Τετάρτη, Ιουλίου 12, 2006

Βιβλία ήλιος θάλασσα καλοκαίρι!!!!!!!!!!



"Το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι παγανιστική μορφή του ήλιου,όπως μας έχουν κάνει να πιστέψουμε οι ηλιοδιψείς ξένοι του βορρά...είναι πάνω απ όλα τελετουργία του ίσκιου.
Ο ήλιος είναι μακρινός κι απρόσωπος δυνάστης ' ο ίσκιος είναι ο μικρός εφέστιος θεός του Έλληνα.Οικείος,φιλάνθρωπος,εξατομικευμένος.
Κάθε δέντρο έχει στον τόπο μας τον ίσκιο του,κάθε ίσκιος τον ύπνο του και κάθε ύπνος σε καλοκαιρινό ίσκιο το όνειρό του"....
Πολύ μικρό απόσπασμα απ το βιβλίο του Γιώργου Γραμματικάκη "Η αυτοβιογραφία του φωτός"
Υπέροχο βιβλίο και περιμένουν να διαβαστούν τα "Η βαρκάρισσα της χίμαιρας" Αλκυόνη Παπαδάκη
"Η χαμένη άνοιξη " (επιτέλους) Στρατής Τσίρκας
Και το πρώτο της τριλογίας Ακυβέρνητες Πολιτείες (επίσης Στρατής Τσίρκας )
"Η Λέσχη"

buzz it!

11 Comments:

Blogger mortaki said...

...επιτέλους κανονικό post σου μετά από καιρό!
ΚΑΙ βιβλιο-ωραίο!
Μουλειψες... :)

12:00 μ.μ.  
Blogger Кроткая said...

το πρώτο το διαβαζω τωρα...

τα άλλα τρια ειναι υπέροχα!

σου χα πει πως το νικ σου μου θυμιζει την Παπαδακη;

1:29 μ.μ.  
Blogger NinaC said...

Το νικ της ΕΙΝΑΙ η Παπαδάκη, χαζό Κροτούλι. Μην βλέπεις που εγώ τη λέω "Ψαροπούλι".

:p

Περνάς καλά, Αλκυόνη μου?

7:44 μ.μ.  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

To Ελληνικο καλοκαιρι δεν μπορει να συγκριθει με κανενα ανα τον κοσμο...

12:22 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@ μορτάκι έφτασες στο νησί;;
@ κρότι έχει δίκιο η Νίνα το νικ είναι παρμένο απ την Αλκυόνη Παπαδάκη
@διαμαντάκι περνάω καλά....αλλά δεν μπορείς να φανταστείς πόσο γέλασα βλέποντας συνέχεια στο βλογκ σου το "Ψαροπούλι" και όταν από περιέργεια πάτησα το λινκ διαπίστωσα πως αυτό ήμουν εγώ..
@πρέζα tv εννοείται

8:29 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

η φωτογραφία σου μου αρέσει πάρα πολύ. έχει μία μεγάάάλη ηρεμία.

αλλά το Ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι ούτε τίποτα το φανταστικό, ούτε το μοναδικό στον κόσμο. μία όμορφη εποχή είναι. τίποτα πάρα πάνω. τα καλοκαίρια είναι παντού όμορφα, όπου είσαι. τον Γιώργο Γραμματικάκη δεν τον ξέρω. την βαρκάρισσα της χίμαιρας δεν το έχω αγοράσει ακόμα, του Τσίρκα τα έχω διαβάσει.

τα φιλιά μου.

υγ. κοίτα, άμα έρθεις στην Μάνη και περάσεις από την Καλαμάτα....πάρε με τηλ. το νούμερο μου το έχει το αερικό.

ή γράψε μου στο
Bonsai_Bee@hotmail.com

11:31 π.μ.  
Blogger vromogato said...

μπορώ να βουτήξω λίγο?

5:03 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ο ήλιος! Σκεφτήκατε πόσα τρισεκατομμύρια ήλιοι υπάρχουν στο σύμπαν; Σκεφτήκατε σε πόσες, άραγε, γαλάζιες θάλασσες πλανητών σε άλλους γαλαξίες και άλλα ηλιακά συστήματα λάμπει με τον ίδιο τρόπο ο ήλιος τους; Η φαντασία μου προσπαθεί να συλλάβει τέτοιες εικόνες...

http://heliotypon.wordpress.com

12:22 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@vromogato ελεύθερα :)

8:32 π.μ.  
Blogger Nick said...

Γειά σας, ήλθα επισκέπτης στο σάιτ σας μέσω το σχολίου σας περί Αιγαίου στον doncat.

Ενδιαφέρουσα (φιλοσοφικά και άλλως) η εμφαινόμενη διά-σταση περί Αιγαίου.

Είναι η βάση του καλοκαιρινού Αιγαίου ο ήλιος, "μάνα" για τους "ηλιοδιψείς" Σκάντικ ή ο ίσκιος; Προσωπικά, προτιμώ το μέσο, δηλαδή ούτε τον ήλιο που όλα τα καλύπτει με ένα φλου, ούτε την "μαύρίλα" των ατελείωτων νυκτών του Βορρά και των τάσεων που προκαλούν.

Η απαλή συννεφιά αφήνει κάθε τι να δείξει τα χρώματα του, δεν τα "πνίγει" με ήλιο ή με σκοτάδι.

Και οι διαρκείς αντιθέσεις ήλιου - ίσκιου τι επιπτώσεις έχουν άραγε στα αισθητήρια όργανα μας το καλοκαίρι; Μήπως μας τσιτώνουν ολίγον (τους Μεσόγειους, κ.α.);

Καλό φθινόπωρο!

11:57 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Looking for information and found it at this great site... » » »

4:24 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Page copy protected against web site content infringement by Copysca
pe SYNC BLOGS


ask2use.com: Μόνο αποσπασματική αντιγραφή
ask2use.com: Απαραίτητη η δωρεά σε φιλανθρωπική οργάνωση
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια
website stats Who links to my website?