος. Άσε που ποτέ μια ανθρωπινη σχέση δεν είναι λάθος. Είναι σωστή όσο κρατάει, κάποτε όμως πρέπει να τελειώσει...

Τα Χριστούγεννα θα τον περιμένει μια έκπληξη. Τότε να δω, εκείνος θα πει πως ήταν λάθος;

;-)

10:51 μ.μ.  
Blogger nosyparker said...

LOL κοίτα σύμπτωση! Σου άφησα μήνυμα την ώρα που μου έγραφες κι εσύ! :-D
φιλάκια, σε σκέφτομαι

10:56 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Δυνατό κείμενο, Αλκυονίτα μου! Ειδικά η κατακλείδα του! Σόρι, για το μέιλ! Το ξέχασα η ηλίθια!

10:56 μ.μ.  
Blogger nosyparker said...

LOL κοίτα σύμπτωση! Σου άφησα μήνυμα την ώρα που μου έγραφες κι εσύ! :-D
φιλάκια, σε σκέφτομαι

11:00 μ.μ.  
Blogger Lost said...

τουλάχιστον επιλέγεις!

11:54 μ.μ.  
Blogger Maria Iribarne said...

Ο Όσκαρ Ουάιλντ δεν ήταν που έλεγε ότι δύο είναι τα χειρότερα πράγματα στη ζωή: το ένα να μη μας συμβεί ποτέ αυτό που επιθυμούμε και το άλλο να μας συμβεί;Ας έχει λοιπόν ο άλλος την "ελευθερία" του εφόσον ήταν αυτό που επιθυμούσε. Και να δούμε τι θα την κάνει, μα όταν έρθει η ώρα του δικού του απολογισμού το πιο πιθανό είναι ότι εσύ θα είσαι πολύ μακριά.
Θα τη λάβει την επιστολή, Αλκυόνη, δεν χρειάζεται να μπει στο blog σου, μια (αναπόφευκτα) ανεπαίσθητη αλλαγή της χροιάς της φωνής σου στο τηλέφωνο, μια καθυστέρηση απάντησης σε ένα μήνυμα, κι η επιστολή έχει φθάσει στον παραλήπτη της.

5:57 π.μ.  
Blogger MåvяiÐåliå said...

...τους ζυγούς λύσατε...

7:23 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@ περίεργό μας τί ν απαντήσω εδώ; εσύ τα ξέρεις κι από "κοντά" :xxx
@ρένι το mail ήρθε Σ ευχαριστώ πολύ φιλιά
@lost απ όλες τις επιλογές που έχω αυτή ίσως με κάνει να βρω ξανά τον εαυτό μου.Είναι πολλές φορές που αναρωτήθηκα πού πήγε πού χάθηκε εκείνο το κομμάτι του εαυτού μου το "δυνατό" καλημέρα :)
@maria iribarne ούτε στα μπλογκ μπαίνει κι αδιαφορώ πια αν με οποιονδήποτε τρόπο πάρει ή όχι το μήνυμα.Είναι -το είπαμε- και μια μορφη απολογισμού και αυτοκριτικής και οτιδήποτε άλλο το να γράφουμε εδώ. κι εγώ ...να έγραψα κάτι που πιστεύω πως πια δεν έχει νόημα να το ακούσει ξανά.Αποκτούν άλλη υπόσταση οι λέξεις,όταν τις βλέπουμε γραμμένες.φιλιά
@μαύρη μας Ντάλια ... κι ανάπαυση;;;; :)

9:35 π.μ.  
Blogger AVRA said...

περασμενα ναι ..ξεχασμενα οχι..καπως ετσι δεν ειναι?

φιλια

10:07 π.μ.  
Blogger allmylife said...

"...είναι η ψυχή", Αλκυόνη.
Που διάβασα σήμερα, στο πιό όμορφο κείμενό σου!

10:21 π.μ.  
Blogger bebelac said...

Αλκυόνη, με άγγιξες.

10:24 π.μ.  
Blogger Παιδίσκη ερωμένη said...

εξαιρετικό, δεν μπορώ να πω κάτι άλλο...

10:46 π.μ.  
Blogger John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Μερικές φορές δεν είναι τόσο επώδυνο να συνειδητοποιούμε πως κάναμε εμείς λάθος όσο το να συνειδητοποιούμε πως το λάθος το έκανε ο άλλος, σε σχέση με μας... Πονάει κάποτε - κάποτε πιο πολύ αυτό - κυρίως όταν έχουμε επενδύσει πάρα πολλά σ' αυτόν τον άλλο!
Χωρίς, βέβαια, να ξέρω λεπτομέρειες, θεωρώ ότι κάνεις την σωστή επιλογή, μιαν επιλογή αξιοπρέπειας και ακεραιότητας, απομακρυνόμενη, με το κεφάλι ψηλά. Γιατί αυτό το "ψηλά" θα σου μείνει δικό σου, όταν όλα τ' άλλα θάχουν μοιραία πια ξεθωριάσει!
Κι αν το καλοσκεφθείς, θα δεις ότι τελικά ΔΕΝ διαφωνούμε... κάθε άλλο... (Δες και το τελευταίο μου σχόλιο - απάντηση στην allmylife, άλλωστε.)
Προχώρα μπροστά! Καλημέρα σου!

11:27 π.μ.  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said...

γραμματα ζωης...
αλκυονη δεν εχω να πω τιποτα αλλο παρα μονο το εξης,
κλεισε τα ματια, σκεψου τι θελεις, εσυ και μονο εσυ...
να πραγματοποιησε το...
δυσκολο ναι...
αλλα οχι και ακατορθωτο, πιστεψε με...
φιλια...

12:05 μ.μ.  
Blogger soulmates said...

....kuklamina....

12:21 μ.μ.  
Blogger Ναυαγός said...

"Σου χω κι εγώ ένα δώρο έκπληξη για τα Χριστούγεννα ...την ελευθερία σου".

Ελευθερία δίχως ταίρι = σκληρή φυλακή.

4:45 μ.μ.  
Blogger SALOME said...

Ελπίζω οι διακοπές που θα πάς(πόσες μέρες μετράς?)να σε γυρίσουν καλύτερα πίσω και με περισσότερο φώς...δεν ξέρω γιατί΄(βέβαια ο καθένας τα περνάω μόνος του και τα ζεί διαφορετικά) αλλά ξέρεις η ζωή δεν περιμένει. Ανέβα στο τραίνο γιατί μπορεί να μην περάσει σύντομα άλλο...

6:20 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@αύρα ...κάπως έτσι ναι όσο κι αν "κοστίζει" ..
@όλη μας η ζωή :)) πολλά χαμογελάκια
@ ΜπΕμΠεΛάΚ μας γιατί;; :xxxx
@ βασιλική στο "μη ακατόρθωτο" βασίζομαι" κι εγώ :)
@ soulmates σ αρέσουν κι εσένα ε; :)
@ναυαγέ μου ... ναυαγήσαμε ή έστω ο καθένας επέλεξε και κάτι άλλο
@Σαλώμη 23 φεύγω 8α μείνω ως τις 3 Ιανουαρίου. Ευχαριστώ για τις ευχούλες και ανταποδίδω Φιλιά

6:47 μ.μ.  
Blogger GLOBAL said...

στο αυθόρμητό σου συναίσθημα και μόνο, σε αυτό το όνομα έστω.

7:58 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Πολύ όμορφο κείμενο,Αλκυόνη...Σου εύχομαι να περάσεις υπέροχα στις διακοπές σου!Φιλιά*

8:49 μ.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Έτσι γίνεται όταν αφηνόμαστε να αγγίξουμε τα όρια ή και να τα ξεπεράσουμε. Ξαφνικά ανακαλύπτεις ότι οι δρόμοι ήταν πάντα παράλληλοι.

8:51 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@global καλώς σε :)
@ Εβε-Λίνα σ ευχαριστώ καρδούλα μου :) :xxx
@νερίνα δεν το κατάλαβα ... :|

10:18 μ.μ.  
Blogger SALOME said...

Ευχαριστώ για τις ευχές, Ανεβαίνω αύριο στο αεροπλάνο και έφυγα.....

10:28 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@ Σαλώμη καλό ταξίδι και υπέροχες γιορτές να χεις φιλιά :)

10:39 μ.μ.  
Blogger SALOME said...

Κι εσύ...κι εσύ και όλα καλύτερα, πιο ξεκάθαρα και πιο χαρούμενα τον νέο χρόνο..., με ανταπόκριση!!

11:09 μ.μ.  
Blogger fish eye said...

αλκυονη μου..τις εχεις κανει τις επιλογες σου και σου εχω εμπιστοσυνη..
ασε τα κυκλαμινα να παρουν τη θεση των κακων σπορων..και κοιτα τον εαυτο σου..μονο αυτον..αξιζει..
και ξερω ποσο δυσκολα περνας..αλλα εχω καταλαβει και ποση δυναμη εχεις..
αλλωστε..αν αφησεις ελευθερο ενα πουλι..και γυρισει σ εσενα..εχεις κερδισει..
και αλλοιως..παλι εχεις κερδισει..
φιλια..τα λεμε..!!

11:56 μ.μ.  
Blogger John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Αρχίζεις κιόλας να ετοιμάζεις τις βαλίτσες, όπου από καιρό έχεις αποφασίσει τι ακριβώς θα βάλεις και θα πάρεις μαζί σου. Μόνο τα απολύτως απαραίτητα από τα παλιά κι όλα τα υπόλοιπα καινούρια! Ο δρόμος ανοίγει για σένα από τις 23 του μηνός, ο δρόμος προς την κάθαρση απ' ό,τι παλιό κι ο δρόμος της επιστροφής - τι παράξενο! - δρόμος προς το καινούριο θάναι!
Καλή σου μέρα!

8:00 π.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

"Η δική μου μη λογική απορία πώς μπορεί να είναι σ ένα μέρος όπου είμαι κι εγώ χωρίς να είμαι.Και η δική του απόλυτα λογική απάντηση."
Σε αυτό αναφέρομαι. Πιστεύω ότι όταν πραγματικά ήμασταν για όσο ήμασταν στον ίδιο δρόμο με κάποιον η λογική απάντηση είναι η δική σου όσα χρόνια και αν περάσουν και μιλάω για μένα βέβαια. Η άλλη απάντηση μου λέει αυτό που σου έγραψα. Σε καμία περίπτωση αυτό δεν τον κάνει τον κακό της ιστορίας, αλλά ούτε και τον κερδισμένο, αφού έτσι κι αλλιώς το συγκεκριμένο παιχνίδι δεν έχει νικητές, απλά αποδεικνύεται ότι δεν είχε και παίκτες.

8:49 π.μ.  
Blogger αλκιμήδη said...

καλημέρα καλή μου
και τελικά το δώρο που θα του κάνεις θα είναι δώρο που κάνεις κυρίως σε σένα. Τη δικιά σου ελευθερία. Μακάρι, σου το εύχομαι ολόψυχα, και οι διακοπές να σε βοηθήσουν. Κι αμα νοιώσεις να λυγάς, πάρε τηλέφωνο κάποιο φίλο/η πρώτα, εντάξει;
φιλιά

Και πάω να ανεβάσω καινούργιο τραγούδι στο μπλογκ μου, που μιλάει στη καρδιά μου και θέλω να σου το αφιερώσω
:)

10:01 π.μ.  
Blogger Όνειρα γλυκά.. said...

Αλκυόνη μου , δεν ξέρω αν αξίζει να δίνεις πράγματα στους άλλους όταν αυτοί δεν μπορούν να καταλάβουν την αξία τους . Η δική σου ψυχή ηρεμεί αλλά αυτοί μάλλον δεν σώζονται με τίποτα ..

Καλές και γλυκές γιορτές .. Να περάσεις καλά.. Φιλιά ..

10:04 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Είχα περάσει και όταν το ανέβασες, αλλά λόγω του πυρετού το άφησα στη μέση. Σήμερα το ολοκλήρωσα.
Τι σύμπτωση! Γράψαμε παραλλαγές στο ίδιο θέμα εσύ, ο Γιώργος, εγώ.
Μάκια και από εδώ :))

10:04 π.μ.  
Blogger GhostHunter said...

Δεν πήγες διακοπές βρεεεεε?
Άντε πήγαινε να ξεκουραστείς...
...άσχετα αν θα μας λείψεις.

10:17 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@φεγγαραγκαλιασμένη μου μόνο τον εαυτό μου θέλω να κερδίσω. τίποτε άλλον και κανέναν :)
@αστεροϊδή μου ακριβώς όπως τα λες είναι και γίνονται.
@νερίνα πολύ τραγικά αληθινή η διαπίστωση πως δεν είχε και παίκτες... όντως :)
@αλκιμήδη ευχαριστώ :) χαρούμενη σ ακούω ή μου φαίνεται;; :xxx
@θαλασσομπερδεμένη μας... τις παραλλαγές στο ίδιο θέμα τις προσεξα κι εγώ και στο γιώργο :) Εύχομαι να σαι καλυτερα τώρα. Φιλί
@Φαντασματάκι στις 23 λέμε και παρακαλώ μέχρι τότε να χει φτάσει η μπλούζα :xxx

10:34 π.μ.  
Blogger soulmates said...

nai vre alkuonh mou,
mou aresoun kai einai "ekei" na mou 8umizoun..
kalhmera!!

11:36 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

σου εύχομαι να περάσεις καλά και τα θεμέλια της ανάρρωσης να είναι γερά.
ακόμα και ο πόνος έχει τα όριά του και κάποτε σταματάει να μας πληγώνει την καρδιά.

4:18 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

χαρούμενη, χαρούμενη
μπήκα επιτέλους στο κλίμα των γιορτών

fingers crossed ε;

4:19 μ.μ.  
Blogger allmylife said...

να αφήσω ένα ευχαριστώ !
Ελένη.

7:09 μ.μ.  
Blogger Φοινιξ said...

Καλές γιορτές να σου ευχηθώ για αρχή και μετά η επιλογές σου να είναι όλες πετυχημένες και ο καινούργιος χρόνος ποιό όμορφος σε όλα για σένα.

9:07 μ.μ.  
Blogger nosyparker said...

Σβήσε μαρή τα διπλά μου σχόλια. Μη μ αφήνεις να εκτίθεμαι! :p

10:10 μ.μ.  
Blogger homelessMontresor said...

Πήρες μια πολύ σημαντική απόφαση και σου εύχομαι κουράγιο και δύναμη.
Υστ. Έχει και ο συναισθηματισμός τη λογική του... ακόμα και το παράλογο είναι ενα είδος λογικής...

1:36 π.μ.  
Blogger kyriayf said...

αλκυόνη μου καλημέρα! στα είπαν καλά οι παραπάνω... δική σου η ελευθερία... ξεκινάει από την επιλογή σου και μετά ανθίζει το κυκλάμινο σου... καλά να περάσεις στις διακοπές σου!!! αύριο φεύγεις τυχερούλα! ευκαιρία για ανασυγκρότηση καλή μου! φιλάκι:)))

8:00 π.μ.  
Blogger Άγνωστη said...

Φοβερο κειμενο..

Χρονια Πολλα, καλες γιορτες :)

6:30 μ.μ.  
Blogger Shades said...

Πολύ όμορφο.. ακούμπησε ευαίσθητες χορδές στη ψυχή μου.. σου εύχομαι τα καλύτερα.
Καλό βράδυ.

9:36 μ.μ.  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Να ξέρεις πως οι άντρες όταν παύσουν να αγαπούν, παραγίνονται "λογικοί"!
Εύχομαι να περάσεις καλά και να μην μετανιώσεις που δεν δέχθηκες να σε συνοδεύσω στις διακοπές σου... Είμαστε και συνομήλικοι!
Καλές γιορτές εύχομαι σε όλους και περισσότερο στην Αλκυονίτσα μας!

9:41 μ.μ.  
Blogger Ελπίδα said...

Καλές γιορτές Αλκυόνη μου κι ο καινούργιος χρόνος να σου φέρει μια αληθινή αγάπη, μαζί με την υγεία και όλα τα άλλα!

10:56 μ.μ.  
Blogger GerasimosGR said...

πιθανόν να έπρεπε κάποια στιγμή, να συναντήσουμε σε βιβλιοπωλείο, κάποιο ανάγνωσμα που να μιλάει μια γυναίκα, τρυφερά, σ' έναν άντρα, και το περιεχόμενο να είναι μόνο αυτό.

10:49 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Page copy protected against web site content infringement by Copysca
pe SYNC BLOGS


ask2use.com: Μόνο αποσπασματική αντιγραφή
ask2use.com: Απαραίτητη η δωρεά σε φιλανθρωπική οργάνωση
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια
website stats Who links to my website?