Παρασκευή, Δεκεμβρίου 08, 2006

Έστω........

...πως αποφασίζετε να πάτε διακοπές 2 εβδομάδες σ ένα μέρος σαν κι αυτό....












εντελώς μόνοι σας
γιατί θέλετε απόλυτη ηρεμία, να ισορροπήσετε
τον εαυτό σας,να "βρείτε" ξανά τους ρυθμούς σας
αλλά κυρίως τον ίδιο τον εαυτό σας....



























το μέρος μοιάζει να ναι ιδανικό,δεν σας ενδιαφέρει αν είναι Χριστούγεννα,που θεωρείται "οικογενειακή γιορτή"
προέχει η ψυχική ηρεμία....






















τί θα παίρνατε μαζί σας;;; ή τί δεν θα παίρνατε;;
















(Τί θα με "συμβουλεύατε" να πάρω,ή να μην πάρω μαζί μου...;; )

buzz it!

87 Comments:

Blogger nyctolouloudo said...

να πάρεις το μαγιό σου....εκτός και φοβάσαι την θάλασσα, τα όνειρα και τις χαρές!
και να μην πάρεις τους φόβους σου, τις λύπες σου, τους πόνους σου ...εκτός και ξέρεις μπάνιο!

6:26 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@μεθυσμενάκι
σε συγχωρώ γιατί
α)είσαι ....
β)είσαι εκτός τόπου και χρόνου (χειμώνας είναι εκεί-εδώ)
γ)δεν ξέρεις τί έχει γίνει
αφίενταί σου αι αμαρτίαι

6:29 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

ευχαριστώ παπά μου....
αλλά εγώ κάνω και τον χειμώνα μπάνιο!

6:36 μ.μ.  
Blogger George said...

όχι στα λαπτοπ κινητά τηλέφωνα και ότι άλλο μπορεί να σου θυμίσει αυτό που ζείς τώρα. Όχι σε ότι θα σε κρατάει δεμένη εδώ που είσαι.

6:37 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

οπότε ισχύει το α) και το γ)
μεθυσμενάκι μ

6:38 μ.μ.  
Blogger John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Για τέτοιο μέρος, η πρώτη συμβουλή είναι να μη πάρεις τίποτε, εκτός ίσως από κάτι να διαβάζεις και κάτι ν' ακούς - μήπως και κάποιες στιγμές χρειάζεσαι διάλειμμα από τον εαυτό σου...
Ωστόσο, το πιο σπουδαίο, αν και συνήθως ουτοπικό, θάταν να φροντίσεις να μείνεις εκεί... επ' άπειρον... Γίνεται;

6:39 μ.μ.  
Blogger GhostHunter said...

Υπολογιστή με GPRS σύνδεση για να είσαι Online πάντα με το αγαπημένο σου blog και.... μια μπλούζα για να μην κρυώσεις....
(Να μην σου πω τι να γράφει πάνω...)

Χεχ :)

6:39 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@george εδώ ξέρω έχεις απόλυτο δίκιο..και διάλεξα και μέρος να μην έχει ούτε ιντερνετ καφέ :)

6:41 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@φαντασματάκι το εκλαμβάνω ως χιούμορ...
(είναι λίγο πιο σοβαρά τα πράγματα...)
:*

6:43 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

'' aufniemehrwiedersehen''
das ist doch wohl nicht dein ernst?


oder?

7:14 μ.μ.  
Blogger GhostHunter said...

Φυσικά γλυκό μου.
Δεν ξέρω με σένα έτσι μου βγαίνει.

(Μια φωνή μέσα μου, μου λέει ότι κρύβεις πολύ μα πολύ χιούμορ και μ'αρέσει..)

Φιλιά.
(ίσως φταίει ότι γεννηθήκαμε μαζί ;) )

7:15 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Θα συμμφωνήσω με τον αστεροειδή! Διάθεση καλή να πάρεις και το φετίχ σου μαζί για να μας γράψεις τις σκέψεις και εντυπώσεις σου όταν γυρίσεις! Καλά να περάσεις! Φιλιάάάάά

7:22 μ.μ.  
Blogger fish eye said...

..χχχμμμ...τι να παρεις??
μουσικη..
βιβλια..
και τις ζεστες ευχες μας να περασεις τα ομορφοτερα Χριστουγενα με τον εαυτο σου..
αν και ειμαι σιγουρη πως παρεακι θα βρεις εκει..εκτος κι αν θελεις να ερθω..
να ερθω..?? :))))) φιλι..

7:23 μ.μ.  
Blogger αλκιμήδη said...

να πας να πας
είναι μαγικό το μέρος

όσο πιο ελαφριά γίνεται
μουσικές, βιβλία, moleskin για καταγραφή
άσε το laptop (θα μας λείψεις αλλά δε πειράζει)
και την αγάπη μας

7:54 μ.μ.  
Blogger ONOMATODOSIA said...

na mhn pareis tipote.
tosa pragmata 8a exei ekei...

8:04 μ.μ.  
Blogger nosyparker said...

Τετράδιο και στυλό για να γράφεις. Σίγουρα θα έχεις πολλή έμπνευση εκεί. Μην πάρεις βιβλία, κάνε δικές σου σκέψεις.

ΥΓ Κάνα γκόμενο πάρε μαζί χιχιχιχι

8:28 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@ μεθυσμενάκι warum nicht? :p
@φαντασματάκι...τα υπόλοιπα στο μπλογκ σου... αλλά τί εννοείς γεννηθήκαμε μαζί;;; :|
@ρένι πουθενά λέμε χωρίς τα moleskine -όχι τα "παλια" το καλά να περάσω άσε μου το λες στις 22 που θα την κάνω... προς το παρόν γνώμες μαζεύω...τί να πάρω μαζί πχ τί βιβλία...τί μουσική και έτερα τέτοια συναφή :)
@φεγγαραγκαλιασμένη μου ... τί μουσική τί βιβλία;;; (έλα) φιλί :)
@αλκιμήδη μ ακούω πρότάσεις για βιβλία και μουσική... εγώ πώς σου πρότειναι και μάλιστα πολύ καλό;;; :***
@ονοματοδοσία όντως θα έχει.χωρίς λαπτοπ και κινητό ζω χωρίς βιβλία και μουσική ποτέ (καλώς σε)

8:35 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@ γατούλι μ περίεργο... αμ από κάτι τέτοια προσπαθώ να ξεφύγω....

8:36 μ.μ.  
Blogger GhostHunter said...

Χμμμ...
τα χρόνια σου χρόνια μου...

Χεχ :)

8:49 μ.μ.  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Απ' ότι βλέπω το κρεββάτι είναι διπλό!
Μήπως πρέπει να ξανασκεφθείς αν πρέπει να πας μόνη ή με παρέα;
Λέω... μήπως...

9:05 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@αστεροϊδή μου τώρα είδα το σχόλιό σου...
για το επ άπειρον δεν γίνεται...αλλά είσαι μέσα στο μυαλό μου τελικά
ναι το σκέφτομαι,ν αγοράσω αν όχι το συγκεκριμένο κάτι άλλο εκεί..
θα κάνω ταυτόχρονα κι έρευνα αγοράς (μα μέσα στο μυαλό μου είσαι;;) :**
@φαντασματάκι κι οι δυό μαζί ξεπερνάμε κατά πολύ τον μισό αιώνα :|
@ασκαρδαμυκτί μήπως;;; ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ!!!!!!!!!!!! :(

9:19 μ.μ.  
Blogger Εύα said...

εγω θα επαιρνα ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ενα αρσενικο μαζι μου γιατι το μονο που δεν θελω ειναι να ηρεμησω!χαχα!

9:49 μ.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

...δεν εχω να σου προτείνω τι να παρεις ....οτι σε ευχαριστει εσένα ...πως ηρεμείς..
Ήλιο να μας φέρεις και ζέστη γίνεταιιιιιιιιιιιιιιι;΄

10:31 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

weil ich dich mag...
weil deine haare so toll und lang sind
und
weil DU mich nicht so ernst nimmst!
GSD!

10:32 μ.μ.  
Blogger homelessMontresor said...

Δεν ξέρω από τι ακριβώς θες να ξεφύγεις αλλά απ' ότι κατάλαβα έχουν φορτωθεί ήδη πολλά στην πλάτη σου. Οπότε μην πάρεις τίποτα μαζί σου, ίσα ίσα κοίτα να ξεφορτωθείς και μερικές από τις "αποσκευές" σου εκεί!

12:19 π.μ.  
Blogger annamaria said...

Oσο ομορφο να ειναι το μερος που θα πας, οση ηρεμια και να θελεις, ειναι βασανο η μοναξια!!
Σκεψου το παλι!!

1:06 π.μ.  
Blogger dodo said...

Δεν θα έπαιρνα, ή τουλάχιστον, θα προσπαθούσα να μη πάρω, τον κατάλογο με τις εδώ υποχρεώσεις...

1:49 π.μ.  
Blogger MåvяiÐåliå said...

Φωτογραφική μηχανή, βιβλία...αλλά και το laptop…

6:11 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Θα πάρεις ζεστά ρουχαλάκια, μουσικούλες, φωτογραφική μηχανή, χαρτάκι και στυλό, θετικές σκέψεις και ένα χαμόγελο :))
Θα αφήσεις ό,τι σε "χαλάει" πίσω.

Μάκια :)

9:19 π.μ.  
Blogger Shades said...

Καλή διάθεση και θετικό πνεύμα είναι τα μόνα που χρειάζεσαι συντροφιά.
Καλημέρα.

9:51 π.μ.  
Blogger Unknown said...

Εγω λέω να μη πας, Αλκυόνη.
:Ο)

10:29 π.μ.  
Blogger nosyparker said...

Επισκέψεις δέχεσαι; 15 ολόκληρες μέρες άδεια θα έχω :-D

10:38 π.μ.  
Blogger John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Αλκυόνη μου - αν τόσο καιρό, που όλοι επικοινωνούμε μεταξύ μας, δεν έχουμε όλοι από λίγο μπει ο ένας στο μυαλό του άλλου, τότε απλώς περνάμε την ώρα μας σε καφενείο και δεν τόχουμε καταλάβει ακόμη... Ευτυχώς, δεν είν' έτσι! Έχουμε κεραίες τεντωμένες και πιάνουμε στον αέρα μηνύματα, συναισθήματα, ιδέες... Μαθαίνουμε ο ένας απ' τον άλλο κι ο ένας για τον άλλο, όπως μαθαίνουμε και για τον εαυτό μας, μέσα από αυτό το δούναι - λαβείν.

Άννα Μαρία, είναι πόνος η μοναξιά, αναμφίβολα. Είναι, όμως, συχνά και μια ναγκαία μεταβατική, καθαρτική διαδικασία, από την οποία πρέπει να περάσουμε, για να πάμε παρακάτω, με καθαρό μυαλο και χωρίς εκκρεμότητες!

Καλημέρα σε όλους κι όλες!

11:51 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

αγαπημένα άτομα/φίλους/αγαπημένους.
βιβλία, αρώματα, ζεστά ρούχα αλλά και μαγιώ,
περιοδικά, αποξηραμένους καρπούς, σοκολάτες, κρασί, λευκό και κόκκινο, ένα καπέλο, μουσική - ότι σου αρέσει, και ένα λαπ-τοπ για να βλέπεις, που και που τα σχόλια που σου γράφουμε!

φιλιά

12:58 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@εύα εσύ ναι ... χαίρομαι για σένα :)
@ σέβι μου γίνεται να τα βρω εγώ αυτά;;;
@μεθυσμενάκι δεν έχω αντίλογο. Έχεις δίκιο
@homelessMontresor υπερβολικά πολλά και δεν ξέρω αν είμαι ακόμη στα όριά μου ή τα χω ξεπεράσει
@άννα-μαρία ίσως και να ναι μικρότερο όμως είναι απ όσα περνάω τώρα... Θα πεις έτσι θα γλυτώσεις; Δεν ξέρω. μια "ανάσα" ζητάω.
Κι αν ήταν να το ξανασκεφτώ,όπως λες πριν ακριβώς μισή ώρα,μου ρθε και η χαριστική βολή...ελπίζω δηλ να ήταν η χαριστική..
@ντο-ντο εννοείται αυτός δεν μπαίνει στις "αποσκευές" καλώς ήρθες
@μαύρη Ντάλια το λαπτοπ αποκλείστηκε όπως και το κινητό
@θαλασσομπερδεμένη μου όλα,τα δυό τελευταία εύχομαι μου εύχομαι να τα βρω :)
@shades in the dark αν τα είχα αυτά ή έστω πως τα χω θα μπορούσα ν αντιμετωπίσω πολλά ή και όλα διαφορετικά
@simon γιατί;;;;;
@περίεργό μ μετά τη χτεσινή ταλαιπωρία...επιμένεις;;; :P :)
@αστεροϊδή μου για τους περισσότερους μας έτσι είναι. μ άρεσε που έδωσες στην άννα μαρία απάντηση ακριβή απάντηση :)
@αλεξάνδρα θ ακουστεί το λιγότερο "μελό" αλλά είναι αλήθεια. Ο μοναδικός μου φίλος που θα θελα μαζί πέθανε..το είπαμε αυτό και το επαναλαμβάνω φίλος όχι εραστής ή ότι άλλο...στους άλλους φίλους δεν "αξίζει" να περάσουν τα δικά μου χριστούγεννα...ούτε και στους γονείς μου Δεν είμαι αυτή την εποχή το κατάλληλο άτομο για παρέες και δεν θέλω Στο θάνατο του φίλου μου προστέθηκε κι άλλος "θάνατος" μεταφορικά ...άστα να πάνε αλεξάνδρα κι έρχονται όλα το ένα μετά το άλλο με μαθηματική ακρίβεια!!!

1:47 μ.μ.  
Blogger Giorgia_is_coming_to_town said...

Χαρτί και μολύβι, φωτογραφική μηχανή και το "Χαμένο Ρόδο" του Σερντάρ Οζκάν... Μην βιαστείς να το κλείσεις από τις πρώτες σελίδες που ίσως σου φανούν ρηχές ή τετριμμένες... Την ηρεμία θα την βρείς εκεί (εύχομαι και ελπίζω)

3:27 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Μήπως χωράω σ εκαμιά αποσκευή; Κι εγώ θέλω να την κάνωωωωωω! :((
Προτάσεις γι αμουσική; Καθόρισε , είδη κια προτιμήσειςκαι θα σου στείλω λίστα! Στα βιβλία επίσης. ;)

9:56 μ.μ.  
Blogger Fibi said...

Είμαι βολική, κεφάτη και θα σε κάνω να γελάς, ΠΑΡΕ ΕΜΕΝΑΑΑ!!!

Σοβαρά τώρα:
πάρε λίγα πράγματα και πολύ όρεξη:)

10:00 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@giorgia_is_coming_to_town : καλώς ήρθες με ψευδωνυματάκι που θυμίζει άη βασίλη :) και "δωράκι" το "βιβλίο" Θα το πάρω. Σ ευχαριστώ και για τις ευχές
@ρένι τί να λέμε;;; έτσι κι αλλιώς μέσες άκρες έχεις καταλάβει τί μ αρέσει ...αν και θα θελα λίγο πιο ουδέτερη μουσική ...σε μένα ουδέτερη χωρίς στίχο να κάνω συνειρμούς κλπ κλπ καταλαβαίνεις,κλασσική θα λεγα
φιλί
@ φοιβάκη -φιμπάκι με την όρεξη θα δυσκολευτώ όπως την εννοείς.
η μόνη πολύ όρεξη που χω τώρα είναι να περάσουν οι μέρες ως τις 23
:) 14 έμειναν!!!

10:55 μ.μ.  
Blogger αερικο said...

(Τί θα με "συμβουλεύατε" να πάρω,ή να μην πάρω μαζί μου...;; )
"..παρε ο,τι θελεις παλιατζη
απο μια αγαπη που δε ζει.."
Θυμηθηκα τον αειμνηστο Σ. Διονυσιου βρε παιδι μου..:-*


(..δε μου λες, δεν μπορεις να βαλεις καμμια πιο απλη γραμματοσειρα στο verification;;;;;;;;;; ...4 φορες εγραψα τα γραμματακια και τιποτα ακομη!!@#$%^&* γμτ αστιγματισμο μου! @#$%^&*)

11:40 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Nα πάρεις μαζί:

-βιβλία
-χαρτιά και μόλύβι ή στυλό
-φωτογραφική μηχανή
-φακό
-ένα αγαπημένο και βολικό ρούχο

Να μην πάρεις:

-καμιά υποχρέωση
-κινητά

11:48 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@ αερικό μ σματς τπτ άλλο (θα σου αγοράσω γυαλιά)
@ gitsaki σε όλα ναι :)

11:51 μ.μ.  
Blogger Φοινιξ said...

ΑΛκυόνη μαζί σου να πάρεις μόνο ένα βιβλίο και απαλή μουσική.

Μην πάρεις αναμνήσεις ούτε καλές ούτε κακές και οτιδήποτε καθημερινό.
Και ειδικά όχι κινητό.
Έτσι θα γίνει μέσα σου κάτι σαν recondition...

καλημέρα

9:07 π.μ.  
Blogger McKat said...

Γειά σου Αλκυόνη,
να σου πω κατ'αρχήν πως πολύ θα ήθελα να μπορούσα κι εγώ να περάσω σε ένα τέτοιο μέρος χειμωνιάτικες διακοπές - εντελώς έξω από τα συνηθισμένα - μια και μπορεί κανείς, αν το θελήσει, να καθήσει και να ακούσει πολύ τον εαυτό του.

Ίσως λοιπόν να είναι καλύτερο να αναρωτηθείς τί δεν πρέπει να πάρεις μαζί σου. Ό,τι θα σε εμποδίσει δηλαδή να αφουγκραστείς το μέσα σου, ό,τι σου τραβάει την προσοχή από τις πραγματικές σου ανάγκες κι ό,τι απορροφά τις δυνάμεις σου.

Να είσαι καλά και να περάσεις όπως θέλεις σου εύχομαι (και σε όλους δηλαδή το ίδιο εύχομαι)

9:12 π.μ.  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Κοίτα Αλκυόνη, εγώ επίτηδες το "έριξα" για να μου προτείνεις να σε συνοδεύσω! Τώρα εσύ είτε δεν το "έπιασες" είτε το "έπιασες" αλλά το έκανες γαργάρα...
Εκτός κι αν σε τρόμαξε ο "τουρκαλβανός" της φώτο στο μλπογκ μου....

9:33 π.μ.  
Blogger Unknown said...

Χμμμ...

Καλά ΟΚ...
Βασικά δεν θα πήγαινα ποτέ μόνος, αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...

Οπότε προφανώς δεν θες να πάρεις αυτό που θα σε συμβούλευα :)

Οπότε πάρε τα:

Το Ζαχίρ και τον αλχιμιστή του Κοέλο και την Αϋπνία του Σ. Κίνγκ. Μετά δεν θα είσαι πιά η ίδια ;)

10:21 π.μ.  
Blogger Unknown said...

(Εναλλακτικά τα άπαντα του Έντγκαρ Άλλαν Πο...)

10:22 π.μ.  
Blogger gb said...

τη συντροφιά μου
τη συντροφιά σου
οι δυό μας

10:31 π.μ.  
Blogger Markos said...

Kαλημέρα.
Δεν διάβασα τι έγραψαν οι άλλοι, αλλά θα πρότεινα στον εαυτό μου τα εξής:
άνετα ρούχα και παπούτσια για περπάτημα και έναν χάρτη ή οδηγό της περιοχής.
Τη φωτογραφική μου μηχανή.
Ένα μικρό σημειωματάριο (δεν έχω moleskine:-)) )
Στυλό!!! Ίσως και ένα στυλό με πένα και μελάνι.
Το mp3 player με όσα τραγούδια μου βγάζουν έντονα συναισθήματα (μόνος θα ήμουν το γέλιο και το κλάμα δικά μου θα ήταν)
Και ένα δυο βιβλία. Βαριάς φιλοσοφίας ή και Πολιτικής (έχουμε και τις μονομανίες μας), αλλά πολύ βαριάς για να μην γίνουν η αιτία να κλειστώ μέσα για να τα διαβάσω...

Α και ταυτότητα και πιστωτική κάρτα.

Το κινητό;

Προσωπικά θα το έπαιρνα γιατί το δικό μου έχει και ραδιόφωνο.

Καλή Κυριακή να έχεις και να περνάς καλά.

10:53 π.μ.  
Blogger maika said...

μην πάρεις τίποτα...
ό,τι χρειαστείς θα το βρεις εκει!!!
Νομίζω πως όταν θέλουμε όχι απλώς να φύγουμε αλλά να ξεφύγουμε δεν κουβαλάμε τίποτα μαζί μας....
Ό,τι βρεις εκεί λοιπόν!!!
καλημέρα

12:25 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@ φοίνικα καλώς σε κι εδώ. Μ έκανες να χαμογελάσω με το "οτιδήποτε καθημερινό" :) Σκέφτηκα πως το πιο κοινό καθημερινό που έχω και δεν γίνεται να μην το πάρω μαζί μου είμαι ΕΓΩ :| Παράλογο ε;; Ο σουρεαλισμός σ όλο του το μεγαλείο -αν το σκεφτείς κυριολεκτικά- γιατί οκ μεταφορικά αφήνω εδώ ό,τι μ "ενοχλεί" από μένα :)
@McKat "Ό,τι θα σε εμποδίσει δηλαδή να αφουγκραστείς το μέσα σου, ό,τι σου τραβάει την προσοχή από τις πραγματικές σου ανάγκες κι ό,τι απορροφά τις δυνάμεις σου" πολύ καλή συμβουλή,σ ευχαριστώ και σε καλωσορίζω κι εσένα :)
@AΣΚΑΡΔΑΜΥΚΤΙ: (το γράφω με κεφαλαία να το δεις) Γαργάρα;;; Απάντησα με τρία ναι τρία ΟΧΙ :))
@ καμηλιέρη μου με φοβίσατε με το "μετά δεν θα σαι πια η ίδια ..." Τα βιβλία που προτείνετε καλοδεχούμενα τα του Κοέλο. Κινγκ χμμμ μάλλον όχι. Ε.Α. Πόε τα χω διαβάσει όλα,δεν θα τα ξαναπροτιμήσω αλλά με φοβίσαγτε κάπως.... :**
@gb καλώς ήρθες αλλά οι δυό μας;;; (γνωριζόμεθα;;;; αλλά κι έτσι να ταν alea jacta est) MONH!
@Μάρκο μου γύρισες;; Καλώς σε. Πέρασες καλά;;; Θα περάσω απ το μπλογκ να δω. Αυτά που προτείνεις με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνη. Την πιστωτική είναι που φοβάμαι να πάρω μαζί...
Κινητό και λαπτοπ εχουν αποκλειστεί και σίγουρα όχι μικρό σημειωματάριο :******

12:39 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@maika λες; καλώς ήρθες!!
:)

12:40 μ.μ.  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Αλκυόνη, ότι με συμφέρει βλέπω...

12:58 μ.μ.  
Blogger gb said...

Ρωτάς,
Τί θα έπαιρνα μαζί μου;
"τη συντροφιά μου"
Τί θα σε συμβούλευα;
"τη συντροφιά σου"
"οι δυό μας"
αλλά οι δυό μας;

όλους μας τρομάζει το άγνωστο
εκτός άν δε πάρουμε μαζί μας
τον ιππόκαμπο
και τα ένστικτα
it's possible?

Πρόσεχε, μη πάρεις πράγματα
πάρε άνθρωπο

3:27 μ.μ.  
Blogger SALOME said...

Πάρε άνθρωπο κι αν δεν γίνεται αυτό, σκέψου τον όταν θα είσαι εκεί. Μπορεί και να τον σχήματίσεις...
και μια σημείωση:Το μέρος είναι υπέροχο αλλά το χειμώνα θα με μελαγχολούσε...θα το προτιμούσα άνοιξη ή φθινόπωρο. Τελικά είμαι λίγο συμβατική...Καλά να περάσεις!

5:36 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@gp νομίζω απ την αρχή είναι ξεκαθαρισμένο... λόγοι διάφοροι το επιβάλλουν να πάω μόνη
Τα περί "ιπποκάμπου" γιατί δεν μπορώ να τα καταλάβω;;;
@Σαλώμη καλώς σε Ένας παράγοντας που και αυτόν το σκέφτηκα,για μένα είναι πιο μελαγχολικό το φθινόπωρο,άνοιξη καλά είναι αλλά δεν έρχονται κατά παραγγελία όσα μας αναγκάζουν να απομονωθούμε για λίγο...(βάλε με τώρα να σκέφτομαι ότι ίσως και να ήταν κατα παραγγελία...αυτό η αλκιμήδη θα το καταλάβαινε!!!!)
Ίσως να πρέπει να ναι χειμώνας. Μ άρεσε αυτό να "σχηματίσεις άνθρωπο". Εμένα ίσως απ την αρχή;;
καλό απογευμα :)

6:03 μ.μ.  
Blogger Lost said...

Διαβάζω: "στους άλλους φίλους δεν "αξίζει" να περάσουν τα δικά μου χριστούγεννα...ούτε και στους γονείς μου" Μεταφράζω: "αποφασίζω ότι I have to spare them all από την ύπαρξή μου και αποτραβιέμαι στο καβούκι μου, να γλείψω τις πληγές μου". Αλκυόνη, μερικές φορές αξίζει να μένουμε, γιατί κανένας πραγματικός φίλος (για γονιό δεν ξέρω, δεν έχω) δεν θα μας πει ότι στη δύσκολη στιγμή δεν του "αξίζει" η παρέα μας. Η "συμβουλή" μου είναι να μείνεις.

7:27 μ.μ.  
Blogger Desposini Savio said...

Αλκυόνη καλησπέρα
...ένα βιβλίο, φωτογραφική μηχανή...
μην πάρεις laptop.
Να ησυχάσεις, να σκεφτείς και να ονειρευτείς...
Υπέροχο μέρος, που είναι;

7:37 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@lost μου δεν είναι θέμα μόνο "αξίζει" δεν "αξίζει". Είναι κι επιλογή, να με βρω...αν δεν τα καταφέρω πια...οκ γυρνώ ...που δεν το νομίζω :**
@δεσποσύνη μας καλώς ήρθατε. Πολλά βιβλία το βλέπω :) Α ναι κάπου εδώ στην Ελλάδα είναι το μέρος :)

8:54 μ.μ.  
Blogger SALOME said...

@alkyoni "εσένα απο την αρχή" χμ...πόσες μέρες θα μείνεις;
Πάντως ο Καφάβης ισχυρίζεται ότι την πόλη μας, την κουβαλάμε και μάλλον έτσι πρέπει να είναι...αλλά αυτό είναι ένα άλλο post...

8:55 μ.μ.  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Να μην παρεις μαζι σου κανεναν και να ζησεις λιγο για εσενα!!!

9:02 μ.μ.  
Blogger allmylife said...

τον δικό σου καθρέφτη να πάρεις μαζί, χαρτιά Α4 ιβουάρ, μολύβια μαλακά και ξύστρες - όχι γόμες, γιατί οι "μουτζούρες" είναι αυτομαθήματα, μουσική του Μάλερ και του Σοπέν, και τον χαμένο χρόνο - πυ σίγουρη είμαι πως έχεις διαβάσει παλιά, αλλά τώρα, θα δείς - είναι ξεκούραση...

9:12 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@σαλώμη το χω πίστεψέ με υπόψιν μου αυτό το "άλλο καβαφικό ποστ" "Έτσι όπως τη ζωή σου στην πόλη τούτη τη μικρή τη χάλασες σ όλη τη γη τη χάλασες" Σ αυτό δεν αναφέρεσαι;; επίσης άλλο "καβαφικό ποστ" θα ήταν "και τί θ απογίνουμε δίχως βαρβάρους"
:) Μ άρεσε η σκέψη σου,συνέπεσε με τη δική μου. Δεν πάω να μείνω μόνιμα. 14 μέρες διακοπές μόνο έχοντας υπόψιν τα "καβαφικά ποστ" και άλλα πολλά ποστ άλλων ποιητών και συγγραφέων.
Απλά θα προσπαθήσω να ξεμπλέξω λιγάκι το κουβάρι που και άθελά μου και ηθελημένα έγινε ξαφνικά η ζωή μου. :)
@ τι-βι εννοείται κανέναν να δω αν μπορώ και πως μπορώ να συνεχίσω να ζω για μένα :)
@all my πολύ ενδιαφέρον αυτό μουτζούρες-αυτομαθήματα (δεν το κάνεις ποστ;;;;;!!!!!)
Το χαμένο χρόνο ή δεν το χω διαβάσει ή το χω διαβάσει και δεν το θυμάμαι.. Μου υπενθυμίζεις ποιού είναι και την υπόθεση;;; (έπαθα black out);;; :***

9:30 μ.μ.  
Blogger allmylife said...

έλα σ'εμένα για τον χαμένο χρόνο :)

9:46 μ.μ.  
Blogger gb said...

@alky.. "γιατί δε μπορώ να το καταλάβω;;;

"όλους μας τρομάζει το άγνωστο,
εκτός άν δε πάρουμε μαζί μας
τον ιππόκαμπο
και τα ένστικτα
it's possible?"

όλους μας τρομάζει το άγνωστο,
εκτός άν δε πάρουμε μαζί μας
τον ιππόκαμπο
-δλδ εκείνο το σημείο του εγκεφάλου
όπου ζούν οι αναμνήσεις
με καταστάσεις ή ανθρώπους που μας φόβισαν και μας τρέπουν σε φυγή.-

... και τα ενστικτα,
άν μπορούμε να αφήσουμε τα ένστικτα
που βρίσκονται στο βάθος του πρωτόγονου εγκεφάλου όπου ο Αλλος είναι η κόλαση, όπως λέει και ο Καμύ, που μας τρέπει σε φυγή.

Εκεί που πάς,
πρόσεξε άν βρίσκεται η φυγή.

11:17 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@gp τώρα κατάλαβα τί εννοείς
ευχαριστώ πολύ που μου εξήγησες αυτό με τον ιππόκαμπο ειδικά.Μ αρέσουν αυτά τα πλασματάκια της θάλασσας και δεν μπόρεσα να φανταστώ πως εσύ "ανατομικά" τα ανέφερες
αυτό το η κόλαση είναι οι άλλοι ο Καμύ ή ο Σαρτρ το λέει;; Αμνησία έχω πάθει :)
Φυγή είναι ν αντιμετωπίσω λιγάκι τον εαυτό μου
καλό βράδυ να χεις :)

11:38 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μονίμως χάνω επεισόδια...:(
Anyway,να πας κούκλα μου...και να πάρεις ό,τι σου είναι απαραίτητο για να χαλαρώσεις και να ηρεμήσεις...;)
Φιλιά*

12:09 π.μ.  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Αλκυονακι μου σηγουρα θα επαιρνα ενα βιβλιο γιατι μεταξυ μας..αν ημουν μονη μου δεν θα "την παλευα" με τιποτα:)))

Σηγουρα δεν θα επαιρνα το λαπτοπ γιατι αν ηταν να το παρω καθομουν σπιτακι μου καλυτερα:**

1:02 π.μ.  
Blogger Mh Xeirotera said...

Pare kalh diathesh, xiumor, fantasia, ke poihtikh diathesh (dioti me tetia thea... den mporei tha megalurgisei).

Mhn pareis metamelies, amfitalanteuseis, adokima erotimatika.

Mhn pareis to lap top (an ke tha thelume na se divazume). Asto na "anasanei" ki auto.

An exeis ligo xwro akoma, pare ke kati apo Elyth :) Isos su "xreiastei."

2:34 π.μ.  
Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Κουκλίτσα μου γλυκιά αλλά τόσο θλιμμένη, νομίζω (καταρχήν πως) είναι σοφή απόφαση, να πας! Αρκεί να πας με σκοπό να βρεις τον εαυτό σου, όχι να "ξεφύγεις" από κάποιον/κάτι: γιατί σ΄αυτή την περίπτωση θα φέρεις τα αντίθετα (νομίζω) αποτελέσματα... Λυπάμαι!
Εγώ δε θα έπαιρνα ειλικρινά τίποτα μαζί μου, εκτός ίσως, από ένα παλιό, όμορφο άλμπουμ φωτογραφιών... Για να μπορέσω να το χορτάσω & να μην το ξαναδώ μετά ποτέ πια!
Σ΄εσένα, μια που θέλεις ν΄ακούσεις τις συμβουλές μας, θα πρότεινα να πάρεις μαζί σου μια καλή θεραπεία γέλιου: Τον "Καστράτο" του Αρκά ίσως;;;!
Εύχομαι όταν επιστρέψεις να ...είσαι όντως εσύ!

2:54 π.μ.  
Blogger Παιδίσκη ερωμένη said...

Πάρε μόνο το Μολεσκίν σου... :)

6:23 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Egώ θα συνιστούσα δύο (2) Moleskine και καμιά εικοσαριά βιβλία.
Α! και να μην ξεχάσεις τις νερομπογιές σου!

καλημέρα

9:59 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@ εβε-Λίνα δεν χάνεις τίποτε σπουδαίο. Σ ευχαριστώ μάτια μ :****
@κάντυ την παλεύω (θέλω να ελπίζω)μια χαρά. Και μόνο ότι άντεξα μέχρι εδώ κάτι λέει. :)
@μη χειρότερα ... μ άρεσε το αδόκιμα ερωτηματικά και το μεταφράζω ελεύθερα οκ;; Ελύτης ναι εννοείται...το "εν Λευκω" μάλλον "μονόγραμμα" κλπ όχι Σεφέρης ούτως ή άλλως άντα με συντροφεύει :)
@ηλιαχτίδα καλώς σε ...συμβολικό τ "όνομά" σου εδώ. Το ξέρω κι εγώ κι έχεις δίκιο,πως δεν ξεφεύγεις και από κάτι και από κάποιον όταν "φεύγεις" έτσι με τον εαυτό μου λέω λίγο να τα πούμε.Κι εγώ μου εύχομαι να μαι εγώ :) Σ ευχαριστώ! :)
@παιδίσκη μας μόνο ένα;;; μην σου πω όλα :) :****
@dr.ug νερομπογιές;; ενδιαφέρον!!! Πολύ!! κι ας μην ίχνος ταλέντου στη ζωγραφική :***

10:41 π.μ.  
Blogger stefanos said...

Να πάρεις την αγάπη όλων όσων σε διαβάζουν.

10:48 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@ στέφανε καλώς σε ... ήταν κάτι που δεν το χα σκεφτεί και το "κατάλαβα" λίγο πριν ξαναμπω στο μπλογκ μου και δω το σχόλιό σου...ταυτόχρονο με ένα ποστ αφιέρωση σε μένα (έκπληξη δωράκι μη αναμενόμενο)
έχεις απόλυτο δίκιο σ αυτό
καλή σου μέρα!! :)

11:16 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Θα σύστηνα τις ΦΩΝΕΣ του ΑΝΤΟΝΙΟ ΠΟΡΤΣΙΑ (εκδ. ΙΝΔΙΚΤΟΣ) ένα αγαπημένο βιβλίο
που έγινε φίλος καλός σε παρόμοια φευγιά , δυστυχώς μόνο του μυαλού μου...
Σου εύχομαι αποτοξίνωση....

11:33 π.μ.  
Blogger gb said...

Ναί ο Σάρτρ τόπε,"η κόλαση είναι ο άλλος", αλλά για παράλογο ομιλούντες ταιριάζει στο Καμύ και σε αυτόν αξίζει που χάθηκε πρόωρα.
Εκανα μπαγαποντιά λοιπόν και το απέδωσα σε εκείνον που αξίζει να διαβάζουμε, με έπιασες όμως και μ αρέσει

12:11 μ.μ.  
Blogger exilio said...

Τι να πάρεις;Χμμ..προτείνω να μην πάρεις το Moleskine εκεί(εκτός και αν πιστεύεις ότι το χρειάζεσαι)..μια φωτογραφική,άνετα ρουχαλάκια και οπωσδήποτε ΜΟυΣιΚή!Προσωπικά θα έπαιρνα Yann Tiersen(πάντα!!),Μichel Nyman,Aziza Mustafa Zadeh(!!!!!!),Keith jarrett,Σταύρο Λάντσια και κουλουπού κουλουπού!
Να περπατήσεις..πολύ!

12:44 μ.μ.  
Blogger Y. K. said...

τι να παρεις μαζι σου; χμ..
μουσικουλα (που σε ηρεμει,μακρυα απο κοψε-φλεβα τραγουδια..παρε μουσικη χωρις λογια)
ενα βιβλιαρακι μικρο(να χωραει στην τσαντα σου)που δε θα το διαβασεις μονορουφι, αλλα λιγες σελιδουλες τη μερα(αλλωστε δεν υπαρχει λογος βιασυνης-σε διακοπες εισαι)
οτι πιο απλο εχεις απο ρουχα.απεριττα ρουχα σε ανοιχτα χρωματα κι ενα τετραδιο μ'ενα μολυβακι για να γραψεις ολα οσα θα εχεις μεσα στο κεφαλακι σου..

υγ: θελω κι εγω μια μεριδα απο αυτη την -πως την ειπες;_ψυχικη ηρεμια...μοιρασου τη μαζι μας μολις επιστρεψεις
φιλακια πολλα! να περασεις (θα περασεις..) τελεια :)

3:18 μ.μ.  
Blogger Y. K. said...

ααα! και μια φωτογραφικη... :)

3:20 μ.μ.  
Blogger Όνειρα γλυκά.. said...

Πάρε μαζί ότι αγαπάς πολύ ..
Χωρίς αγάπη θα νιώσεις μόνη ..
Να περάσεις καλά ..

4:45 μ.μ.  
Blogger AnEmOdArMeNi said...

Βασικά να μην πας ..είναι λάθος εποχή για ένα τέτοιο μέρος. Και αν πας τώρα θα κόβεις φλέβες , οι εικόνες είναι καλοκαιρινές . Άσε που έχω μάθει ότι στο συγκεκριμένο μέρος το βράδυ έχει αρκούδες οι οποίες είναι αγριεμένες αυτή την περίοδο.

Σεμνά και Ταπεινά
Η Ποιήτρια

6:26 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@alicia καλώς ήρθες εννοείται αν τη βρω θα τη μοιραστώ :)
@όνειρα γλυκά γλυκό καλωσόρισμα και σε σένα. σ ευχαριστώ
@ ανεμοδαρμένη .... πολικές;;; Καλώς σε κι εσένα :)

7:51 μ.μ.  
Blogger members of the Lilipoua Oua-Oua tribe said...

Πολύ όμορφο μέρος!
Καλό θα ήταν να μην πάρεις το laptop μαζί σου!

Α! τώρα μου ήρθε στο μυαλό! Πάρε μαζί σου ενα Τσελεμεντέ και μαγείρεψε
ό,τι ονειρυόσουν τόσα χρόνια και δεν δοκίμαζες να το φτιάξεις!

12:48 π.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Κλασσική μουσική θες , μάτια μου?Οκ. Θα σου στείλω μειλ με τ αγαπημένα μου! Όσο για τις νερομπογιές του δρος, δίκιο έχει! Κι εγώ που είμαι πεζή εντελώς, τη βρίσκω να ζωγραφίζω βότσαλα (με ηρεμεί φοβερά να με νοιάζει μόνο αν ανακάτεψα το χρώμα καλα).
Βιβλία χμ εγώ σε λίγο θα ξεξκινησω να διαβάζω την αυτοβιογραφια του Μπ.Ντυλαν . Πα΄ρε κανενα αστυνομικο κι αυτο χαλρωτικο. Το μονο που θα σκεφτεσαι ειανι ποιος/α το έκανε! Φιλιάάά

12:35 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΟΥ ΣΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΚΕΙ Ή ΟΤΙ ΣΟΥ ΕΡΘΕΙ ΕΚΕΙ

11:13 μ.μ.  
Blogger GerasimosGR said...

όντως δεν είναι μέρος αυτό για να πας, μόνος. Είναι πολύ ωραίο για περιπάτους.

10:55 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Page copy protected against web site content infringement by Copysca
pe SYNC BLOGS


ask2use.com: Μόνο αποσπασματική αντιγραφή
ask2use.com: Απαραίτητη η δωρεά σε φιλανθρωπική οργάνωση
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια
website stats Who links to my website?