Τρίτη, Μαΐου 23, 2006

depon.......εξετάσεις


Ν' αφήσω λιγάκι ακόμη να κοιμηθεί ο "μικρός".
Θα νιώθει κι αυτός εξαντλημένος.
Καφές,2 depon μαζί,περιμένω να δράσουν,να περάσει ο πονοκέφαλος
Αύριο αρχίζει η εξεταστική του Γυμνασίου.
Πρώτο μάθημα Αρχαία.Βρίζω την τύχη μου,που κάποτε έτυχε να περάσω Φιλοσοφική.
Τώρα θα ταν όλα πιο εύκολα.Όπως με τα μαθηματικά,που τα χει αναλάβει το φροντιστήριο
Το διάβασμα των αρχαίων και λοιπών φιλολογικών μαθημάτων του γιού μου,το ανέλαβα εγώ.
Α΄Γυμνασίου,εύκολα λένε όλοι,εύκολα λέω κι εγώ....όλοι δηλ. εκτός απ τους ίδιους τους μαθητές.
(Κυρίως εκτός απ τον ίδιο μου το γιό)
Συμβουλές,άφησέ τον να διαβάσει μόνος κλπ κλπ.... ας μη δοθούν!!!!
Δεν θέλω ν αρχίσω τα περί εκπαιδευτικού συστήματος.
Άλλωστε δεν έχουν και τόσο μεγάλη σχέση-σημασία τώρα.
Προσπαθώ να το δω με χιούμορ. Έχω ακούσει τις πιο απίθανες απαντήσεις,σε νοηματικές-σημασιολογικές ερωτήσεις,μου χουν δοθεί οι πιό απίθανοι τύποι ρημάτων,έχω δει αθώα ουσιαστικά να σφαγιάζονται κατά την κλίση τους
Πού να μιλήσω για τις ψιλές,τις δασείες,τις περισπωμένες,τις υπογεγραμμένες,δοτικές,συντακτικά φαινόμενα...
Εύχομαι να έχουν το ίδιο χιούμορ και οι συνάδελφοι και να δείξουν κάποια κατανόηση.
Σε όλα τα παιδιά
Από μαθήτρια που βαθμολογήθηκε με 18 το επόμενο.....συμμαθήτρια του γιου μου.
Μιλούσαμε και σκέφτηκα πως είναι ευκαιρία να τη ρωτήσω Ιλιάδα τί περίπου περιμένουν πως θα μπει...
Η απάντησή της : Α,μόνο Όμηρο θα κάνουμε όχι Ιλιάδα!!!!! (εννοούσε μόνο την Οδύσσεια)
Και την Ιλιάδα ποιός στο καλό την "έγραψε" ο Ηλίας;;;;;;;;;;;;;;;
Δεν άντεξα να μην το ρωτήσω
(Ναι ώρες ώρες γίνομαι κακιά το ξέρω)
:)
Όπως και να χει καλή επιτυχία στο γιό μου και σε όλα τα παιδιά,που αυτές τις μέρες,έχουν εξεταστική
Ελπίζω να επιβιώσουμε όλοι γονείς και παιδιά και εκπαιδευτικοί
Όσο για μένα.... depon
ΥΓ1:Να θυμηθώ να μην υπερβώ τη δοσολογία των depon
ΥΓ2:Τα βιβλία με τα μαργαριτάρια των μαθητών,ανταποκρίνονται ΠΛΗΡΩΣ στην πραγματικότητα
ΥΓ3: Nα θυμηθώ να μην υπερβώ τη δοσολογία...

buzz it!

11 Comments:

Blogger αερικο said...

Καλη επιτυχια στο γιοκα σου και στ' αλλα τα παιδακια και χαλαρααα..!

Εκεινο που δεν καταλαβαινω ειναι, γιατι τοση επιεικια στο θεμα των βαθμων, κατα τη διαρκεια της χρονιας, σημερα; Εχω δει, εδω στη γειτονια, κι αλλες περιπτωσεις γνωστων παιδιων που εχουν 18αρια, στα αρχαια ας πουμε, κι ουτε το "λυω" στον ενεστωτα δεν ξερουνε γμτ..!

11:49 π.μ.  
Blogger Unknown said...

Καλή επιτυχία κι από μένα.
Και προτίμησε τα depon που διαλύνται στο νεράκι, είναι πιο αποτελεσματικά.
Και συμφωνώ με το "χαλάρααα".... γιατί μετά αρχίζουν τα πολύχρωμα.
Καλημέρα

12:27 μ.μ.  
Blogger Ιωαννα said...

Συμφωνω κι εγω με τα σχολια .
Οι βαθμοι ειναι αρκετες φορες και θεμα στιγμης .
Περναω τα ιδια κι εγω με τον γιο μου .
Για τα ελληνικα δεδομενα θα πηγαινε 6 δημοτικου .
Για τα ιταλικα ομως παει στην Α Γυμνασιου .
Κολαση .
Ιταλικα-Αγγλικα-Γαλλικα-λατινικα -Ελληνικα .

Η κολαση δεν ξερω που σταματα .
Η μαλλον ξερω .
Στην via Romagnia .
θα σταματησει στης 12/6 και ελπιζω να παει καλα οπως αλλωστε και ολα τα παιδακια σε ολο τον κοσμο .

Του ζητησα μονο να προσπαθει .
οταν το κανει παει καλα .
Το καλα για μενα ειναι ενα buono alla kai to ικανοποιητικο που ειναι βαθμος της βασης .

Την περασμενη παρασκευη-Σαββατο εδωσε για το δευτερο διπλωμα στα αγγλικα .
Ελπιζω να το παρει για κεινον , οχι για μενα .

Ειμαι χαρουμενη που ειναι ενα υγιες παιδι και εχει μια τρυφερη καρδια .

Υγεια και ηρεμια λοιπον στα παιδια μας και υγεια και ηρεμια για τους γονεις για να περασουν κι αυτο το κομματι της διαδρομης της ζωης


καλημερα απο τεργιεστη

1:21 μ.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στον γιο σου και σε όλα τα παιδιά που δίνουν τώρα φυσικά ,,,,,,,,
Αχ τι μας περιμένει κι εμάς του χρόνου ....
Η κόρη μου τελειώνει δημοτικό φέτος.. από τώρα το σκέφτομαι!!
ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ!!!

3:12 μ.μ.  
Blogger Кроткая said...

Μαθήτρια Γ· Λυκείου, με στόχο να περάσει στη Φιλοσοφική με έιχε ρωτήσει τι σημαίνει "πράξις παράνομος και ανθελληνική"... Τη συμμαθήτρια του γιου σου μια χαρά τη βρίσκω λοιπόν...

Καλή επιτυχία και υπομονή! Ερχεται καλοκαιρι για ολους!

4:10 μ.μ.  
Blogger Purple Overdose said...

Όσοι έχουν περάσει από θρανία, αμφιθέατρα κτλ, ξέρουν ότι το ζόρι το τραβάνε όχι μόνο αυτοί οι ίδιοι,αλλά κι ο περίγυρός τους...Αλκυόνη, καλή δύναμη.

4:34 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

καταλαβαίνω τα παιδιά.....γιατί θυμάμαι εμένα.
και την πλήρωσα γμτ!!!

μισούσα τα φιλολογικά ( ιστορία, έκθεση κλπ, κλπ ) σαν τον διάολο ( μάλλον αυτόν τον αγαπούσα περισσότερο )
το αποτέλεσμα ήταν να παντρευτώ Γερμανό φιλόλογο της Αρχαίας Ελληνικής και Λατινικής γλώσσας.....!

ήμουν μαθηματικό μυαλό. χάρηκα που ο γιός μου μου έμοιασε...μόνο που ο πατέρας του δεν χάρηκε καθόλου!

εύχομαι καλή δύναμη σε όλους!!!!

4:45 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Καλή επιτυχία στο γιο σου και σ΄ όλα τα παιδάκια που δίνουν εξετάσεις! Πολύ κουράγιο στους γονείς που καρδιοχτυπούν!Και ήθελα να περάσω στη Φιλοσοφικη Σώθηκααααα! Στο Δημοτικό ζούμε άλλα ευτράπελα!

6:59 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας.Εννοείται πως τις ανταποδίδω!
:)
Καλημέρα

11:49 π.μ.  
Blogger NinaC said...

Καλή επιτυχία, γλυκειά μου, στον μικρό σου πρίγκηπα κι ένα φιλάκι από τη "Θεία Ντόλλυ" (το θεία βγαίνει από το ΘΕΟΣ, φυσικά...)

:ppppp

3:42 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Best regards from NY! » » »

5:51 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Page copy protected against web site content infringement by Copysca
pe SYNC BLOGS


ask2use.com: Μόνο αποσπασματική αντιγραφή
ask2use.com: Απαραίτητη η δωρεά σε φιλανθρωπική οργάνωση
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια
website stats Who links to my website?