Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 29, 2006

Μαμά...


Τα ρούχα που δεν έμαθα να πλένω
τα βάζω στη σακούλα και στα φέρνω
...ρωτάς για την καριέρα μου
τη νύχτα και τη μέρα μου
κι εγώ
να σου μιλάω καταφέρνω
και σκέφτομαι που πίνω κόκα κόλα

για να ναι πάντα ίδια αλλάζουν όλα
κι ανοίγω το ψυγείο σου
το έλα και το αντίο σου ζητούσα στη ζωή μου πάνω απ όλα
Μαμά
,
πεινάω μαμά

φοβάμαι μαμά
γερνάω μαμά
και τρέμω να μαι αυτό που χρόνια ανησυχείς
ωραία νέα κι ατυχής.....
Τα χρόνια που μεγάλωνες για μένα,
να ξέρεις πως σου τα χω φυλαγμένα

Και τέλειωσα με άριστα αλλά,
δεν έχω ευχάριστα μαμά...
όλα στον κόσμο είναι γραμμένα
Σαράντα καλοκαίρια και χειμώνες
τις άγριες σου φέρνω ανεμώνες...
Και κοίτα ένα μυστήριο του κόσμου το κριτήριο
πως μοιάζουμε,μου λέει σα δυό σταγόνες.....
Μαμά...
πεινάω μαμά
φοβάμαι μαμά
γερνάω μαμά
και τρέμω να μαι αυτό που χρόνια ανησυχείς
ωραία...νέα....κι ατυχής...
.........






buzz it!

29 Comments:

Blogger homelessMontresor said...

Μελωδικό το κείμενο, μ'αρεσε!
Πάντως υπάρχουν και χειρότερα, να είσαι:
άσχημη, γριά και... ατυχής!
Και όχι μόνο στην εμφάνιση αλλά και στην ψυχή!
Απαπαπα μακριά από μας!

1:30 π.μ.  
Blogger αλκιμήδη said...

Βρε κούκλα μου
κάπως έτσι αισθανομαι και εγώ σήμερα
δε συμφωνώ με το άσμα, αλλά μου ταιριάζει σήμερα.
Καληνύχτα

1:56 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@homeless είναι που δεν μπορώ (ακόμα)να ανεβάσω μουσική στο βλογκ
@Αλκι έχει ενδιαφέρον αυτό που ΄γραψες..
"δεν συμφωνώ με το άσμα" Δεν σκέφτηκα ποτέ αν συμφωνουμε,με όσα λέει ένα τραγούδι.
απλά μέχρι τώρα εύρισκα την "ομορφιά" του,στο κατά πόσο ταυτίζονται οι στίχοι με όσα ζω ή θα θελα να ζήσω καταλαβαίνεις τί εννοώ και πάντα έπαιζε για μένα ρόλο και η ερμηνεία όποιου το τραγουδάει.
Και το συγκεκριμένο η Τσανακλίδου το ερμηνεύει υπέροχα,τόσο που αναρωτιέμαι αν το "ζει" ειδικά αυτό το τραγούδι.(που έγινε και η αιτία να την "προσέξω" περισσότερο σαν τραγουδίστρια)
Καλημέρα και στους δυό σας
:)

9:10 π.μ.  
Blogger Nyktipolos said...

Αχ! Κορίτσια, κορίτσια!! Τι τραβάτε!


:))))

9:24 π.μ.  
Blogger GhostHunter said...

Πάντα υπάρχει καιρός...
Πάντα υπάρχει χρόνος...
Αρκεί να μην το βάζεις κάτω...

Καλημέρα με ένα μεγάλο χαμόγελο

10:35 π.μ.  
Blogger αλκιμήδη said...

Καλημέρα Αλκυόνη μου
δεν είναι ανάγκη να συμφωνούμε με τα τραγούδια για να μας αρέσουν!
Τα τραγούδια εξάλλου λένε πάντα την αλήθεια, κάποια αλήθεια. Και όταν εκφράζουν τη ψυχική κατάσταση της στιγμής, τη δική μας αλήθεια, και τότε αχ, αχ, αχ.
Φιλιά

10:36 π.μ.  
Blogger Unknown said...

Καλά που σε έκανα να γελάς κι΄ όλας..
Αν σε είχα κάνει να κλάψεις δηλαδή τί θα έγραφες;

11:15 π.μ.  
Blogger γιώργος said...

καλημέρα...
υπέροχο κομμάτι...
υπέροχη Τσανακλίδου...
η ιστορία της ζωής μας...

11:24 π.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Καλησπέρα, Αλκυονάκι! Υπέροχο τραγούδι, γλυκόπικρο!
Ότα το ηχογραφούσε είχε πριν λίγους μήνες πεθάνει η μητέρα της!

2:42 μ.μ.  
Blogger Alexandra said...

ένας κόμπος στο λαιμό μου και αρχίζουν να σχηματίζονται δάκρυα στα μάτια μου όταν ακούω αυτό το τραγούδι...

3:02 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

renata
Α! Τώρα εξηγείται αυτό το κάτι "άλλο" που έχει το τραγούδι.
alkyoni
Τι κυκλάκια είναι αυτά που κάνεις ρε συ; Για ίσιωσε λίγο το τιμόνι! :ο)
Α! Έχεις κι εκείνο το στοιχειωμένο "Θαρθώ Σαν Άγγελος" με στίχους του Μπωντλέρ; Αν όχι, βρες το...
Όσο για τα τραγούδια στο μπλογκ, είναι λίγο δίκοπο μαχαίρι γιατί αν δεν έχεις καλή σύνδεση τότε το μηχάνημά σου σέρνεται λίγο. Το δικό μου στο σπίτι τα έπαιξε τελείως.
Καλό διήμερο
:ο)

5:31 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

ανατριχιάζω στο άκουσμά του..


τα φιλιά μου!!

9:09 μ.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

ΤΣΑΝΑΚΛΙΔΟΥ...Φοβερή ..ερμηνεύτρια από τις αγαπημένες μουυυυυ!!
Την απόλαυσα σε ενα αφιέρωμα που της έκανε ο Παπαδόπουλος στην.. νετ νομίζω !!

9:44 μ.μ.  
Blogger γιωργος said...

Και ποιος είναι ο αντίλογος της μαμάς; Ισως τα λόγια της δικής μου: "Ευχή και κατάρα σου δίνω μαζί το δικό σου παιδί να σου μοιάσει". Η κατάρα συνδεόταν με τον παιδεμό της να με "μεγαλώσει" -λες και δε θα γινόταν ούτως ή άλλως- και η ευχή με την χαρά που της έδωσε αυτή η σχέση.
Ισως λίγο άσχετο στο θέμα αλλά...

12:10 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

...καθόλου άσχετο axenbach ...πίστεψέ με
καληνύχτα
:)

12:12 π.μ.  
Blogger numb said...

H Tάνια δίνει την εντύπωση στις συναυλίες της ότι το τραγουδάει για πρώτη και τελευταία φορά. Πάντα παθιασμένη ερμηνεία!Performer! H καλύτερη από τους συναδέρφους της! Και υπέροχος άνθρωπος!

12:59 μ.μ.  
Blogger nosyparker said...

Εγώ κάθε που το ακούω ανατριχιάζω. Με κάλυψε ο numb κατά τ΄άλλα!

2:55 μ.μ.  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Πολυ τρυφερο...
καλησπερα και απο εμενα.
Οι δεσμοι αιματος ειναι παντα δυνατοι...

3:29 μ.μ.  
Blogger Καπετάνισσα said...

Με πέθανες.

Χαρακώνομαι επί τόπου.

Ό,τι πιο πολύ αγαπώ.

7:24 μ.μ.  
Blogger bebelac said...

Και γω τα ίδια λέω στη μαμά μου αλλά "έφυγε" και δεν ξέρω αν μ' ακούει. Αχ Alkyoni, τρυφερούλα, τι μου κάνεις...

2:06 π.μ.  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said...

καλημερα καλη μου...
η τυχη ειναι εκει...
εμεις που ειμαστε;
εμεις...

11:20 π.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

ΆΣΧΕΤΟ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ.. ΑΛΚΥΟΝΗ ΑΝΗΣΥΧΩ ΔΕΝ ΄΄ΓΕΝΝΗΣΑΜΕ'' ΑΚΟΜΑ ...... ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΙΣΑΡΙΚΗ΄;

3:02 μ.μ.  
Blogger Sigmataf said...

πραγματικά πολύ ωραίο κομμάτι.
Μπράβο σου που επέλεξες να το ανεβάσεις.

4:42 μ.μ.  
Blogger John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Ναι, γερνάω κι εγώ... αλλά δεν το λέω πουθενά! Μόνο στην μάνα μου, όταν γκρινιάζει για τα βάσανα της ηλικίας της κι άλλη παρηγοριά δεν μπορώ πια να σκεφθώ παρά μόνο να της λέω "Μα δεν βλέπεις, κι εγώ γερνάω... κι εγώ έχω τόνα, τάλλο το παράλλο..."!!! Άλλη προσέγγιση - πιο πρακτική αυτή - του τραγουδιού και του νοήματος!
Καλημέρα!

10:15 π.μ.  
Blogger markos-the-gnostic said...

Αλκυόνη γεια
δεν είχα προσέξει το σχόλιο σου στα ερωτήματα του Βύρωνος που είχα παραθέσει -και συμφωνώ μόνο ποιητικά
έτσι ξαναείδα το πολύ όμορφο blog σου

5:00 μ.μ.  
Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Γουφ!
:)

8:01 μ.μ.  
Blogger NinaC said...

...κι αν έχουμε κλάψει μ' αυτό το τραγούδι...

2:18 π.μ.  
Blogger ΙΩΑΝΝΗΣ ΞΕΝΙΔΗΣ said...

Άσχετο:Τριήμερο άπό Παρασκευή-Κυριακή θεατρική παράσταση στο Βαφοπούλειο με Τσβετάγεβα!Την Δευτέρα βράδυ ομιλία για Κίκεργκαρντ πάλι στο Βαφοπούλειο.

Καληνύχτα!

12:50 π.μ.  
Blogger ΙΩΑΝΝΗΣ ΞΕΝΙΔΗΣ said...

Ξέχασα να βάλω ημερομηνία για Κίκεργκαρντ.Δευτέρα 30-10-2006.

12:45 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Page copy protected against web site content infringement by Copysca
pe SYNC BLOGS


ask2use.com: Μόνο αποσπασματική αντιγραφή
ask2use.com: Απαραίτητη η δωρεά σε φιλανθρωπική οργάνωση
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια
website stats Who links to my website?