Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 14, 2006

καλοκαιριού χρώματα


Μερικά απ τα βότσαλα μιας υπερβολικά όμορφης και μικρής παραλίας στη Μήλο.
Λέγεται Καστανάς.
Τα χρώματα στα βότσαλα είναι αληθινά,έτσι είναι ολόκληρη η παραλία και οι ψηλοί βράχοι γύρω της.
Πολύ δύσκολη η πρόσβαση εκεί,αλλά άξιζε τον κόπο.
Τέτοια χρώματα συνδυασμένα με το γαλάζιο του Αιγαίου!
Η απόλυτη ομορφιά.
Φεύγοντας πήρα μαζί μου,όσα περισσότερα βότσαλα μπορούσα,αψηφώντας το κουβάλημα σε ανηφορικό -επικίνδυνο- δρόμο. (Σε μερικά από αυτά,τώρα κολυμπάει ο μονομάχος μου)
Οι ντόπιοι σε μια συζήτηση που είχα με κάποιον από αυτούς,δεν διαφημίζουν αυτή τη μικρούλα παραλία,αυτό το κομμάτι ομορφιάς.Και μάλλον δεν έχουν άδικο.

buzz it!

15 Comments:

Blogger Purple Overdose said...

Πριν κάποιες μέρες ήμουν εκεί...:)
Η καλύτερα και εκεί...Παντού υπάρχουν μέρη που είναι ‘κρυμμένα‘ απ ’ τις ορδές των βαρβάρων...Καλησπέρα,Αλκυόνη...

1:28 μ.μ.  
Blogger αερικο said...

Θέλω αυτο που μοιαζει με σαλιγκαρι..:-)

4:11 μ.μ.  
Blogger αερικο said...

Καλε για να σου πω αν οντως ειναι ωραιο κι απο κοντα..:-DD

4:21 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

Ωραίες, ρε 'συ...
:ο)

Υ.Γ. Μη μου πεις ότι έχεις μονομάχο!!! (Ε... τόπες δηλαδή, αλλά... τέλοσπάντων, κάτι θυμήθηκα)

4:51 μ.μ.  
Blogger Epicuros said...

Θα πρέπει να τα φωτογραφήσω τα βότσαλα. Δυστυχώς σπάνια ανεβαίνω στην όμορφη πόλη σου. Τελευταία, όντως, έχω μουχλιάσει κάπως και δεν γράφω πολύ. Γυρνάω τα μπλογκς, διαβάζω αλλά δεν είμαι πολύ ...γραφικός (όπως θα έλεγε και ο Φατσέας!) Τώρα με τη δροσιά μάλλον θα ανέβη η αδρεναλίνη μου... Ευχαριστώ για την επίσκεψη. Φιλιά.

8:33 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

γεια, και εγω στην Πατμο, σε μια συντομη βολτα στην παραλια μου ηρθε η επιθυμια να "σηκωσω" ολα τα βοτσαλα γιατι ηταν κοκκινα και διαφορετικα απο τις παραλιες της Αθηνας.

8:35 μ.μ.  
Blogger Кроткая said...

ωραίο σπιτάκι απέκτησε ο μονομάχος! καλορίζικο!

επανήλθε ο ΟΤΕ?

9:39 μ.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

ΟΜΟΡΦΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!!!
Τι χρώματα ειν' τούτα καλε;

11:03 μ.μ.  
Blogger αλκιμήδη said...

Τι όμορφα! κι από κοντά θα είναι καλύτερα.
Να βρέθεις σύντομα πάλι σε όμορφες βοτσαλωτές παραλίες.

11:34 μ.μ.  
Blogger Sigmataf said...

την παραλία την έζησες.
την φωτογραφία την ζήσαμε.

1:27 π.μ.  
Blogger Marina said...

έκλεισες την παραλία σε λίγα βότσαλα.
Στη Μήλο ε? Τυροπιττάκια με το τοπικό τυρί δοκιμάσατε?

3:01 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Όμορφα πολύ τα βότσαλα και ωραία η κατοικία του μονομάχου σου!
Φέτος μάζεψα κι εγώ από κοντινές εξορμήσεις και τ΄απογεύματα τα ζωγραφίζαμε με την ανιψιά μου! Φοβερά ηρεμιστική ασχολία! Φιλιάάά ;)

1:39 μ.μ.  
Blogger NinaC said...

Μα από όλα τα όμορφα ψαράκια που υπάρχουν, μονομάχο διάλεξες?

τς τς τς...


:p

1:55 π.μ.  
Blogger nosyparker said...

Εκπληκτικά όμορφα! Καλημέρα :-)

11:13 π.μ.  
Blogger GerasimosGR said...

Μόλις είδα τα βότσαλα στη φωτογραφία, θυμήθηκα αμέσως, που είχα πάει να επισκεφτώ μια πολύ καλή φίλη και ζεστός άνθρωπος, από την προηγούμενη μου δουλειά -μπορούσε να 'ναι και μάνα μου- και μόλις είδα όλα τα άλμπουμ φωτογραφιών, τις είπα αυτό ακριβώς: να μην στενοχωριέται, μιας και είναι χωρισμένη, με δύο παιδιά. Που φέτος πρέπει να είναι στις αρχές της ενηλικίωσης. Της είπα νομίζω: έχεις τις εμπειρίες σου. Πόσο γέμισε κι εμένα, να κοιτάω όλες εκείνες τις φωτογραφίες. Σα να 'χα κι ο ίδιος εμπειρίες, στη ζωή.

11:37 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Page copy protected against web site content infringement by Copysca
pe SYNC BLOGS


ask2use.com: Μόνο αποσπασματική αντιγραφή
ask2use.com: Απαραίτητη η δωρεά σε φιλανθρωπική οργάνωση
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια
website stats Who links to my website?