Σάββατο, Απριλίου 08, 2006

κολάζ

buzz it!

9 Comments:

Blogger pseftra said...

άρωμα γυναίκας σε κάθε κομμάτι :)

4:12 μ.μ.  
Blogger NinaC said...

και τί γυναίκας!!!!!

:))))))))

10:02 μ.μ.  
Blogger alombar42 said...

Αν είσαι η εικονιζόμενη, να έρθω μόνος μου Θεσσαλονίκη ;)

9:07 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

δέξου τις προσφορές Alkyoni...χιχιχιχιιι!


πολύ ωραίο χέρι μίας άγνωστης...!

1:19 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

αλομπαρ μην ξεκινάς μόνος ..δεν είμαι εγώ,μεθυσμένα χρώματα μήπως εσύ οπότε να τις δεχτώ για χάρη σου και να παραπέμψω τον αλομπαρ σε σένα;;;;
ψεύτρα και διαμαντάκι άφησα σχόλια-προτάσεις στα blog σας

5:08 μ.μ.  
Blogger Epicuros said...

'Ερχομαι κι εγώ Θεσ/κη, με τις μηχανές μου έτοιμοπόλεμες. Μετά σου δίνω τις φωτογραφίες για να να συνεχίσεις το μοντάζ! Να ρίξω και μιά ψήφο στον νομάρχη/βλογάρχη!

6:52 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

Alkyoniiiiiiiii!!!!

που είσαι;

1:06 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

Μμμ...
Τυχαία βρέθηκα εδώ και έκατσα λίγο να δω την παράξενη αυτή ιστορία των χεριών στις φωτογραφίες. Έπειτα είδα κι εκείνο το "Κατερίνα" και... ε, να, δεν μπορούσα να φύγω εύκολα (μου θύμισε εκείνη την κλασική ομοικαταληξία στα λαικά τραγούδια, τα χέρια πάνε μαζί με τα μαχαίρια).
Τέλος πάντων, ας μην την κάνω αρμένικη τη βίζιτα. Γειά σου και χάρηκα πολύ...

12:55 π.μ.  
Blogger Sigmataf said...

Σαν Να διαβάζει τις γραμμές τις παλάμης.

1:07 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Page copy protected against web site content infringement by Copysca
pe SYNC BLOGS


ask2use.com: Μόνο αποσπασματική αντιγραφή
ask2use.com: Απαραίτητη η δωρεά σε φιλανθρωπική οργάνωση
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια
website stats Who links to my website?