Κυριακή, Φεβρουαρίου 04, 2007

Κάποια ποστ

στα οποία δεν θέλω ν αναφερθώ και για να μην τους κάνω διαφήμιση αλλά και για να μην βρεθούν στην ίδια με μένα θέση άλλες γυναίκες και φίλες που έχουν blog, να υποστούν το ίδιο σοκ όταν τα διαβάσουν,να νιώσουν μειωμένες ή οποιοδήποτε άλλο αρνητικό συναίσθημα
με διέλυσαν ψυχολογικά.
Παραδέχομαι πως είμαι πολύ αδύναμη να δεχτώ κάτι τέτοιο,έστω και με τη μορφή σάτιρας,όπως υποστηρίζεται απ τους κατόχους των blogs,πως γράφηκαν.
Όταν τυχαία μπήκα στο πρώτο μπλογκ θαύμασα το πρώτο ποστ που είδα,ένα ποίημα.. σκέφτηκα ,πως αξίζει να συνεχίσω να διαβάζω το μπλογκ,ώσπου βρέθηκα στο επίμαχο ποστ!
Το διάβαζα και το ξαναδιάβαζα,διανθισμένο με φωτογραφικά "ντοκουμέντα" διάβαζα και τα σχόλια
Η πρώτη μου αντίδραση ήταν θυμός το αφησα σε σχόλιο...
Ο κύριος που έχει το μπλογκ θεώρησε σκόπιμο στην ειρωνικά διατυπωμένη απάντησή του να με παρακαλέσει να μην επισκεφτώ το "άλλο" μπλογκ ξέροντας πως θα το έκανα.Εκεί πλέον ένιωσα τη γη να χάνεται κάτω από τα πόδια μου.
Η χειρότερη μορφή ρατσισμού -έστω και με τη μορφή σάτιρας- απέναντι σε μια συγκεκριμένη κατηγορία γυναικών (αν και η "κατηγοριοποίηση" αποτελει από μόνη της ρατσισμό)κάτι που ο κάτοχος του μπλογκ αν και δικηγόρος απ ότι κατάλαβα,φαντάζομαι πως γνωρίζει πολύ καλά.
Συμφωνώ όλοι είμαστε ελεύθεροι να γράφουμε ότι θέλουμε στα μπλογκ μας κι όπως το θέλουμε
Δεν κρίνω εσάς που γράψατε αυτά που γράψατε,ούτε τον τρόπο με τον οποίο τα γράψατε.
δικαίωμά σας.
Αν εγώ σοκαρίστηκα,πληγώθηκα,ένιωσα μειωμένη,απογοητευμένη,αν δεν είμαι δυνατή ν αντέξω τέτοιες άμεσες επιθέσεις-(δικαίωμά μου να χαρακτηρίζω την "σάτιρά" σας και τα σχόλια των περισσότερων αναγνωστών σας,ως επίθεση) είναι δικό μου πρόβλημα
Είναι δικό μου το λάθος.....
Αναρωτιέμαι όμως,δεν ξέρατε πως η πλειοψηφία των γυναικών που γράφουν εδώ,εμπίμπτει στην κατηγορία που χλευάζετε εμμέσως πλην σαφώς;;;;Πολλές από αυτές είναι "φίλες" σας,σε πολλές ίσως και να χετε "συμπαρασταθεί", με τον οποιονδήποτε τρόπο.Το κάνατε έχοντας αυτά που γράψατε στα ποστ σας,στο πίσω μέρος του μυαλού σας;;;
Δεν έχω μάθει να κρύβω συναισθήματα,μπορείτε λοιπόν να χαρείτε που με τα ποστ σας διαλύσατε ψυχολογικά μια "γυναίκα αυτής της κατηγορίας" και να πανηγυρίσετε.
Ελπίζω να μην έχουν δει άλλες φίλες τα ποστ αυτά,δεν είμαστε όλοι το ίδιο δυνατοί...κι εγώ τ ομολογώ δεν είμαι
Ντρέπομαι μόνο που και οι δυο μπλογκερς είναι απ την πόλη μου

buzz it!

68 Comments:

Blogger John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Επειδή νομίζω ότι κατάλαβα πού αναφέρεσαι, θα ήθελα απλώς να σου πω ότι δεν σκέπτονται όλοι έτσι! Μερικές φορές νομίζουν κάποιοι ότι κρύβονται αρκούντως πίσω από την ταμπέλα του χιούμορ και, επομένως, μπορούν να λένε ό,τι θέλουν, χωρίς να πληγώνουν...
Ας το ξανασκεφθούν...

6:28 μ.μ.  
Blogger Lost said...

Αλήθεια τώρα, υπάρχουν μερικά πράγματα που ΠΡΕΠΕΙ να μας περνάνε ξώφαλτσα. Οποιαδήποτε ενασχόληση με αυτά είναι σπατάλη ενέργειας. Φιλιά

6:37 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@αστεροϊδή μου το εξηγώ..
δεν φταίνε αυτοί
εγώ που στη σάτιρα διέκρινα χυδαιότητα
@lost μου έχεις δίκο,έτσι πρέπει να γίνεται
κάποια στιγμή ίσως μάθω να λειτουργώ κι έτσι φιλιά

7:37 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

"Αναρωτιέμαι όμως,δεν ξέρατε πως η πλειοψηφία των γυναικών που γράφουν εδώ,εμπίμπτει στην κατηγορία που χλευάζετε εμμέσως πλην σαφώς;;;;Πολλές από αυτές είναι "φίλες" σας,σε πολλές ίσως και να χετε "συμπαρασταθεί", με τον οποιονδήποτε τρόπο.Το κάνατε έχοντας αυτά που γράψατε στα ποστ σας,στο πίσω μέρος του μυαλού σας;;;"
Κι αυτό ε'ιναι που θα με κυνηγάει πιο πολύ σαν σκέψη...

7:43 μ.μ.  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Aν και δεν ξερω που αναφερεσαι....
αυτη ειναι η δυναμη των blogs και της διακινησης των σκεψεων...

7:44 μ.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Το είδα το απόγευμα. Δεν με θύμωσε, δεν με πλήγωσε, ίσως γιατί εγώ έχω υπάρξει χήρα όχι ζωντοχήρα.
Αποτυχημένη προσπάθεια να κάνει χιούμορ τίποτα παραπάνω και σαν τέτοιο δες το. Ή έχει γνωρίσει τους λάθος ανθρώπους και μέσα στο πεπερασμένο του το γενικεύει.
«Πάτερ, άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασι τι ποιούσι» και άλλα συναφή. Αυτό που είσαι δε μπορεί να στο πάρει και να στο ευτελίσει κανένας εάν δεν τον αφήσεις. Και αντιδρώντας έτσι αφήνωντας τον να σε αγγίξει αυτό κάνεις. Εαν μιλάμε για το ίδιο η Doll έχει τη δική της εκδοχή που με πείθει περισσότερο απο τη δική του. Αλλά και να μη μιλάμε για το ίδιο, το κείμενο της απαντάει και αυτό σε τέτοιου είδους κείμενα.

7:50 μ.μ.  
Blogger Μαρω_Κ said...

"Eικόνα σου είμαι κοινωνία και σου μοιάζω".
Ετσι είναι και η blogoσφαιρα.
Ανθρωποι και ανθρωπάρια.
Υποθέτω ότι μια αντιπαράθεση μαζί τους ίσως και να είχε κάποιο νόημα.
Προσωπικά προτιμώ να αδιαφορώ για την ύπαρξη τους.
Να μην διαβάζω τα blog τους, να μην ακούω τα σχόλια τους, να μην εντάσσω στην ζωή μου.
Και όταν παρελπιδα βρίσκονται στο δρόμο μου, αλλάζω δρόμο.

7:58 μ.μ.  
Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Αλκυόνη μου εκτιμώ ότι εαν πρόκειται για σατιρική υπερβολή, αυτός που την εξέφρασε θα ζητήσει και τη δέουσα συγνώμη, φαντάζομαι.
Εαν είναι πεποίθηση του συγγραφέα ότι η πλειονότητα των χωρισμένων γυναικών συμπεριφέρονται κατά τον περιγραφόμενο τρόπο, ε, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα εκτός από το να εκφράσουμε την αντίθεσή μας.
Παραπάνω συναίσθημα δεν αξίζει να ξοδεύει κανείς γι αυτά. Ούτε να μεγεθύνει την αρνητική αξία τους.

Τράβα κοίτα πάλι τον καθρέφτη σου! :))))

8:02 μ.μ.  
Blogger Markos said...

Το σημείωσα και σε ποστ, της composition doll.
Τι σημαίνει ο όρος ζωντοχήρα;
Εκτός από ταμπέλα εκδήλωσης κοινωνικού ρατσισμού και ενδεχομένως αρρωστημένης φαντασίωσης, τίποτα άλλο.
Απολύτως τίποτα άλλο.
Πώς λοιπόν αφήνεις να επηρεαστείς από ένα κείμενο που εξ ορισμού ό,τι γράφει είναι ανυπόστατο;
Καλό βράδυ να έχεις και ψύχραιμο :)
Φιλιά

8:29 μ.μ.  
Blogger John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Τι άλλο περισσότερο θα μπορούσε και θα έπρεπε να σημαίνει ο όρος για να ανοίξει ή να ξύσει πληγές;
Λίγα είν' αυτά;
Μη τρελλαθούμε κιόλας!

9:20 μ.μ.  
Blogger Markos said...

asteroid, θέλω να πιστεύω ότι καμιά γυναίκα δεν αισθάνεται "ζωντοχήρα", ήτοι άνθρωπος του κοινωνικού περιθωρίου επειδή έχασε τον αφέντη της που της έδινε κοινωνική υπόσταση.
Αυτή είναι η έννοια του όρου αυτού. Υπάρχουν λες πολλές σύγχρονες γυναίκες που αισθάνονται έτσι; Όχι, για να μην τρελαθώ κι εγώ με αυτά που ακούω.

9:26 μ.μ.  
Blogger Χαρυβδιςς said...

Anarwththhkes ti apothhmena krybei ayth h ...satyra?An theleis na to syzhthsoyme sovara prepei na baloyme kyriws ayth thn parametro mesa...(giati ta phres toso poly?)

9:29 μ.μ.  
Blogger John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Ένα θέμα, Μάρκο, είναι πράγματι το τι και το πώς μπορεί να αισθάνονται οι γυναίκες - και φυσικά αυτό, που αναφέρεις είναι μόνον ένα από τα πολλά, που προσάπτονται στις "ζωντοχήρες" του post...
Ένα άλλο θέμα είναι, όμως, το τι και το πώς νοιώθουν και σκέπτονται οι συγγραφείς - κι αυτό, μαζί με την στάση μας απέναντι στο συγκεκριμένο τι και πώς, είναι που με απασχολεί πάρα - πάρα πολύ... γιατί δεν είναι όλα τόσο απλά κι ανάλαφρα όσο μπορεί να φαίνονται
στην επιφάνεια!..

9:44 μ.μ.  
Blogger Markos said...

Διάλογος σε ξένο τόπο, αλλά είναι αναγκαίος. Συγνώμη alkyoni.
Επί του θέματος.
asteroid.
Δεν περιέγραψα φίλε μου το πώς αισθάνονται οι "ζωντοχήρες", αλλά το περιεχόμενο του όρου αυτού..
Ορισμό έγραψα δηλαδή.
Και πιστεύω ακράδαντα, ότι αυτός ο όρος δεν ταιριάζει σε καμιά απολύτως γυναίκα.
Αυτός ο όρος χρησιμοποιείται από εκείνους που, ηθελημένα ή άθελα, προβάλλουν τις σεξιστικές τους απόψεις.
Και ναι, ο σεξισμός-από όποια πλευρά κι αν προέρχεται-, είναι ισχυρό στοιχείο του ρατσισμού.
Ουδόλως θεώρησα ανάλαφρο το σχετικό κείμενο. Ίσα - ίσα.
Εκείνο που έκανα ήταν να εκφράσω την έκπληξη και την απορία μου, για το πώς γυναίκες με ολοκληρωμένες προσωπικότητες, μπορεί να νοιώθουν άσχημα με τέτοια κείμενα.
Αν κάποιος θα έπρεπε να ντραπεί είναι ο συντάκτης τους.

Ναι, σε αντροπαρέες λέμε και διασκεδάζουμε με κάμποσα ανάλογο, όπως υποθέτω γίνεται και σε γυναικοπαρέες. Από αυτού του σημείου όμως μέχρι να εμφανίζονται "αναλύσεις" αυτού του είδους υπάρχει μεγάλη απόσταση.

Αν λοιπόν κάποιος θα έπρεπε να αισθάνεται άσχημα, είναι ο συντάκτης του κειμένου αυτού, και κανείς άλλος.
Αυτό είναι που τόνισα απευθυνόμενος στην καλή μας alkyoni.

10:20 μ.μ.  
Blogger NinaC said...

Ο ρατσισμός, καλή μου, δεν είναι φαινόμενο καινούριο, ελλοχεύει παντού, ακόμα και κάτω από μιαν επίφαση δημοκρατίας.

Ξέρεις πόσο σκλήρό είναι για έναν (προβληματικό) άντρα να έχει γυναίκα προϊσταμένη? Ξέρεις πόσο σκληρό είναι για έναν (προβληματικό) άντρα να διαπιστώνει ότι η πρώην γυναίκα του γράφει στα παλιά της τα παπούτσια τα λεφτά του? Ξέρεις πόσο σκληρό είναι για έναν (προβληματικό) άντρα να διαπιστώνει ότι δεν τον αφήνεις επειδή βρήκες "γκόμενο" αλλά επειδή, απλά, δεν θέλεις να είσαι μαζί του πια?

Για να μη μιλήσουμε για την αιώνια φαντασίωση των στερημένων σερνικών της Ελλάδας για την "πεταχτούλα και ζωηρή ζωντοχήρα που το πάει το γράμμα". Και ξέρεις, τέλος, πόσο σκληρό είναι να τρως χυλόπιτα από ένα στετεότυπο που θεωρείς δεδομένο και "εύκολο" στο μυαλό σου?

Μη χαλιέσαι, λοιπόν, δεν αξίζει.

Φιλιά

10:33 μ.μ.  
Blogger tyharpastos said...

Δεν ξέρω που αναφέρεσαι, δεν έχω χρόνο να ψάξω και δεν μ' ενδιαφέρει. Πάντως θα σου πω μια ατάκα που διάβασα κάπου πριν πολλά πολλά χρόνια. Ελεγε "το να σε θεωρεί βλάκα ένας ηλίθιος, είναι μια λεπτή απόλαυση για έναν έξυπνο άνθρωπο". ΄Προσαρμοσε τη και εφαρμοσέ την κατά βούληση.
Κατά τα άλλα, μη στενοχωριέσαι γιατί συννέφιασες και μας πλάκωσε το κρύο.
:-)

10:35 μ.μ.  
Blogger John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Μάρκο, μη προσπαθείς καν να ψάξεις τα τι, τα πώς και τα γιατί των κρυφών ευαισθησιών του καθενός... Είναι σκοτεινά και συχνά ανεξερεύνητα τα μονοπάτια αυτά! Απλώς, ας τις σεβόμαστε αυτές τις ευαισθησίες, γιατί η ύπαρξκή τους και μόνον μπορεί να είναι ιερή και "ακριβοπληρωμένη"!
Κατά τα λοιπά, ασφαλώς ο συντάκτης - κι ο οικοδεσπότης γενικά - όποιων blogs υπερβαίνουν το μέτρο, τα όρια, τα εσκαμμένα, πρέπει να μη νοιώθει και τόσο καλά και άνετα στο πετσί του... αλλά πρέπει κι εμείς να τους το δείχνουμε αυτό, σωστά;

11:31 μ.μ.  
Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Κυρίες μου,
εν θερμώ αντιδράτε 'πολωτικά' και για να ξεπεράσετε την 'προσβολή' ακροβατείτε σε γενικεύσεις με κίνδυνο να 'προσβάλετε' κι εσείς κάποιους -λίγους ή πολλούς- που χαίρονται την επικοινωνία μαζί σας εκτιμώντας αυτά που αναδεικνύονται από τα γραπτά του καθενός/μιας και διαμορφώνουν την εικονική του/της προσωπικότητα.
Εγώ πιστεύω ότι, όσο έξυπνος κι αν είναι κανείς, τελικά δείχνει και την πραγματική του προσωπικότητα.
Είναι απλό. Στην πραγματική ζωή σας κάνατε την επιλογή σας όταν αντιληφθήκατε ότι ο σύντροφος δεν ήταν αυτό που νομίζατε. Εδώ είναι ακόμα πιό εύκολο και πολύ πιό ανώδυνο. Μπαίνετε στο template σας και πατάτε το delete όπου θέλετε.

Και μετά Αλκυόνη μου, γυρνάς για λίγο την πλάτη, συγκεντρώνεις το βλέμμα σου στον ορίζοντα του θερμαϊκού και σκορπάς στη θάλασσα τη γκρίζα στάχτη της όποιας ανοησίας.
Και μετά γυρίζεις και χαμογελάς :))

11:38 μ.μ.  
Blogger 7Demons said...

Αγαπητή Αλκυόνη,

Το λάθος σίγουρα ΔΕΝ είναι δικό σου.
Το λάθος βαραίνει άλλες "χαριτόβρυτες" υπάρξεις(και απο τα δύο φύλα) που νομίζουν ότι ο χώρος των blogs φτιάχτηκε για να γράφει η κάθε συμπλεγματική ύπαρξη ό,τι της κατεβάσει η γκλάβα...

Δε θέλω να στεναχωριέσαι.
7 καληνύχτες + 1 :-)

11:41 μ.μ.  
Blogger ΙΩΑΝΝΗΣ ΞΕΝΙΔΗΣ said...

Είναι χήρα ή ζωντοχήρα;...να μια ερώτηση που μας έρχεται κατευθείαν από την δεκαετία του 1950.Η σκέψη μας αρνείται να αποχωριστεί παλιές νοοτροπίες.Τα λέω αυτά χωρίς να γνωρίζω τα ποστ.Απλά διάβασα τα σχόλια που σου έχουν αφήσει.Ωχ ρε Αλκυόνη,μην χολοσκάς!!!

11:43 μ.μ.  
Blogger annamaria said...

Αν μου επιτρέπεις, κακώς ασχολήθηκες.
Ο καθένας πουλά ότι έχει.
Το συγκεκριμένο post δε σε αφορά,
δεν αφορά καμιά γυναίκα!!

2:42 π.μ.  
Blogger allmylife said...

Καλή μου Αλκυόνη
δεν υπάρχουν τίτλοι και ταμπέλες
- σε διαβεβαιώ -
μόνο η αλήθεια μένει,
κι' η ομορφιά.
( που "θα σώσει τον κόσμο")

Σε φιλώ.

3:58 π.μ.  
Blogger allmylife said...

Καλή μου Αλκυόνη
δεν υπάρχουν οι τίτλοι
ούτε οι ταμπέλες
η ομορφιά μόνο
που "θα σώσει τον κόσμο"

Σε φιλώ.

4:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν ξέρω για ποιο ποστ μιλάς κι ούτε θέλω να μάθω ποιο ήταν το μπλογκ.Μην ασχολείσαι.
Καλημέρα!

6:52 π.μ.  
Blogger John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Ας μου επιτραπεί - για λογαριασμό μου, όχι για λογαριασμό της οικοδέσποινας, που μπορεί να έχει άλλη άποψη - να συστήσω "λίγο φρένο" στις διατυπώσεις του τύπου : "κακώς χολοσκάς", "κακώς θεώρησες ότι σε αφορά" κ.λπ.
Αν όχι για τίποτ' άλλο (και υπάρχουν σίγουρα πολλοί άλλοι λόγοι - ας μη βαυκαλιζόμαστε!), μη φτάσει στο τέλος να πρέπει και να απολογηθεί η Αλκυόνη - και η όποια άλλη Αλκυόνη - επειδή ένοιωσε να θίγεται...
Κι ας μη νομίζουμε ότι στο μυαλό κάποιων υπάρχει στα σοβαρά διαχωρισμός ανάμεσα σε χήρες, ζωντοχήρες και "απλώς χωρισμένες"...

7:14 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@preza tv φυσικά είναι κι αυτό μια μορφή δύναμής τους
δεν είπα το αντίθετο,ούτε απαίτησα "λογοκρισία" γραφής/έκφρασης σκέψης
καλή σου μέρα
@νερίνα μου δεν με "πλήγωσε" επειδή είμαι ζωντοχήρα.Αυτό ήταν επιλογή μου.Εκείνο που με σόκαρε ήταν το ξαναλέω η κατηγοριοποίηση,ο ρατσισμός και ο καλυμένος με σάτιρα τρόπος που "μιλούσαν" οι δυό αυτοί μπλόγκερς.
Και πάντα παραμένει το ερώτημα...όταν συναναστρέφονται τα άτομα αυτά με τις εκτός διαδικτύου φίλες τους,τέτοια έχουν στο πίσω μέρος του μυαλού τους;Θα τρόμαζα αν διαπίστωνα πως ίσως κάποιος από αυτούς τους δυό είναι γνωστός μου. Η Θεσ/κη είναι πολύ μικρή πόλη...
καλή σου μέρα κι εσένα
@μάρω είναι γεγονός,πως μόνο τη δική μας σκέψη και στάση μπορούμε ν αλλάξουμε κανενός άλλου
καλημέρα
@πατ πατ μου,δεν χρειάζεται να ζητήσει κανείς συγνώμη για τον τρόπο που σκέφτεται κι εκφράζεται.Κι επειδή πρόκειται για διαδίκτυο και μπλογκς μόνο ν αναρωτηθούν κατά πόσο αυτά που γράφουν είναι και "πραγματικά" στην ζωή τους την καθημερινή...γιατί αν όντως είναι έτσι,κρύβουν μέσα του μια αρωστημένη οπτική και οι φίλοι τους συναναστρέφονται άτομα τα οποία στην ουσία δεν "γνωρίζουν"
@αστεροϊδή μου και μάρκο .. ο διάλογός σας εδώ μ αρέσει...
@χάρυβδις προτιμώ να αφήσω τα απωθημένα των συγκεκριμένων στν άκρη..
τώρα στο γιατί "τα πήρα" νομίζω είναι εμφανές καλή σου μέρα
@ Νίνα πραγματικά μ έκανες τώρα να σκεφτώ κάτι κακό... μου βγάζεις τον κακό μου εαυτό τελικά,αν αφήναμε στην άκρη το σενάριο της τσαχπίνας ζωντο -έτσι δεν την ονομάζει ο δικηγόρος- και βάζαμε στη θέση της πρωταγωνίστριας/ταχυδρομου την κουρασμένη παντρεμένη απ τον μεσήλικα σύζυγο πώς θα ένιωθε αν κάπου "αναγνώριζε" την σύζυγό του;;
Γίνομαι πολύ κακιά ε;; :|
Αλλά βρε συ Νίνα τη στιγμή που σου έστελνα το mail για τα δυο αυτά ποστ,ήταν σαν να χα φάει γροθιά στο στομάχι,γνώρισα μες στα μπλογκ και μια μορφή ρατσισμού που δεν ήξερα πως υπήρχε.φιλιά και πάλι σ ευχαριστώ.
Σπάμε δεν σπάμε η μια τα νεύρα της άλλης,είσαι πάντα εδώ όταν σε χρειάζομαι,γι αυτό σ ευχαριστώ :)
@τυχάρπαστος σήμερα έχει λιακάδα
@7 είπαμε υπάρχει ελευθερία λόγου
7+1 καλή εβδομάδα
@ιωάννη και οι δυό είναι απ την πόλη μας
άσχετο λες;
@άννα-μαρία πραγματικά δεν αφορά καμμιά γυναίκα;; δηλ ο ρατσισμός δεν αφορά κανέναν μετανάστη κλπ κλπ...;
καλη εβδομάδα άννα
@όλημαςηζωή είδες τώρα πώς η ασχήμια πονάει πολύ πιο πολύ απ την ομορφιά;;; αναφέρομαι και στο ποστ σου για την ομορφιά που πονάει
φιλιά
@γιτσάκι δεν έβαλα λινκ...
καλή σου εβδομάδα μάτια μου
@αστεροϊδή μας το ξέρεις πως σου επιτρέπω και σε σένα όπως και σε μερικούς άλλους που τους νιώθω πολύ κοντά μου, ν απαντούν για λογαριασμό μου φιλιά καλή εβδομάδα

9:43 π.μ.  
Blogger αλκιμήδη said...

Για μένα η Ντόλυ τα είπε όλα
Στη προκειμένη περίπτωση, η σκέψη που έκανα και το σχόλιο μου στο μπλογκ όταν διάβασα το ποστ ήταν "πρέπει να πονάει πολύ που δε σας έχουμε ανάγκη". Η επίθεση που κάνει είναι στην ουσία άμυνα. Ο ρατσισμός γενικά είναι άμυνα, επιθεση σε αυτό που μας φοβίζει, ξενίζει, δυσκολεύει. Δε έννοιωσα να θίγομαι, λύπηση έννοιωσα.

10:10 π.μ.  
Blogger Παιδίσκη ερωμένη said...

Το πόστ
της Composition Doll είναι κι εμένα η απάντησή μου..
Φιλιά

10:10 π.μ.  
Blogger takis said...

Δεν κατάλαβα πολλά.
Δεν θεωρώ "έντιμο" από μέρος σου να μην αναφέρεσαι στη "πηγή", (σκέψου ότι υπάρχουν και καινούργιοι στη μλογκόσφαιρα).
Πως περιμένεις δηλ. να συμμετέχουμε στη συζήτηση?
θα πρόσθετα ότι οι υπαινιγμοί που κάνεις με παραπέμπουν στο άλλο σου ποστ κατά των υπαινιγμών!...γιατί τόση αντίθεση?...τελικά αρέσουν και σε εσένα οι υπαινιγμοί?!
Δεν θα μπορούσες να μιλήσεις πιό καθαρά?
Δεν κατάλαβα επίσης τι σχέση έχει αν αυτοί(αυτός) που αναφέρεσαι είναι από τη πόλη σου. Σηματοδοτεί κάτι αυτό?
Πάντως,ξανά αγγίζεις ζεστά θέματα!

10:35 π.μ.  
Blogger kyriayf said...

η κακοήθεια δυστυχώς υπάρχει... γυρίζουμε την πλάτη και "θωρακιζουμε" την ψυχή μας...
φιλι:)

11:48 π.μ.  
Blogger Ντεφι said...

Αλκυονάκι,

συμβαίνουν αυτά, κυρίως αυτά τολ΄μω να πω. εδώ εισπράτει κανείς κακία και μένος άμα τη εμφανίσει του, από αγνώστους, έτσι απλά γιατί δεν είναι κακομοίρης και γιατί στέκει στα πόδια του...

έτσι είναι ο κόσμος

σε κλίμακα ανωνυμίας ή blog ID ακόμη χειρότερα.

εσύ ξέρεις τι είσαι
ο καθένας ξέρει καλά τι είναι και κάνει κουμάντο για πάρτη του,

όσοι σε χαλάνε ας βλέπουν την πλάτη σου,που από ότι δείχνουν οι φώτο είναι θηλυκή και ακούντως καλλίγραμμη.

ε;
μη θυμώνεις, κάνει ρυτίδες,
άσε την ασχήμια σε αυτούς που την έχουν από κυττάρου τους,

φιλί

12:29 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@άλκι μου να μια "άποψη" και σ ευχαριστώ γι αυτή
δεν μπόρεσα να το ερμηνεύσω σαν "πρέπει να πονάει πολύ που δε σας έχουμε ανάγκη"
αλλά και πάλι ποιός ξέρει αν κι αυτό είναι σωστό...
άνθρωποι είμαστε όλους τους ανθρώπους τους έχουμε ανάγκη...δεν ξέρω
καλή βδομάδα ασ ευχηθούμε να χουμε
@παιδίσκη μου (ενήλικη σ όλα τα κράτη του κόσμου πλην του αναρχοαυτόνομου μπλογκοκράτους) η Ντολ ήταν η πρώτη που "έτρεξα" για "βοήθεια"
φιλί
@τάκη εξηγώ τους λόγους που δεν αναφέρω τα ποστ στην αρχή του κειμένου μου.. μετά δικά μου συναισθήματα και σκέψεις περιγράφω
Καθόλου υπαινικτικά,αν και θα θελα να μπορούσα να γράψω περιπαικτικά
Το γεγονός ότι αναφέρω πως είναι απ την πόλη μου κλπ κλπ το σκέφτηκα κι εγώ μετά.Δεν ξέρω όντως γιατί το ανάφερα και γιατί με λύπησε.. Ίσως γιατί αν υπάρχουν ακόμα άνθρωποι με τέτοιες ρατσιστικές "σκέψεις" διατυπωμένες έστω και με σάτιρα -σκέψου πχ τ ανέκδοτα γι αλβανούς κλπ- τότε τί απορούμε (απορούσαμε και γελούσαμε για το εκλογικό αποτέλεσμα στη Θεσ/κη); Αλλά όντως παραπάει μακριά αυτός ο συνειρμός..
καλή σου μέρα
@υφάντρα μου ακόμα δεν τα σχολίασα είδα τα ποστ σου ... κάτι θα ξέρεις παραπάνω για κακοήθειες απ ότι κατάλαβα. φιλί

12:35 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@ ντεφάκι μου με έκανες και χαμογέλασα
είδα τα σχόλιά σου στον αστεροϊδή μας
και μ άρεσαν πολύ
:)

12:37 μ.μ.  
Blogger Όνειρα γλυκά.. said...

Εγώ πάντως θα ήθελα να ξέρω τα blogs ,ετσι να ξέρουμε τι μας γίνεται ...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα Αλκυόνη ..

12:58 μ.μ.  
Blogger fish eye said...

..εμενα τα λογια 'ενος' δε θα μ ενοχλουσαν καθολου σε οποια κατασταση κι αν βρισκομουν..
πχ..δε θα μπορουσε κι εμενα να με ενοχλησει η εκφραση..
"οι δε παντρεμένες περιμένουν το Σάββατο να τις βγάλει ο σύζυγος (μια στα 10 Σάββατα δηλαδή και αν)!!!"
εγω αλκυονη μου μ αυτους τους αντρες γελαω..γιατι καθε φορα που ανταλλασουμε αποψεις μου επιβεβαιωνουν πως βρισκονται στον κοσμο τους..θα μπορουσες ακομη και να τον λυπηθεις με την σκεψη..μα καλα αυτος αυτο ειδε και καταλαβε απο τη ζωη..??
φιλια..

3:25 μ.μ.  
Blogger 7Demons said...

Αλκυόνη μου,

Ελευθερία του λόγου να υπάρχει-ασυδοσία να μην υπάρχει.Εκεί ελλοχεύουν ρατσισμός,σεξισμός,εμπάθεια,υβρεολόγιο,συκοφαντική δυσφήμιση και πάνω απ΄όλα φαρισαισμός...Η χαρά του ποινικού κώδικα δηλαδή!
;-)

Την επταπλή καλησπέρα μου!

3:28 μ.μ.  
Blogger takis said...

Εντάξει, μου πήρε 1/2 ώρα να βρώ το Blog...Αστοχο και λίγο επιπόλαια φθηνό χιούμορ θα έλεγα που μάλλον κρύβει κάτι ...Αν θυμάσαι στην αρχή της περιγραφής μιλάει ότι στο επίμαχο "μαγαζί" ήταν με ΑΝΔΡΟΠΑΡΕΑ...αυτό από μόνο του εξηγεί πολλά... Δηλ. 90% γυναίκες μόνες και 2% κοκκόρια μόνα!!..επρεπε κάπως να βρεθεί η κοινωνική ερμηνεία του φαινομένου..."ζωντό" λοιπόν!...(Ειμαι μέσα στους τους υπαινιγμούς!...)
Ο συνειρμός σου για τη πόλη της Θεσ/κης έχει μία βάση αλλά δεν θα τον δεχτώ...μακάρι να ήταν τόσο απλά τα πράγματα.

3:49 μ.μ.  
Blogger Shades said...

Είμαι κι εγώ ζωντό μήπως πρέπει να ντρέπομαι γι’ αυτό;
Πιστεύω ότι η αδιαφορία είναι η καλύτερη απάντηση.
Δηλώνω ο πιο μεγάλος ρατσιστής στους ρατσιστές.

5:00 μ.μ.  
Blogger Markos said...

Κι εγώ θα συνεχίσω να αναρωτιέμαι φωναχτά. Πολύ φωναχτά.
Υπάρχουν Ζωντοχήρες;

5:24 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@όνειρα γλυκά μας στο μπλογκ σου η απάντηση :)
@φεγγαραγκαλιασμένη μου μια παράμετρος ακόμη που δεν σκέφτηκα.. φιλιά
@7 μας μη εισενέγκετε εμέ εις επταπλόν πειρασμόν :)
@τάκη το έψαξες τελικά δεν άντεξες!! Ομολογώ πως ναι ο συνειρμός μου "τράβηξε" πολύ :)
@shades τα ποστ αναφέρονταν σε γυναικεία ζωντό..σίγουρα αυτοί που τ ανάρτησαν με άλλο μάτι θα βλέπουν τους άντρες-ζωντο Τους προκάλεσα,ομολογώ με λίγο άκομψο τρόπο,αν θέλουν να ναι δίκαιοι ν αναρτήσουν ποστ και για τους ζωντοχοίρους (όχι δεν είναι ορθογραφικό λάθος),δεν εμπίπτεις εδώ ,μπαίνω στο μπλογκ σου και βλέπω τι γράφεις..πως μιλάς κλπ... αναμένω λοιπόν το ποστ τους για τους ζωντοχήρους με -η ή -οι δεν έχει σημασία,για να ναι κι αυτοί ακριβοδίκαιοι μα κι εμείς να χλευάσουμε από κάτω,όπως έκαναν οι σχολιαστές σου...μέχρι που τα ποστ "διαφημίστηκαν"
καλό σου βράδυ :)
@μάρκο μου άρχοντα μικρέ μας θ αναρωτιέσαι μέχρι να ανοίξω το Μπαμπινιώτη :)Γιατί όμως τόση επιμονή;;
φιλί

7:25 μ.μ.  
Blogger Ντεφι said...

αλκυονάκι,

μπηκα και το διάβασα και επειδή είμαι ευπρεπής άνθρωπος άφησα και σχόλιο, ειλικρινά αυτό που ο ίδιος περιγράφει αφορά το 9% κ όχι το 90% των ανθρώπων που πέρασαν ακούσια από ένα τυχαίο δρομολόγιο που καλείται γάμος -γιαυτούς- δεν έχει να κανει με φύλο...

όλοι ξέρουμε πόσα guts έχουν οι χωρισμένες μανάδες και πόσο πολύ δεν ασχολούνται με τέτοια μικροαστικά οι γυναίκες που τιμούν την ζωή και τις επιλογές τους...

ας πούμε ότι αρνούμαι να δεχτώ ότι ένας Νομικός κι ένας άνδρας σκέφτεται έτσι για τις γυναίκες και τις βάζει σαν πατάτες όλες στο ίδιο τσουβάλι.

όμως μια κοινωνία είναι κι εδώ
παντού τα πάντα κι ο καθένας μας έχει δεχτεί αναίτια επίθεση αν ο απέναντι του είναι κακοπροαίρετος...

ίσως να έχει υποφέρει από τέτοια πλάσματα σαν αυτά που περιγράφει

ίσως απλά έχει πιο κυνική εκδοχή για το χιούμορ και τα ποστ..

θέλω να πιστέψω πως δεν είναι η αληθινή του άποψη για τις γυναίκες.

για σένα έχω το πιο γλυκό φιλί και το πιο φωτεινό χαμόγελο,
:)

8:13 μ.μ.  
Blogger Leon / σουταχαπει said...

Τα διάβασα Αλκυόνη.
Δεν βλέπω κάτι που να σε αφορά μέσα σ' αυτά.
Καλησπέρα.

8:52 μ.μ.  
Blogger Kapetanios said...

Ποιος σε πείραξε κοπέλα μου??
Άνθρωποι "άγαμοι" είναι που απλώς φαντασιώνουν γράφοντας....ή συζητώντας μεταξύ τους!!
Δες το από την "θετική' του μεριά το "θέμα". Πρέπει να είναι αρκετά σόνικο να "είσαι" φαντασίωση σε αρσενικά και δη δικηγόρους χαχαχαχαχα
Αφού το λέει, τι το λέει ...το φωνάζει το παιδί.. "..Μη ξεχνάμε ότι η γυναίκα δεν έχει τον νταλκά το δικό μας με το σεξ..." και για όσους δεν κατάλαβαν ποιο είναι το ζόρι του συνεχίζει στον επίλογο .."Για το πρώτο έχω μεγάλες αμφιβολίες....."!!
Έχει αμφιβολίες το παιδί!!! Σου λέει , δεν μπορεί ρε πούστη μου να μην κάθονται μόνο σε μένα, σίγουρα συμβαίνει και στους άλλους !!!
Να λοιπόν ένα θετικό που λέει το παιδί , και εσύ αμέσως να το κατηγορήσεις, ότι οι ζωντό όχι μόνο ΔΕΝ είναι πουτάνες αλλά δεν κάθονται εύκολα και στους δικηγόρους τους!!! Δηλαδή εμείς ….πότε θα μαμαησουμε επιτέλους????????
Για ψάρεμα πόόόότε θα πάμε…λέει το Αερικό που έχει σκάσει και στα γέλια???

9:11 μ.μ.  
Blogger ΙΩΑΝΝΗΣ ΞΕΝΙΔΗΣ said...

Αλκυόνη αυτή η πόλη είναι ικανή για το χειρότερο αλλά και για το καλύτερο!Δυστυχώς αυτά πάνε μαζί...Θα ήθελα να πω και κανα-δυο κουβέντες ακόμα αλλά ...θα συγκρατηθώ!Την καληνύχτα μου να έχεις.

10:50 μ.μ.  
Blogger allmylife said...

προσωρινά πονάνε τα άσχημα Αλκυόνη.
Η πληγή της ομορφιάς είναι μόνιμη,
ανεξίτηλη και επιθυμητή...
ναί;

10:56 μ.μ.  
Blogger αερικο said...

Αλκυονη
αντε αφου το θες να το παρουμε σοβαρα..:
Μηπως θα πρεπε να δινεις βαση σε γνωμες και αποψεις μονο των ανθρωπων που εχουν κερδισει το σεβασμο σου μεσα στην πορεια των χρονων;;;;;;
Εεεε;;

12:37 π.μ.  
Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι, καλή μου!!! Μην αφήνεις την κακία, ανωριμότητα, επιπολαιότητα, εμπάθεια, ζηλοφθονία μικρών & ασήμαντων ανθρώπων να σε αγγίζει! Να τους λυπάσαι μόνο! Που είναι τόσο ανίκανοι να δουν την ομορφιά γύρω τους!!! Δε γνωρίζω πού αναφέρεσαι (& ούτε θέλω να μάθω γιατί θα πάω & θα γίνω ΠΟΛΥ κακιά μαζί τους ειλικρινά!), όμως τελικά, ανεγκέφαλοι πάντοτε θα υπάρχουν!!! Τί κι αν είναι δικηγόροι, ή οτιδήποτε άλλο; Αφού από τους πραγματικούς ανθρώπους απέχουν τόοοοοσο πολύ!!! Ούτε μια σου ματιά δεν αξίζει σε τέτοια υποκείμενα!!! Απαξίωσέ τους, είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις γι΄αυτούς!
Γλυκά φιλιά

4:13 π.μ.  
Blogger GhostHunter said...

Ζώνομαι, αρματώνομαι και περιμένω τον στόχο...
Ποιος σε στενοχωρεί να τον κάνω φάντασμα...
Για να τον κυνηγάω και μετά...

9:51 π.μ.  
Blogger bebelac said...

Τι έγινε;;;
Πάλι δεν ξέρω τι γίνεται;;;
Πάλι να γκρινιάξω;;;
Δεν έχω διαβάσει αυτό για το οποίο μιλάτε, οπότε δεν κρίνω το συγκεκριμένο...
Αλλά αν κανείς άφησε περίεργο υπαινιγμό για τις "ζωντό.."
(Γιατί και γω απ'αυτό είμαι)τότε, ναι, με αφορά.
Δηλαδή δεν κατάλαβα;;; Ανήκω σε κάποια ειδική κατηγορία;;;; Πρέπει να δικαιολογηθώ για κάτι;;; Πρέπει να εξηγήσω κάτι σε κάποιους;;; Να λογοδοτήσω;;;; Να υπερασπιστώ την ηθική μου υπόσταση;;;; Είμαι υπόλογος για κάτι;;; Υστερώ σε κάτι;;; Είμαι λιγότερο αξιοπρεπής ή λιγότερο εκτιμητέα;;;
Να καγχάσω ή να θυμώσω;;;

12:08 μ.μ.  
Blogger Athanassios said...

Αγαπητή Αλκυόνη,πραγματικά λυπάμαι αν σε πλήγωσα όσο το περιγάφεις, αν και το βρίσκω αδικαιολόγητο. Το ποστ επικρίνει κάποιες συγκεκριμένες συμπεριφορές γυναικών , που γνωρίζω και προσωπικά τις περισσότερες από αυτές, τα λέω και στις ίδιες άλλωστε κατά καιρούς. Αν δεν συμπεριφέρεσαι μ' αυτό τον τρόπο, νομίζω δεν υπάρχει λόγος να στενοχωριέσαι ή να πληγώνεσαι.Επαναλαμβάνω ότι το κείμενο δεν κάλυπτε συνολικά το θέμα ζωντοχήρα, παρά αποδοκίμαζε κάποιες συμπεριφορές τους με χιουμοριστική διάθεση. Νομίζω οι επεξηγήσεις που έχω δώσει στα σχόλια μου είναι επαρκέστατες.

2:21 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@ντεφάκι,leon,καπετάνιε μου,ιωάννη,όλημαςηζωή,αερικό μ,ηλιαχτίδα,φαντασματάκι και ΜπΕμΠέ...απαντάω σ όλους μαζί και συγνώμη γι αυτό,είχαν περάσει μέρες και όπως και να το δει κανείς "ξεχάστηκε" οπότε θα ταν διαφορετικές οι απαντήσεις μου σε σας.
Δεν είμαι σε θέση τώρα ν απαντήσω σε κανέναν,αν και καλοπροαίρετα ίσως ο κύριος ζητάει συγνώμη με το σχόλιό του δεν μπορώ να παραβλέψω τις φράσεις του "Το ποστ επικρίνει κάποιες συγκεκριμένες συμπεριφορές γυναικών , που γνωρίζω και προσωπικά τις περισσότερες από αυτές, τα λέω και στις ίδιες άλλωστε κατά καιρούς. Αν δεν συμπεριφέρεσαι μ' αυτό τον τρόπο, νομίζω δεν υπάρχει λόγος να στενοχωριέσαι ή να πληγώνεσαι"
Άρα τίποτε ΔΕΝ κατάλαβε απ το ποστ μου.Τίποτε για ρατσισμό,τίποτε για ελευθερία ατομική.Μάρκο μου αστεροϊδή μου ψιθυρίσατε κάτι;;;
Νομικός...ελευθερίες,ισοτιμία...
Μήπως το άκρον άωτον του φαλοκράτη;;
Μήπως αντιπροσωπευτικό δείγμα;;
Εγώ σταματάω εδώ,αφού τον παρακαλέσω να συντάξει και τον κώδικα καλής συμπεριφοράς της ζωντοχήρας!

4:24 μ.μ.  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Θα συμφωνήσω απόλυτα σε όσα είπες. Πήρα θέση στο εν λόγω post και τα χαρακτήρισα ως τουλάχιστον σεξιστικό. Δυστυχώς μερικές γυναίκες και πολλοί άνδρες -θέλουν βέβαια μία διαζευθείσα κυρία για τη νύχτα (ως βίτσιο;;;)- αλλά από την άλλη θέλουν και να τις κοροϊδεύουν. Αντίθετα, κανείς δεν ασχολείται με τα αίτια που οδηγούν σε ένα διαζύγιο και ό,τι αυτό συνεπάγεται.

5:19 μ.μ.  
Blogger Shades said...

Πάντως εγώ απέτυχα να γελάσω με το εν λόγο χιούμορ.. και δεν είμαι ξανθιά.

6:38 μ.μ.  
Blogger Φοινιξ said...

Αν και δεν διαβασα και δεν ξέρω καν ποια είναι τα συγκεκριμένα blogs νομίζω πως δεν πρέπει να ασχολείστε.
Όσο δύσκολο και αν είναι αυτό...

Δεν αξίζει να χαλάτε την ζαχαρένια σας για τέτοιους τύπους

6:46 μ.μ.  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Bρε Αλκυονακη μου μη χαλιεσαι!!
Πιες εκει κανα ρακομελο :)))

Aααα οσο γι αυτους που γραφουν οτι γραφουν(δεν ξερω για πιους λες)δεν σε φτανουν ουτε στο μικρο σου δαχτυλακι ;)

Μακιαα!

12:18 π.μ.  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Aκους εκει να μας στεναχωρησουν το Αλκυονακι μας??? :(((

12:19 π.μ.  
Blogger Maria Iribarne said...

Τι να πω, βρε Αλκυόνη, το 'χω διαβάσει μέρες το post σου καθώς και άλλα σχετικά και κυριολεκτικά δεν ξέρω τι να πω, η χρήση και μόνο της λέξης "ζωντοχήρα" σήμερα με αφήνει μ' ανοιχτό το στόμα.Φαντάζομαι ότι η λέξη αυτή, όσο κακόηχη και να είναι, προήλθε από κάποιο σεβασμό, μια διάκριση που κατά κάποιο τρόπο έκανε η κοινωνία για μια κατηγορία γυναικών, που, αν και δεν είναι χήρες, αντιμετωπίζουν ανάλογα προβλήματα με τις χήρες (και ανάλογος σεβασμός τους οφείλεται). Και κατάντησε, όπως και η λέξη "χήρα", να είναι για πολλούς συνώνυμη του "σεξουαλικά διαθέσιμη".
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τα σχόλια εδώ καθώς και με τα σχετικά post που γράφτηκαν, απλώς δεν νομίζω ότι χρειάζεται τόση έμφαση (ως απάντηση) στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χωρισμένες γυναίκες. Τι να κάνουμε τώρα, όλες οι γυναίκες έχουμε τα προτερήματα και τα ελαττώματά μας, κι όλες οι γυναίκες, και οι χήρες, και οι ζωντοχήρες, και οι παντρεμένες και οι ελεύθερες είμαστε σεξουαλικά διαθέσιμες -αλίμονό μας αν δεν ήμασταν- με τη μικρή (ελάχιστη) διαφορά ότι επιλέγουμε εμείς σε ποιον θα διατεθούμε. Από κει και πέρα, όποιος τραβάει ζόρι "ας τα φτιάξει με τον Μπάμπη, για να τελειώνουμε", που λέει κι ο δικός σας Θεσσαλονικιός.

6:21 π.μ.  
Blogger Sam said...

Αυτά τα "κάποια ποστ" εμείς τους δίνουμε τη δημασία που δεν τους αξίζει ανασύροντάς τα σαν βελόνες μέσα από τα άχυρα.
Την καλημέρα μου.

8:54 π.μ.  
Blogger soulmates said...

den exw katalavei ti paizei...
tes pa...
perasa na pw kalhmera..
filiaaaa

9:13 π.μ.  
Blogger tatine said...

μάλλον επειδή οι χωρισμένοι δε γιορτάζουνε ποτέ, ο Κυρ' Αθανάσιος είπε να το ορίσει ημερολογιακά.
το διάβασα και το ποστ του και το εδώ του σχόλιο και την άποψη των πολλών και πρόσκειμαι στην πλειοψηφία.

μη μασάς, κανένας δεν έχει να αποδείξει τίποτα αν δεν το αποφασίσει πρώρα ο ίδιος

και με τον τρόπο που επίσης ο ίδιος θα διαλέξει.

1:48 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

Δεν ξέρω στ τι ακριβώς αναφέρεσαι και γεγονός είναι ότι τον τελευταίο καιρό απέχω αρκετά...

Πάντως μην πληγώνεσαι...

Οποιαδήποτε κριτικη είναι καλό να μας βάζει σε σκέψεις, ώστε να ταυτοποιήσουμε πιθανά ψεγάδια αλήθειας, έστω και μέσα σε ένα ψέμα...

Συνεχίζω να μην ξέρω σε τι αναφέρεσαι και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου στο θέμα της κατηγοριοποίησης.

1:49 μ.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

..Δίπλα στη λέξη χιούμορ ...να μηηηηηηηηηηηην ξεχάσουμε να επικολλήσουμε αυτα τα ποσττττττττττττττττ ....
τςτςτςτςτςτς
απορώ με την αίσθηση χιούμορ μερικών ..εσυ μην χαλιέσαι ...θα σου πω κιεγώ ετσι απλααααααααααααααααααααααααά!!

2:54 μ.μ.  
Blogger nosyparker said...

Για μια ακόμα φορά θα συμφωνήσω με την composition doll
Been there ;-)

4:53 μ.μ.  
Blogger Αίσθησις said...

Οσο δύσκολο είναι να βρεις κάποιον εκεί έξω, άλλο τόσο δύσκολο είναι κι εδώ μέσα. Διάλεγε και μη σταματάς να τολμάς το καινούργιο και να παίρνεις το ρίσκο. Απλά πέτα τα σκουπίδια μετά.

6:17 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@δείμος μερικές φορές είναι όλα μάταια... το κατάλαβα απ το "συγνώμη" που μου άφησε :)
@shades πόσο μάλλον εγώ που είμαι και ξανθιά :)
@φοίνικά μ πέρασαν μέρες το "ξέχασα" κι ας μ αναστάτωσε με την απάντησή του-συγνώμη-κώδικας καλής συμπεριφοράς της ζωντοχοίρας :))
@καντούλα μας πέρασε πάει...δεν υπήρξε!! φιλάκι
@Μαρία τέλεια συμβουλή στον επίλογο :))
@καμηλιέρη μας θυμός ήταν κ έφυγε ...τον έστειλα βόλτα με το καραβάνι σου :)
@σέβι ναι καλή πολύ καλή ιδέα! Πώς πάνε οι σερπατίνες;; :xxxxx
@mariner θα συμπλήρωνα κι άλλα παρόμοια,κάποιος πιο ακατάλληλα :)
@περιεργούλι έχεις πολύ πολύ καλό ένστικτο!!! φιλί στη γατίσια μουσουδίτσα :)
@αίσθηση μ παραδίνομαι... δεν κατάλαβα το σχόλιο :|
:xxxx

7:35 μ.μ.  
Blogger Marina said...

Καλησπέρα Αλκυόνη. Το διάβασα το κείμενο για τις χωρισμένες γυναίκες που σε λύπησε. Ενώ αυτά που γράφει έχουν σχέση με την πραγματικότητα (υπάρχουν πολλές σαν αυτές που περιγράφει)το τσουβάλιασμα όλων σαν "ζωντό" (βολα?)είναι αισχρό. Τι τον κάνει να αισθάνεται υπεράνω μόνο εκείνος ξέρει.
Στη θέση σου δεν θα ασχολιόμουνα. Ξέρεις πόσα ψάρια έχει μιά θάλασσα?
Μερικά είναι όμορφα και καλά,
άλλα ζούνε σε βούρκους
σε θολά νερά.
Επιλέγει ο ψαράς
το αρμίδι που θα ρίξει
σύμφωνα με τη δική του
την καρδιά.

3:50 μ.μ.  
Blogger Μπαμπης Ζαβος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

7:04 μ.μ.  
Blogger greekjungle said...

Γυναικα που κλαιγετε οπως εσυ μαλλον σεξ χρειαζεσε αυτο καταλαβα .

6:14 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Page copy protected against web site content infringement by Copysca
pe SYNC BLOGS


ask2use.com: Μόνο αποσπασματική αντιγραφή
ask2use.com: Απαραίτητη η δωρεά σε φιλανθρωπική οργάνωση
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια
website stats Who links to my website?