Παρασκευή, Ιουνίου 16, 2006

βαριέται...


...απόψε κανείς άλλος ή μόνο εγώ;;;;

buzz it!

19 Comments:

Blogger nyctolouloudo said...

να τις κάνουμε δύο;

καληνύχτα βρε..!

3:28 π.μ.  
Blogger Purple Overdose said...

Nωρίς είναι ακόμα, Αλκυόνη μου...

3:48 π.μ.  
Blogger mortaki said...

"Η φαντασία στην εξουσία"
Υπέροχο το μολυβολουλουδάκι σου Αλκυόνη!!!:-)

11:54 π.μ.  
Blogger mortaki said...

Εμένα μου χάρισες ένα μεγάλο χαμόγελο θαυμασμού με τον τρόπο που μετέτρεψες ακόμη και το ότι βαριόσουν...σε ένα καταπληκτικό post!
Yποκλίνομαι στην φαντασία σου! :-)

12:15 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

άσχετο....

Άλκυ, μη πας με το αερικό για καφέ ακόμα...
να περιμένεις να έρθω και εγώ.
στις 25 θα είμαι εκεί.

φιλιά

3:10 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Σε μερικές βδομάδες μπορεί, αλλά ακόμα δεν βαριέμαι. Είναι νωρίς...
Ωραίο το "λουλουδάκι" !

3:16 μ.μ.  
Blogger NinaC said...

Δεν μπορώ να βαρεθώ, γμτ... έχω δουλειά :((

6:44 μ.μ.  
Blogger αερικο said...

Εγω δεν βαριεμαι!! :-))
Φευγω Κυριακη για ταξιδακι 8κταημερο στις Κυκλαδες!!(οποτε ειμαι στις ετοιμασιες, τσαντες , τσαντακια, κολοκυθακια κλπ)

6:49 μ.μ.  
Blogger Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

Βαριέμαι σχεδόν πάντα. Γιατί δεν έχω βρει τι πραγματικά μ' αρέσει. Τώρα τελευταία έχω αρχίσει να βαριέμαι και τους φίλους μου. Γι' αυτό ψάχνω για νέους στα blogs. Ν' ακούσω τίποτα καινούριο. Η ζωή βαλτώνει μετά τα 30κάτι. Θέλει πολύ ψάξιμο, για να μην βαριέσαι. Η δουλειά-ρουτίνα είναι drug, δεν είναι αντίδοτο στη βαρεμάρα. Το μόνο αντίδοτο είναι η δημιουργία.

7:14 μ.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

...μπα δε βαριέμαι.. απλά κούραση νοιώθω τέτοια ώρα κάθε Παρασκευή..καιειδικα αυτην την Παρασκευή μετά απο πολύ
πολύ τρέξιμο
αυτήν την εβδομαδα!!
καληνυχτα

10:27 μ.μ.  
Blogger Кроткая said...

δε βαριέσαι βρε Αλκυόνη μου!

2:44 π.μ.  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Aπο βαρεμαρα αλλο τιποτε!!!

4:08 π.μ.  
Blogger Unknown said...

Εύγε...
Η βαρεμάρα σε σωστές δόσεις είναι σπάνιο δώρο. Στην αρχή μπορεί να σου χαρίσει ένα λουλουδάκι σαν κι αυτό, και μετά...
Α, μετά -αν δε βαριέσαι- πας αλλού...
Καλημέρα
:Ο)

10:17 π.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

.. Πως μπορεί ένα άχρηστο υλικό να μετατραπεί σε κάτι τόσο όμορφο ..για το ξύσμα του μολυβιού μιλάω..... με τα πιτσιρίκια -τωρα το θυμήθηκα -φτιάχναμε παλιά χειροτεχνίες από τέτοια ξυσματα ..πεταλουδες ηλιους,,ψαράκια κλπ κλπ κλπ
το λουλούδι δεν το χαμε κάνει ,,,κλέβω ιδέα...
καλό απόγευμα !!!

5:38 μ.μ.  
Blogger hardrain said...

Καλημέρα :-)

11:48 π.μ.  
Blogger αερικο said...

Ρε συ Αλκυονη πηγε 20 Ιουνιου..ακομα βαριεσαι;; :-))

9:06 μ.μ.  
Blogger Кроткая said...

πέρασα για καλημέρα και καφέ! φιλακια!!!

1:00 μ.μ.  
Blogger Charlie Alexandra said...

exei ginei ki i varemara politeleia gamoto mou... me tis fapes na skane apo pandou oute kan xronos gia varemara...

1:11 μ.μ.  
Blogger ΙΩΑΝΝΗΣ ΞΕΝΙΔΗΣ said...

Η πλήξη και η έλλειψη διάθεσης για οποιαδήποτε ενέργεια μάλλον έχει να κάνει με την συμμετοχή μας σε μια ψυχαναγκαστική κοινωνία!Δεν μας επιτρέπεται να τεμπελιάζουμε ώστε να ξαναβρούμε την ορμή και την δύναμη για καινούρια και φρέσκα πράγματα!

8:21 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Page copy protected against web site content infringement by Copysca
pe SYNC BLOGS


ask2use.com: Μόνο αποσπασματική αντιγραφή
ask2use.com: Απαραίτητη η δωρεά σε φιλανθρωπική οργάνωση
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια
website stats Who links to my website?