Δευτέρα, Νοεμβρίου 20, 2006

Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2006



ΟΝΟΜΑ :_______________________________

Παρατηρώ τις εικόνες, σκέφτομαι και γράφω:

Τι να έγινε το μπουκάλι;














--------------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------------------



----------------------------------------------------------------------------------



----------------------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------------------



----------------------------------------------------------------------------------










buzz it!

33 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

11:37 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

12:06 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

συγνώμη για την ταλαιπωρία με τα "ιερογλυφικά" για τα σχόλια αλλά βρήκα κάτι "διαφημιστικά" και δεν ξέρω πώς αλλιώς να τ αντιμετωπίσω

:)

12:14 μ.μ.  
Blogger αλκιμήδη said...

καλημέρα αλκυόνη και καλή εβδομάδα!

όλα καλά; μας έλειψες

όμορφο πράγμα να βρεις τέτοιο μπουκάλι όμως. Το πιστεύεις ότι δεν έχω ποτέ στείλει μύνημα μέσα σε μπουκάλι; Απαράδεκτη, θα επανορθώσω το επόμενο ΠΣΚ σίγουρα.

ΥΓ Μόνος τρόπος το word verification. Άστο για καμιά εβδομάδα και μετά το βγάζεις.

1:28 μ.μ.  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

ωραιο μυνηματακι:)

1:37 μ.μ.  
Blogger Shades said...

Πολύ όμορφο μήνυμα και αυτό και εκείνο με το περιστέρι..
Καλή σου μέρα Αλκυόνη... μας έλειψες.

2:28 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Καλησπέρα, αλκυονάκι ! Μας έλειψες! Το μόνο μήνυμα σε μπουκάλι που θυμάμαι είναι το ομώνυμο τραγούδι του Στινγκ.
(Βοηθητικό του να γράψουν την εξέλιξη μιας ιστορίας σε μικρές τάξεις. Είδες τη διαφορά; )

2:56 μ.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

Έλα βρε αλκυόνη και είχα αρχίσει να ανησυχώ ..έτοιμη ήμουν να σου στείλω ένα τέτοιο μήνυμα..αλλά είναι ανηφόρα από δω προς θεσσαλονίκη ...μάλλον Αφρική θα πήγαινε ...χεχεχε!!!!

3:30 μ.μ.  
Blogger fish eye said...

ωωωω...τι ομορφο!!!
εσυ το εφτιαξες αυτο??
φιλια και καλησπερες..:)))

3:45 μ.μ.  
Blogger nosyparker said...

Εμένα πάλι γιατί μου φάνηκε πως έδωσες λευκή κόλα; :-/

ΥΓ Ελπίζω να είσαι καλύτερα.

3:54 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Όταν ήμουν μικρή,πήγαινα εκεί που έσκαγε το κύμα για να βρω το μπουκάλι με το μήνυμα...Κάθε φορά,περίμενα διαφορετικό μήνυμα.Μπουκάλι μπορεί να μη βρήκα ποτέ,μηνύματα όμως,βρήκα πολλά!;)

4:04 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@ alci το μπουκάλι ελπίζω να το φέρουν από δω τα κύμματα :)α ναι έστω κι απο δω αν ανέβεις θεσ/κη εννοείται θα στείλεις mail
@Candy γράψε κι εσύ ένα μηνυματάκι :*
@shades φιλάκι ...κι εμένα μου λείπω...
@ρέν εμφανέστατη η διαφορά φιλιά πολλά
@σέβι και κάποιος απ την αφρική θα το βρισκε και θα το ξανάριχνε πίσω...στο τέλος θα φτανε :))
@ φεγγαραγκαλιασμένη μου απλά το δα σ ένα site για παιδάκια και μ άρεσε ..καλό για να μας γεννηθούν σκέψεις,δεν νομίζεις;; κι ας μην είμαστε πια παιδιά...
@ περίεργο όντως λευκή εγώ.φιλιά
@ evelina μ άρεσε πολύ το σχόλιό σου...σκέφτηκες να το κάνεις ποστ..αυτό με το τί μηνύματα έστω και χωρίς μπουκάλι βρήκες;; Πολύ πολύ όμορφο σχόλιο. Κι ακούγεται αισιόδοξο :)

6:06 μ.μ.  
Blogger nosyparker said...

Δεν ήταν η πρόθεσή μου να σε κάνω να νιώσεις άσχημα. Σε άκουσα και κατάλαβα :-(
Έχει κι άλλα ΣΚ, δεν ανησυχώ. Εσύ να'σαι καλά! :-)

6:19 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

alkyoni,καλή ιδέα...Επιφυλάσσομαι!;)
Καλησπέρες*

6:24 μ.μ.  
Blogger nosyparker said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

6:41 μ.μ.  
Blogger nosyparker said...

Πάνε πάλι στο blog μου, έχω κάτι για σένα! :-D

http://curiosity-killed.blogspot.com/2006/11/u-will-survive.html

6:43 μ.μ.  
Blogger Markos said...

Υπάρχουν και τα.. ταχυδρομικά περιστέρια ξέρεις...
Και είναι και πιο γρήγορα ;)
:-))))

Nα έχεις ένα όμορφο απόβραδο..

6:56 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

kyriayf κάτι γίνεται με τα comments... δεν τα καταφέρνω να πω... ήθελα να γράψω μια ιστορια.. αλλά θα ποστάρω με αφιέρωση παλιότερο κείμενο από το αρχείο μου..

7:50 μ.μ.  
Blogger GhostHunter said...

Εγώ το χω... Το πήρα σαν αντάλλαγμα για την μπλούζα...

8:24 μ.μ.  
Blogger George said...

Πάντα εφευρετική και με όμορφα μυνήματα.Την καλησπέρα μου.

11:35 μ.μ.  
Blogger Παιδίσκη ερωμένη said...

Την αγάπη μας Αλκυόνη... :)

4:28 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

πιο εύκολο είναι να βρεις ένα τζίνι μέσα σε ένα μπουκάλι παρά την αγάπη για όλους!

την καλημέρα μου!

6:33 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ειναι πολύ όμορφη αίσθηση να ρίχνεις ένα μπουκάλι στην θάλασσα με το μηνυμά σου!
το έχω κάνει άπειρες φορές σχεδόν σε κάθε ταξίδι με καράβι...
για κάποιους που θέλουν έστω και ηλεκτρονικά να στειλουν και να παρουν μήνυμα σε μπουκάλι
ας πάνε εδώ http://www.oceangram.com

10:11 π.μ.  
Blogger John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Όμορφο μήνυμα και ξαφνικά σαν πιο επίκαιρο κιόλας... Κυκλοφορεί γύρω μας δηλητήριο, πικρία, κακία, βία... Χρειάζεται κάποια εξισορρόπηση...

10:12 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@evelina : ΕΠΙΜΕΝΩ
@nosy με κατασυγκίνησες με αυτό :) ευχαριστώ
@Μάρκο : στο μπλογκ σου η απάντηση
@kyriayf : οπωσδήποτε !!!
@ghost: σου άφησα απάντηση στο βλόγκ σου :P
@γιώργο:όλα τα μηνύματα τελικά να είναι όμορφα,άσχετα αν εμείς δεν μπορούμε να το διακρίνουμε απ την αρχή
@Παιδίσκη :και την δικιά μου γλυκό μας "μικρό" :)
@μεθυσμένο: .... όταν το βρεις σπατάλησε μια ευχή απ τις 3 για όλους μας (πάντα πεζό θα μείνεις μωρέ μου;;;)
@melomenos:μήπως βρήκες κάποιο απ τα δικά μου ;;; :)
@αστεροϊδή μας ...γεγονός!

10:41 π.μ.  
Blogger allmylife said...

Το μήνυμα που έστειλες σ'εμένα σήμερα, ήταν ακόμη πιό πολύτιμο...
Με "επανέφερε" και σε ευχαριστώ - ξανά και εδώ.
Είσαι διαισθητική Αλκυόνη;
Γιατί είναι καιρός που έχω σταματήσει να πιστεύω στις συμπτώσεις...
Φιλιά!!!

12:33 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@allmy ... καλά έκανες και σταμάτησες να πιστεύεις στις συμπτώσεις :)
@ντέφι όντως παραπονιάρικο αλλά πολύ καλό :*

3:56 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

καλά ε, είσαι τώρα εκεί και παίζεις με το μπλογκ σου; θα τα κάνεις θάλασσα!
για μία στιγμή είχαν χαθεί όλα μέσα στο...μπουκάλι! χιχιχιχιιι!
πεζό έχω βρε... αλλά πεζή πάω!
πάω τώρα για καφέ...
θα έρθεις;

6:29 μ.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

ΑΛΚΥΟΝΙ...ΒΑΛΕ ΜΠΟΛΙΚΗ ΑΣΤΕΡΟΣΚΟΝΗ ΣΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΚΑΙ ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ..ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ!

9:10 μ.μ.  
Blogger elemental_on said...

fly on.. :)

12:21 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αν έχουμε αυτό το μπουκαλάκι στην καρδιά μας, όλα θα πάνε καλά.
Βέβαια, με αυτά που συμβαίνουν γύρω μας ορισμένες φορές αμφιβάλω, αλλά ποτέ δεν το βάζω κάτω.

Καλημέρα :))

10:30 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@σέβι έτρεξα λέμεεεεε
@element καλώς σε
@ θαλασομπερδεμένη μου καλώς ήρθες κι εσύ ... όλοι αμφιβάλουμε...αλλά σκέφτηκες τί θα γίνει αν το βάλουμε και κάτω;;;

10:51 π.μ.  
Blogger Alexandra said...

χωρίς πολλά λόγια, αλλά με ουσία!

φιλιά!

8:12 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Page copy protected against web site content infringement by Copysca
pe SYNC BLOGS


ask2use.com: Μόνο αποσπασματική αντιγραφή
ask2use.com: Απαραίτητη η δωρεά σε φιλανθρωπική οργάνωση
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια
website stats Who links to my website?