Τρίτη, Ιανουαρίου 16, 2007

Ένα κρεβάτι φτάνει;;;;Argentina Hotel και άλλα "φτηνά" ονόματα και συναισθήματα

αφορμή γι αυτό το ποστ στάθηκε ένα άλλο ποστ του
  • Γιώργου
  • με τον τίτλο Ξενοδοχείο ‘Αρζεντίνα’, δωμάτιο 212…
    Δεν μπόρεσα να μην αναρωτηθώ,να μη μιλήσω...
    Όσο όμορφα και ρομαντικά να περιέγραψε ο Γιώργος στο ποστ του,όσα συμβαίνουν μέσα σ αυτό το δίωρο,στα ξενοδοχεία ημιδιαμονής-έτσι τα ονόμασε κάποτε ένας πολύ καλός μου φίλος και υποθέτω,πως κι αυτή θα ναι η "επίσημη" ονομασία τους-δεν γίνεται πίσω απ το πέπλο της ρομαντικής περιγραφής,να μη βλέπουμε και την πραγματική εικόνα!!!!!!
    Και η πραγματική εικόνα είναι δυό ενήλικες,που έχουν αποφασίσει να ενώσουν τις ζωές τους (με άλλους),γνωρίζονται και στο όνομα κάποιου πόθου ή έστω ενστίκτου, που στο όνομα των "προσχημάτων" βαφτίζουν αγάπη-έρωτα-επιθυμία,πάνε εκεί,πληρώνουν ένα φτηνό αντίτιτιμο (στο ξενοδοχείο) και περνούν "ευχάριστα" δυό ώρες!!!
    Το αντίτιμο του ξενοδοχείου...είναι όντως φτηνό,σκέφτονται όμως πόσο πιο φτηνό είναι αυτό που κάνουν;;Ή μάλλον πόσο πολύ ακριβό;
    Κοροϊδεύουν πρώτα τους εαυτούς τους,ίσως και να μαι απόλυτη δεν ξέρω- αλλά αν τόσο πολύ αγαπιούνται γιατί ΔΕΝ μιλάνε ανοιχτά στις οικογένειές τους,για τον καινούριο δρόμο που έχουν ανοίξει στη ζωή τους και την απόφασή τους,να προχωρήσουν πια σ αυτό το δρόμο;;
    Γιατί δέχονται να λερώνουν όσα νιώθουν με τα "συνομωτικά" και ίσως ειρωνικά βλέμματα του κάθε τέτοιου ξενοδόχου....και ονομάζουν αυτάτα βλέμματα "γεμάτα κατανόηση";;;
    Σίγουρα οι δικαιολογίες θα ναι πολλές.
    Δεν θέλω να πληγώσω τον/την "επίσημα" σύντροφό μου. Ποιόν κοροϊδεύουν θα ξαναρωτήσω;;
    Πιστεύουν όντως πως δεν έχουν γίνει αντιληπτοί;; Ή πως ΔΕΝ θα γίνουν κάποια στιγμή;
    Τα παιδιά μου η δεύτερη δικαιολογία. Και η χειρότερη κοροϊδία.Τα παιδιά σε αντίθεση με μας -που είμαστε "ενήλικες" διαθέτουν κεραίες και συλαμβάνουν και την παραμικρή αλλαγή,άσχετα αν δεν μιλούν,μεγαλώνουν σ ένα δηλητηριασμένο απ την υποκρισία περιβάλλον.
    Φόβος είναι η αφορμή και η αιτία αυτών των δίωρων.Φόβος για το "άγνωστο",φόβος μήπως οδηγηθούν πάλι σε μοναξιά...Και η ρουτίνα που ζουν.
    Αντιμετωπίζεται πιο εύκολα η ρουτίνα,όταν μετράς μέρες,ώρες που θα βρεθείς πάλι για δυό ώρες στο "ξενοδοχείο"
    Αλήθεια τελικά όλοι αυτοί... και παντρεμένοι και παντρεμένες ποιόν στ αλήθεια κοροϊδεύουν;;;;;;;
    (Ίσως να γράφω κάπως αυστηρά κι απόλυτα και να μην αναγνωρίζω σε κανέναν κανένα ελαφρυντικό...ευτυχώς όμως μέχρι τώρα δεν αντιμετώπισα κάτι τέτοιο...και ο λόγος διαζυγίου μου,μόνο κάποια δίωρα φτηνά δεν ήταν η αιτία)

    buzz it!

    79 Comments:

    Anonymous Ανώνυμος said...

    αλκυονη μου, ξεκινω με το εξης: κανενα συναισθημα δεν ειναι "φτηνο"...
    να με συμπαθας, αλλα κανενα...
    τωρα για ολα τα υπολοιπα που λες θα συμφωνησω εν μερει...
    ναι, και βεβαια πρεπει να εχουμε τα "αρχιδια" να λεμε ξεκαθαρα ο,τι νιωθουμε και να μην πληγωνουμε αλλα ουτε και να πληγωνομαστε απο μια "ψευτικη" συμπεριφορα...
    αλλα αυτο νομιζεις οτι ειναι εφικτο, παντα και για ολους;
    δεν ξερω...
    Ο Γιωργος εδωσε αφορμη για ενα καυτο θεμα, οντως...
    απλα πιστευω οτι εκεινος εγραψε αυτην την φορα απο την πλευρα του "φθηνου" οπως λες...
    αντιστοιχα το εχει δωσει ομως και στο παρελθον απο την πλευρα του "ακριβου"...

    -συγνωμη για την παρωχημενη εκφραση αλλα αυτη ηταν η πιο παραστατικη, πιστευω...-

    11:23 π.μ.  
    Anonymous Ανώνυμος said...

    επιστρεφω απλα για να πω το εξης...
    διαβασε σε παρακαλω το βιβλιο της Βαμβουνακη "Τα πραγματα που ζουν απο τον χαμο"...
    ισως μετα να μην εισαι τοσο αυστηρη...
    ισως...

    11:33 π.μ.  
    Blogger allmylife said...

    δεν είσαι αυστηρή!
    πληγή αισθάνομαι...
    και εύχομαι να κάνω λάθος.
    Το τόσο απόλυτο όμως , δεν είναι δικό σου, είναι;
    Φιλί!

    11:48 π.μ.  
    Blogger nosyparker said...

    Δε νομίζω ότι θέλει κανείς να μοιράζεται στα δυο. Απλά κάποιοι αξιολογούν καταστάσεις και πορεύονται αναλόγως. Το έχω ζήσει, δεν το έχω μετανιώσει, όμως η επόμενη κίνηση ήταν μοιραία τα διαζύγιο. Δεν αντέχεις αλλιώς.

    12:01 μ.μ.  
    Anonymous Ανώνυμος said...

    Εκανα σχόλιο και στο Blog του Γιώργου στα γραφόμενα σου εκεί και αποφάσισα να μπω και στο δικό σου Blog.. και τι βλέπω! Ξανά Argentina Hotel!"ενα κρεββάτι φτάνει?"...αυτό να μου επιτρέψεις λέγεται κάτι σαν εμμονή... αναρωτιέσαι γιατί? (δηλ. και εγω αναρωτιέμαι γιατί σου ξαναγράφω, άλλη εμμονή!)
    Λοιπόν,
    1. σε σχέση με τα παιδιά, τελικά τι νομίζεις ότι είναι καλύτερο για τα παιδιά να χωρίζει ή όχι το ζευγάρι?! Εγώ πιστεύω ότι εκτός από ακραίες περιπτώσεις αυτό που προτιμούν τα παιδιά είναι ο μή χωρισμός ακριβώς γιατί ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ.
    2.σχετικά με τον φόβο,μπορεί να υπάρχει φόβος αλλά σε πιό επίπεδο άραγε?, εγώ θα έλεγα στο επίπεδο της αργής (βασανιστικής?)ανακάλυψης του εαυτού μας
    3.σχετικά με την κοροϊδία,ναι υπάρχει αντικειμενικά, αλλά αναρωτιέσαι αν υπάρχει πρόθεση για αυτό? όταν υπάρχει αυτό που λένε πάθος δεν νομίζω ότι κάποιος έχει προθέσεις για κοροϊδία
    4.καταπολέμηση της ρουτίνας? Νομίζω ότι είναι το τελευταίο πράγμα που παίζει εδώ, λες όλα αυτά να γίνονται στο όνομα της καταπολέμησης της ρουτίνας?!! Αν ήταν έτσι όλα θα ήταν πιο απλά!

    Θα νομίζεις ότι μετά από όλα αυτά είμαι υπέρ της "ημιδιαμονής".
    Λάθος. Απλώς προσπαθώ να πώ ότι οι άνθρωποι(άντρες,γυναίκες) είμαστε λίγο πιό πολύπλοκοι, ευτυχώς δηλαδή, από τις μηχανές...
    Πάντως χαίρομαι για την ευκαιρία της συζήτησης.

    12:02 μ.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @ βασιλική το έχω δει το θέμα κι απ την πλευρά του "ακριβού"
    Αλλά δεν είμαστε ανθρώπινοι πιστεύω,όταν εσκεμμένα πληγώνουμε ή μήπως είμαστε;; Τελικά ούτε εγώ ξέρω! Δεν μπορώ να καταλάβω. Ίσως αν είχα ζήσει κάτι παρόμοιο να έκρινα αλλιώς. Απλά δεν θέλω να υπάρχει "υποκρισία" Αλλά μάλλον είναι κάτι που πρέπει να συμβιβαστούμε μ αυτό ε;
    δεν θυμάμαι αν έχω διαβάσει το συγκεκριμένο βιλίο της Βαμβουνάκη. Θα το (ξανα)διαβάσω. Είμαι καλά Βασιλική. Σ ευχαριστώ.
    @όλημαςηζωή ... όχι καμμιά πληγή,τίποτε τέτοιο ακόμα δεν μου συνέβει.Δεν υπήρξα κορρυφή ή πλευρά ή παρά-πλευρη απώλεια τέτοιας εμπειρίας κι εννοείται δεν το εύχομαι σε κανέναν. Το απόλυτο δικό μου είναι δυστυχώς...είναι το ψέμμα στην όλη "ιστορία" των τριγώνων,τετραγώνων κλπών γεωμετρικών σχημάτων που με θυμώνει -όπως κάθε είδους ψέμμα- και αντιδρώ έτσι.Σε φιλώ γλυκιά μου :)

    12:10 μ.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @ περίεργό μας αναμενόμενο και το μόνο λογικό δεν ήταν;;; :)
    @ takis δεν θα το λεγα εμμονές...Από χτες που είδα το θέμα με "θύμωσε" ο ρομαντικά δοσμένος τρόπος κάτι του τόσο στην βάση του πεζό!!
    Λοιπόν με το 1 )διαφωνώ
    2)αργής (βασανιστικής?)ανακάλυψης του εαυτού μας ...συμφωνώ απόλυτα όσο κι αν (ίσως) μας τρομάξει ότι ανακαλύψουμε
    3)διαφωνώ... στ όνομα του πάθους έχουν γίνει μεγαλύτερα εγκλήματα...
    4)ξανά διαφωνώ ... η ρουτίνα είναι απ τις βασικότερες αιτίες!!!!
    Δεν νομίζω τίποτε,χάρηκα κι εγώ γι αυτή την ευκαιρία :)

    12:23 μ.μ.  
    Blogger GhostHunter said...

    Τα πάθη μας, αυτά τα καταραμένα μαζί με την ανασφάλεια που μας κυριεύει...

    Ίσως και να μην αγαπάμε αρκετά τελικά...

    2:40 μ.μ.  
    Blogger stefanos said...

    Αλκυόνη μας είσαι θυμωμένη. Δεν ξέρω γιατί.
    Αλλά πίστεψε αυτό που σου λένε.

    Δεν είναι ολα τόσο απόλυτα.
    Όχι δεν είναι φτηνό ή ακριβό.
    Όχι δεν είναι εύκολο, και τις πιό πολλές φορές ούτε σωστό, να διαλύσεις την οικογένειά σου για μία εφήμερη σχέση
    Ναι για μερικούς άνθρωπους έιναι απαραίτητες αυτές οι σχέσεις και αυτό δεν είναι λάθος.
    Από το μόνο που κρύβονται είναι η υποκρίτρια η κοινωνία μας.
    Όχι δεν είναι έγκλημα δύο άνθρωποι που απλά θέλουν ο ένας τον άλλα να βρίσκονται αγκαλιά.

    Δεν είναι κακό να είσαι μονογαμικό ον, κακό είναι να περιμένεις και από τους άλλους το ίδιο.

    Σε εκτιμώ (και αυτά που γράφεις)
    Φιλί στο μάγουλο (μη φάω και καμία σφαλιάρα) :-)

    2:46 μ.μ.  
    Blogger nyctolouloudo said...

    δηλ βρε Αλκυόνη, είναι φτηνό, αμάρτημα και ανήθικο να βρίσκεις κάποιον που θέλεις σε ένα ξενοδοχείο ενώ είναι ηθικό και τίμιο να πηγαίνεις να τον βρίσκεις στο διαμέρισμά του;

    είναι ανήθικο για τους παντρεμένους και είναι ηθικό για τους ανύπαντρους που είναι σε μία σχέση αλλά τρέχουν στο διαμέρισμα του άλλου.............;

    και ο έρωτας ή ο πόθος ή η επιθυμία Αλκυόνη δεν είναι φτηνά αισθήματα αλλά ακριβά και ιερά. είναι η δύναμη της ζωής.
    γιατί και με πιο δικαίωμα κατακρίνεις και καταδικάζεις τους άλλους; τις ζωές τους; τις πράξεις τους; τα αισθήματά τους; τις επιθυμίες τους;

    4:14 μ.μ.  
    Blogger 3 parties a day said...

    Θα φοβόμουν να γίνω τόσο απόλυτη όσο εσύ στο πολύ ενδιαφέρον ποστ σου, όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά γιατί έχω παρατηρήσει, πως ό,τι κοροϊδεύω το λούζομαι!
    Θα συμφωνήσω μαζί σου όμως στο θέμα της ρουτίνας. Απ' αυτά που βλέπω γύρω μου, έχω αντιληφθεί πως ο λόγος που κάποιοι άνθρωποι απατάνε το σύντροφό τους, ή δημιουργούν παράλληλη σχέση, είναι γιατί βαρέθηκαν και θέλουν suspence στη ζωή τους.

    4:19 μ.μ.  
    Blogger Σταυρούλα said...

    Φθηνό μπορεί να μην είναι γι αυτούς, ανέντιμο όμως προς τα ταίρια τους είναι. Ας ξεκαθαρίσουν τι θέλουν. Όταν δε θες να ΄σαι πα με τον άλλο, πες του το και φύγε.Αυτό πίστευα πάντα.

    5:22 μ.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @στέφανε δεν είμαι θυμωμένη...αγανακτισμένη είμαι,δεν είναι δυνατόν να παρουσιάζεις την "απιστία" και την κοροϊδία με ρομαντικά λόγια
    εγώ να το δεχτώ πως δεν είναι όλα τόσο απόλυτα φτηνά-ακριβά
    κάπου έδωσες μόνος σου την απάντηση "εφήμερη σχέση" σε τέτοιες δεν αξίζουν να "νομιμοποιούνται" με λόγο ποιητικό.
    υποκρίτρια κοινωνία να συμφωνήσω...αν αυτή δεν την αποτελούσαμε εμείς και δεν την συνεχίζαμε
    Και φυσικά συμφωνά απόλυτα μ αυτό που γράφεις "Δεν είναι κακό να είσαι μονογαμικό ον, κακό είναι να περιμένεις και από τους άλλους το ίδιο."
    :) Δεν κινδυνεύεις να φας καμμιά σφαλιάρα
    @ μεθυσμενάκι με κανένα δικαίωμα αρκεί αυτές οι πράξεις,ζωές,επιθυμίες,αισθήματα να μην επηρεάζουν άλλων ζωές,πράξεις,επιθυμίες,αισθήματα
    συμφωνώ μ αυτά που λες για την ιερή της ζωής δύναμη,όχι όμως φορτωμένα σε ξένες πλάτες...
    και κάπου τα μπέρδεψες λιγάκι... οι παντρεμένοι έχουν να "δώσουν λόγο" πρώτα στους εαυτούς τους και μετά σ όσα οι ίδιοι σαν ώριμοι ενήλικες αποφάσισαν και δημιούργησαν...οικογένεια παιδιά.... οι ανύπαντροι είναι απλά ο εαυτό τους.
    και ναι φτηνό θα ονόμαζα οποιοδήποτε δωμάτιο διαμερίσματος ή ξενοδοχείου που φιλοξενεί την υποκρισία.φιλώ σε μεθυσμενάκι μου
    @3 parties a day δυστυχώς δεν μπορώ να το "κοροϊδέψω" αυτό με την κλασική έννοια του όρου,απλά να το καταλάβω δεν μπορώ..
    και άραγε πόσο κρατάει το suspense;; φιλιά καλή μου :)

    5:33 μ.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @ ρένι μου ταυτόχρονα γράφαμε..
    πιο καθαρά κι απλά δεν γινόταν να τα πεις έτσι ώστε να μην παρεξηγούμαι κι εγώ και με ονομάζουν απόλυτη ηθικολόγο κ.ο.κ
    σ ευχαριστώ κι ένα μεγάλο φιλί
    καλό απόγευμα :)

    5:35 μ.μ.  
    Blogger nosyparker said...

    Κατέβασέ το από δω:
    http://www.zshare.net/audio/schindlers-list-theme-chopin-violin-solo-by-itzhak-perlman-1-mp3.html

    6:28 μ.μ.  
    Blogger NinaC said...

    Περίπτωση πρώτη: ζευγάρι με παιδί με σύνδρομο Ντάουν. Ο άνδρας έχει ερωμένη με την οποία είναι ερωτευμένος. Δεν φεύγει από σπίτι γιατί το βάρος θα είναι αβάσταχτο για τη γυναίκα του. Η ερωμένη το έχει αποδεχτεί. Αν έφευγε στερώντας τη βοήθειά του θα τον μισούσε.

    Περίπτωση δεύτερη: ζευγάρι με το σύζυγο να έχει περάσει δύο εμφράγματα. Η γυναίκα έχει εραστή με τον οποίο είναι ερωτευμένη. Δεν φεύγει από το σπίτι γιατί η φυγή της μπορεί να αποβεί μοιραία για τον άντρα της. Ο εραστής το έχει αποδεχτεί. Αν έφευγε αδιαφορώντας για τον άντρα της δεν θα την ήθελε πια.

    Περίπτωση τρίτη: ζευγάρι, στην ώριμη ηλικία, με τη σύζυγο να παλεύει τον καρκίνο. Ο άνδρας έχει ερωμένη με την οποία είναι ερωτευμένος. Δεν φεύγει από το σπίτι γιατί η γυναίκα του τον έχει ανάγκη. Η ερωμένη το έχει αποδεχτεί. Αν εγκατέλειπε τη γυναίκα του τώρα, στα δύσκολα χρόνια, θα τον εκτιμούσε λιγότερο.

    Να συνεχίσω? Τίποτα δεν είναι, δεν μπορεί να είναι απόλυτο...

    7:50 μ.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @ περιεργούλι μου σ ευχαριστώ πολύ :xxx
    @ Ντολ .. περίπτωση πρώτη... δηλ η γυναίκα αυτή σηκώνει ήδη δυό αβάσταχτα βάρη;;(η ερωμένη το αποδέχτηκε...η γυναίκα το ξέρει;;)
    περίπτωση β)αν το μάθει θα γλυτώσει το τρίτο και ίσως μοιραίο έμφραγμα;;;(δεν ρωτάω αν το αποδέχτηκε κι ο άντρας της όπως κι ο εραστής -που ίσως και να βολεύεται έτσι- ) η απάντηση είναι σαφέστατα αυτονόητη
    για το νούμερο 3 ...δεν θέλω να μιλήσω...αν και δεν μπορώ ν αποφύγω την όντως "πικρή" σκέψη.."περιμένοντας όλοι τους τη λύτρωση
    αλλά οκ αυτές είναι ακραίες περιπτώσεις,ίσως και πάλι όχι τόσο..
    Φυσικά και αναγνωρίζω κάποιο δίκιο εδώ,όμως δεν θα ταν πιο τίμιο να σταθούν αυτοί οι σύζυγοι στο πλευρό αυτών που πραγματικά τους έχουν ανάγκη;;

    8:38 μ.μ.  
    Blogger nosyparker said...

    Κούκλα > Νομίζω πως σε κάθε περίπτωση η αλήθεια πρέπει να βγαίνει στη φόρα. Το να χωρίσεις έναν άνθρωπο, είτε με καρκίνο είτε με όποιο άλλο πρόβλημα δε σε κάνει αδιάφορο. Μπορείς να του σταθείς με κάθε άλλο τρόπο, ως ΑΝΤΘΡΩΠΟΣ και όχι ως σύζυγος. Όταν κάτι τελειώνει, τελειώνει.

    8:48 μ.μ.  
    Blogger lemon said...

    Δεν είσαι αυστηρή, όχι.
    Έτσι είναι, όπως τα λές. Ακριβώς.
    Μόνο που θέλει-ούτε ξέρω ακριβώς τι, κότσια? δύναμη? αποφασιστικότητα? κουράγιο? μεγαλύτερη αγάπη? για να καταλάβεις πως κανέναν δεν κοροιδεύεις παρά τον εαυτό σου. Πως αυτό που περιμένεις πολύ, που απολαμβάνεις πολύ, τελικά είναι πολύ πολύ λίγο. Ούτε τον μέν έχεις, μα ούτε και τον δέ. Τελικά ούτε καν τον εαυτό σου δεν έχεις. Κερδίζεις ώρες και χάνεις χρόνια ολόκληρα. Ζυγαριά θέλει άραγε, να βρεις τι βαραίνει περισσότερο?

    Και δεν έχει σχέση αν είναι γάμος ή σχέση, το ίδιο είναι. Κι ούτε είναι απαραίτητο να είσαι μονογαμικός-ας είσαι όσο πολυγαμικός θέλεις, αλλά να έχεις τα ... κότσια να το γνωρίζεις και στα ταίρια σου, να μην το ξέρεις μόνο ο ίδιος.

    Κανέναν, κανένα δεν πρόκειται να κατηγορήσω, αν ήταν δε θα είχα παρά να κοιταχτώ στον καθρέφτη.
    Αλλά έρχεται μια μέρα που ξυπνάς, και η απόφαση βγαίνει ερήμην σου, απο μέσα σου.
    Αυτοεκτίμηση, αυτή είναι η λέξη.

    (Συγνώμη για την πολυλογία, συγνώμη...)

    8:54 μ.μ.  
    Blogger nosyparker said...

    ΥΓ -> Πόσες φορές τα παραπάνω δε χρησιμοποιήθηκαν ως δικαιολογία για να μη χωρίσει κάποιος άραγε;

    8:55 μ.μ.  
    Blogger NinaC said...

    Παιδιά, το να είμαστε εμείς δυνατοί και να αποφασίζουμε για τις ζωές μας δεν σημαίνει πως είναι το ίδιο και οι άλλοι. Αυτό δεν τους κάνοι ψεύτες ή υποκριτές. Και, σίγουρα, δεν τους κάνει ανίκανους να αγαπήσουν.

    Από την άλλη, για τις τρεις περιπτώσεις που ξέρω, πιστέψτε με, ΔΕΝ γίνεται αλλιώς. Ο νόμιμος σύντροφος δεν θα αντέξει την απόρριψη όταν τη δει μπροστά στα μάτια του. Όσο για το αν θα μάθει? Μα είμαστε σίγουροι πως δεν ξέρει???

    8:55 μ.μ.  
    Blogger NinaC said...

    ...κάνει... άκου κάνοι!!!!

    8:57 μ.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    τελικά μετά το σχόλιο της Ντολ και το δικό σου περιεργούλι θ αρχίσω ν αναρωτιέμαι αν όντως υπάρχουν "δικαιολογίες" αν και βρίσκω πολύ πιο σωστό αυτό που γραψες.σαν άνθρωπος κι όχι σαν σύζυγος...
    :|

    8:58 μ.μ.  
    Anonymous Ανώνυμος said...

    αλκυονη;
    θυμωσες με την ρομαντικη περιγραφη μιας "απιστιας"...
    καλα καταλαβα ή οχι;
    αυτο δεν ειναι το θεμα συζητησης απο το πρωι ή καπου τα εχασα;
    εγω αυτο που λεω ειναι απλα οτι ρομαντισμος υπαρχει παντου...
    και "φθηνο" δεν ειναι κανενα συναισθημα μας...
    ετσι δεν ειναι;

    9:03 μ.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    τώρα είδα και τα υπόλοιπα σχόλια... παιχνιδάκια του μπλόγκερ...
    @λεμονάκι ποιά πολυλογία;;;;; καλώς σε!! ίσως να ναι η λέξη κλειδί αυτοεκτίμηση τελικά.
    @περιεργούλι και όχι μόνο αυτά..
    @ντολ οκ το κάνοι ...ας το πάρουμε σαν ευκτική :) αλλά έχει τελικά διαφορά να γνωρίζει την απόριψη απ το να τη δει μπροστά του όπως γράφεις;;
    οπότε πάμε πάλι πίσω.. σαν άνθρωποι μπορούμε να σταθούμε μόνο κι όχι ως (κατ επίφαση) σύζυγοι
    άλλωστε αν το γνωρίζουν όπως υποθέτεις..μήπως τουλάχιστον όχι στην 3η περίπτωση το χρησιμοποιούν και λίγο εκβιαστικά;; (ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως) :|

    9:06 μ.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @ βασιλική ναι έτσι ξεκίνησε...
    :)

    9:08 μ.μ.  
    Blogger kyriayf said...

    δεν διάβασα τα σχόλια των ανωτέρω... μην επηρεαστεί η αρχική μου άποψη... δεν πήγα ποτέ... και πια, στα 43 μου, δεν νομίζω ότι θα πάω σε ξενοδοχεία ημιδιαμονής...όχι μόνο για τη χυδαία αντιαισθητική του τόπου...
    αλλά ακόμα και στην "απαγορευμένη" συνεύρεση... (μη φανταστείς περίεργες εμπλοκές σαν τρίτο πρόσωπο... αλλά επαρχιώτικες υπεκφυγές) προτίμησα ένα στρώμα από πευκοβελόνες... ή άμμο ακόμα και στο... χιόνι('ντάξει μια φορά ήταν, αλλά δεν παγώσαμε!)...
    μακριά από τους "πλαστικούς", ψεύτικους χώρους...
    φιλάκι:)

    9:08 μ.μ.  
    Blogger John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

    Αλκυόνη, το θέμα σηκώνει post κι όχι σχόλιο!
    Επιφυλάσσομαι... αλλά κι εσύ μη θυμώνεις... είναι πολλές οι παράμετροι κάθε φορά - άμα δεν μιλάμε για "ξεπέτες και ρηχές σχέσεις ξενοδοχείου, αλλά για συναισθήματα υπαρκτά, βαθιά και ειλικρινή...

    9:10 μ.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @ υφάντρα μου αγαπημένη... τόσο αφοπλιστικά ειλικρινής.. έφερες μαζί μυρωδιά από πεύκο και αίσθηση άμμου στο κορμί ..καλοκαίρι...χειμώνας..
    δεν θέλω να απαντήσω σε σένα μετά από αυτό για "πλαστικούς ψεύτικους χώρους κι αισθήματα"
    :)

    9:14 μ.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @ αστεροϊδή μου περιμέω το ποστ
    φιλώ σε :)

    9:15 μ.μ.  
    Blogger GerasimosGR said...

    όσοι είναι μόνο ορμόνες και όχι άνθρωποι με συναισθήματα, και αίσθημα ευθύνης, τι θα παραδώσουν στο μελλοντικά μόνιμο ταίρι τους, θα έπρεπε να σκεφτούν, ότι και τα καλά ξενοδοχεία πιθανόν να έχουν κρυφές κάμερες που να μαγνητοσκοπούν όλα αυτά που κάνετε εκεί μέσα.
    Χαίρομαι που η Αλκυόνη, είναι σταθερή στις αξίες της και δεν το διαπραγματεύεται. Χρειάζονται και οι εξαιρέσεις στη ζωή. Όχι μόνο μπουζουκοτράγουδα και πονηρό βλέμμα.
    Αν αναρωτιέστε γιατί δεν μπορείτε να κάνετε παιδιά, θυμηθείτε πόσες χιλιάδες φορές πηγαίνατε σε ..ξενοδοχεία..

    Συμπληρώνω: οι περισσότερες γυναίκες προτιμούν τα ..ξενοδοχεία.. παρά να πουν μια κουβέντα. Γι' αυτό και θα μείνουν μόνες τους. Να το θυμάστε αυτό, όταν θα κλαίτε μόνες σας, στο δωμάτιο.

    10:00 μ.μ.  
    Anonymous Ανώνυμος said...

    καλησπέρα...
    καμία σχέση δεν είναι φτηνή, εκτός αν την 'φτηνένουμε' εμείς...
    κανένα δίωρο δεν είναι φτηνό, όταν είσαι με κάποιον/-α που αγαπάς...
    πολλές φορές, οι καταστάσεις μας επιβάλλουν μία συγκεκριμένη συμπεριφορά...
    μακάρι, να μπορούσαμε να είμαστε υπεράνω καταστάσεων...
    μακάρι...

    καληνύχτα...

    10:32 μ.μ.  
    Blogger George said...

    Το θέμα κεντρίζει να πώ πολλά ή και τίποτα.Ένα σχόλιακι μόνο.
    Αγάπη. Λέξη μαγική λεξή που νιώθεις χωρίς να ξέρεις το γιατί. Αν προσπαθήσεις να μάθεις μπορεί να έχει χαθεί.
    Ο θεός έρωτας λέγεται πως είναι τυφλός. Πετάει βέλη δεξιά και αριστερά, κάποιο μπορεί να σε πετύχει. Τι κάνεις; Διαλύεις κάτι όταν δεν ξέρεις τι ακόμα σου έχει συμβεί;

    Το θέμα κοροϊδία τώρα. Συμφωνώ δεν μου αρέσει ούτε εμένα. Όμως. Αν έχεις αγαπήσει τον σύντροφο σου και σε έχει αγαπήσει σίγουρα θα καταλάβει ότι κάτι έχει συμβεί. Αν τον έχεις αγαπήσει σίγουρα θα του δείξεις απο την πρώτη ημέρα οτι κάτι έχει συμβεί. Δεν κρύβονται αυτά. Απο εκεί και πέρα έχεις δύο επιλογές. Να προσπαθείς να κρυφτείς χωρίς να ξέρεις απο τι. Μάλλον απο τον εαυτό σου μόνο καταφέρνεις να κρυφτείς. Η δεύτερη να πείς οτι αγάπησες κάποιον άλλον. Τότε τι γίνεται ; Το δίλημμα είναι και για τους δύο σίγουρα. Και σκέφτονται το ίδιο πράγμα. Φεύγεις ή μένεις; Αγαπάς ή έπαψες; Ματώνεις σίγουρα. Δεν σβήνει τίποτα απο την ζωή που γράφεται. Να το θυμάσαι αυτό. Ότι έχεις ζήσει δεν μπορείς να το διαγράψεις; Μάλλον το θέμα είναι να μην σε πετύχουν τα βέλη.

    Τα παιδιά να ξέρεις πως δεν θέλουν χώρια τους γονείς. Αν καμμιά φορά αντιδρούν ακόμα και άσχημα ή πληγώνονται είναι γιατί φροντίζουν οι πληγωμένοι γονείς να το μεταφέρουν σε αυτά. Και αυτό το λέω απόλυτα. Ή τουλάχιστον το ίδιο απόλυτα που το είπες εσύ.

    10:37 μ.μ.  
    Blogger fish eye said...

    ..αλκυονη μου την αποψη σου την καταλαβα απο την πρωτη στιγμη που μιλησαμε ζωντανα μαζι και τη σεβομαι.Προσωπικα δεν εχω ζησει φτηνα διωρα σε φτηνα ξενοδοχεια..Ο,τι εζησα το αγαπησα,εδωσα τον εαυτο μου και δε θα ηθελα ποτε να το καταταξω
    σ αυτη την κατηγορια..
    ενα πραγμα εχω ομως καταλαβει στη ζωη μου..και πιστεψε με που εχω στη πλατη μου χρονια περισσοτερα απο εσενα.Μεγαλη μπουκια φαε μεγαλη κουβεντα μη λες..ο,τι κοροιδεψα στη ζωη μου το λουστηκα..ο,τι συχαινομουν ηρθε και με βρηκε.Για να μου αποδειχθει τελικα πως τα πραγματα δεν ηταν οπως εγω τα εβλεπα.
    φιλιααααα γλυκια μου..η μεση μου ακομη με παιδευει..

    10:48 μ.μ.  
    Blogger tyharpastos said...

    Ψυχραιμία αλκυονη και σεις παιδιά. Παραμονεύει η ευκολία της απλούστευσης. Μη ξεχνάμε πως οι άνθρωποι έχουν ενδιαφέρουν μόνο και μόνο γιατί οι γενικευτικοί κανόνες είναι καλοί για τις υποθέσεις των εργαστηρίων, για ψυχολόγους της τηλεόρασης και επίδοξους Προκρούστες ψυχών και συμπεριφορών μα είναι άχρηστοι για την ζωή στην ατομικότητά της. Θαρρώ πως οι αφορισμοί περί φτήνειας, κοροιδίας, άλλοθι κλπ έχουν τόσες πιθανότητες να αληθεύουν στη κάθε περίπτωση όσες και να μη σημαίνουν απολύτως τίποτα. Συμφωνώ με κάποιο σχόλιο που λέει ότι το θέμα χρειάζεται εκτενές ποστ και δε αντιμετωίζετε στα πρόχειρα μ' ένα σχόλιο. Πάντως διαβάζοντας τα σχόλια, σκεφτόμουν ότι θα είχε ενδιαφέρον, να προσπαθούσε ο καθένας να ορίσει πρώτα τον έρωτα, την αγάπη και άλλα τέτοια βαρύγδουπα για να διαπιστωθεί από που ξεκινάει ο καθένας και πόυ ακριβώς βρίσκεται η συμφωνία ή η διαφωνία με τους υπόλοιπους.
    Αλκυόνη δεν διάβασα το ποστ που προκάλεσε το δικό σου.
    Να είσαι καλά κι εσύ και οι υπόλοιποι :-)

    11:14 μ.μ.  
    Blogger Αλητισσα said...

    Εγω θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου,σε ολα..
    Σιγα την αποστασιοποιηση απο τη ρουτινα σιγα τον ερωτα σιγα την ουσια..
    Και τα πουκαμισα σιδερωμενα και λεφτα για ψωνια και η οικογενεια αρτιμελης και η κοινωνια ευχαριστημενη..'
    Οποιος εχει κοτσια μαζευει τα κουβαδακια του και παει και παιζει αλλου..
    Ευχαριστω το θεο που βγηκα απο ενα γαμο με αξιοπρεπεια..
    Μη γελιεστε δεν ειναι θεμα μονογαμικοτητας θεμα αξιοπεπειας ειναι..

    11:14 μ.μ.  
    Blogger NinaC said...

    "Αν αναρωτιέστε γιατί δεν μπορείτε να κάνετε παιδιά, θυμηθείτε πόσες χιλιάδες φορές πηγαίνατε σε ..ξενοδοχεία.."

    Είμαι σίγουρη ότι οι γυναίκες που αντιμετωπίζουν πρόβλημα γονιμότητας θα ενθουσιαστούν με την ιατρική και εμπεριστατωμένη σου επιστημονική θέση. Δεν ξέρω αν είσαι σκληρός ή κακός, Γεράσιμε Μηνά. Οπότε καταλήγω στο προανές: είσαι, απλά, μαλάκας.

    Συγγνώμη, Αλκυόνη, για τη γλώσσα, αλλά ο φασισμός και ο ρατσισμός με ενοχλεί σε όλες του τις εκφάνσεις, ακόμα και σε αυτές που δεν είναι ορατές δια γυμνού οφθαλμού.

    11:46 μ.μ.  
    Blogger NinaC said...

    όπου προανές = προφανές

    11:47 μ.μ.  
    Blogger allmylife said...

    Αλκυόνη, μου επιτρέπεις;

    gerasimosgr

    "Αν αναρωτιέστε γιατί δεν μπορείτε να κάνετε παιδιά, θυμηθείτε πόσες χιλιάδες φορές πηγαίνατε σε ..ξενοδοχεία.."

    αναρωτιέμαι γιατί δεν μπόρεσα να κάνω παιδιά - χωρίς ούτε μία φορά να έχω πάει σε ξενοδοχείο...

    θα μου απαντήσετε σε αυτό;

    Εσείς έχετε;
    Και αν ναι τα μεγαλώνετε έτσι;
    Και είστε περήφανος γι' αυτό;

    Θα μου απαντήσετε και σε αυτό;

    2:00 π.μ.  
    Blogger nyctolouloudo said...

    Αλκυόνη, μου απάντησες αλλά σε ξαναρωτάω...

    είναι ηθικό για τους ανύπαντρους που είναι σε μία σχέση αλλά τρέχουν στο διαμέρισμα του άλλου;
    deine doppelmoral;


    λυπάμαι γιατί η ψευτοηθική, η σοβαροφάνεια και η υποκρισία έχει γίνει έξη και βίτσιο στους ανθρώπους,
    λυπάμαι που οι περισσότεροι κατακρίνουν φανατισμένα τις επιλογές και τον τρόπο ζωής του άλλου με κακία, μίσος και βαρύγδουπες εκφράσεις,
    λυπάμαι που ακούω να μιλάνε με τόσο φθόνο για τον πόθο, την επιθυμία, ή για τον έρωτα ή για τις ερωτικές στιγμές σε ένα φτηνό ξενοδοχείο, για στις εφήμερες αγάπες, σχέσεις της μίας ώρας, τους περιστασιακούς εραστές..,
    λυπάμαι που πριν από 2007 χρόνια κάποιον μπάσταρδο τον κάνανε θεό και μία κλίκα άχρηστων γενειοφόρων τράγων έχει φέρει τα πάνω κάτω, μας έχει φορέσει παρωπίδες, μας έχει αλλάξει τα φώτα,το βιολογικό μας ρολόι, τις ανάγκες μας, την φύση μας, μας έχει γεμίσει με τύψεις βαφτίζοντάς στο όνομα της αμαρτίας τις πιο ωραίες στιγμές...,
    λυπάμαι για τον τυφλό συντηρητισμό,την υποκρισία, και για τον φανατισμό αυτών που για να κρύψουν τα δικά τους αίσχη λιθοβολούν ευχαρίστως και χωρίς ντροπή και τύψεις τους άλλους....και έτσι ανακουφίζονται από τις τύψεις τους...,
    λυπάμαι που ορισμένοι, που με κατηγορούν, δεν καταλαβαίνουν ό,τι για μένα η ηθική δεν έχει την ίδια τιμή ή αξία ή διάμετρο με αυτή την δική τους,του γείτονα ή κάθε άλλου συνετού, 'ηθικού' ή μυαλωμένου...με τα χιλιάδες πνιγμένα πάθη και την άρρωστη φαντασία του.
    και γελάω όταν ακούω τους χιλιάδες ψευτοαπόστολους της ηθικής να λένε << Αν αναρωτιέστε γιατί δεν μπορείτε να κάνετε παιδιά, θυμηθείτε πόσες χιλιάδες φορές πηγαίνατε σε ..ξενοδοχεία.. >> ή κάτι παρόμοια.
    η συνέχεια θα πρέπει να είναι μετανοείτε πιστοί αδερφοί, πιστές αδερφές, σας καλεί ο θεός για να σας σώσει από τον Αμαγεδώνα...γμ τα καντήλια αυτού που θέλει να με σώσει....

    λοιπον, άλλο είναι να λες : εμένα δεν μου αρέσει και δεν τον κάνω και άλλο είναι να κατακρίνεις αυτούς που τους αρέσει και το κάνουν...!

    υγ...και σε πολλά φτηνά ξενοδοχεία έχω πάει και παιδί έχω και παντρεμένη είμαι αλλά και ποτέ δεν είχα τύψεις γι' αυτό που έκανα, ούτε και θα έχω, γιατί θα ξαναπάω εαν μου δωθεί η ευκαιρία και ούτε θα δώσω λόγο σε κανέναν,ούτε υποκρίνομαι γιατί κάνω αυτό που θέλω εγώ και όχι αυτό που θέλουν οι άλλοι !

    5:38 π.μ.  
    Blogger Orelia said...

    κατα σειρα εμφανισεως...

    * ποσα γιατι χρειαζονται για να κρεμασουν τη ζωη;
    * τοση αγωνια στη τελευταια προταση! το αποκορυφωμα οσης κρυβοταν σε ολη τη διαδρομη του λογου πισω απο τον στομφο
    * οι αντρες γινονται π α λ ι εραστες κι οι γυναικες ερωμενες
    * τα παιδια!!!...
    μελετες ηθελαν τα παιδια να ζουν σε "ξεκαθαρισμενο" περιβαλλον με τους γονεις-ανταγωνιστες χωρισμενους καλυτερα..
    νεωτερες μελετες θελουν τα παιδια σε οικογενειες μη χωρισμενων γονιων εστω κι αν αυτοι βρισκονται σε διασταση...
    * στα 48 μου, εβαλα κρασι εις το νερο μου..
    αν ημουν 30+, την ιδια θα δηλωνα απαξιωση με στομφο
    * ο,τι με βοηθησε... το να ακουω
    οχι να μιλαω.. να ακουω τους αλλους
    οπου, αλλοι: οι του αντιθετου φυλου φιλοι που με και μου, εμπιστευτηκαν τη ζωη τους
    * ενα τραγουδι να σου αφιερωσω να σε μαλακωσω... "ν' αγαπας"..
    "ν' αγαπας τα βουνα και τη θαλασσα
    του γνωστους και τους αγνωρους τοπους
    ....
    πιο πολυ ν' αγαπας τους ανθρωπους.." του Π Θαλασσινου

    οσα σκεφτηκε η τσιγγανα χτες διαβαζοντας την αγωνια σου και με δισταγμο κατεθεσε εδω σημερα

    χαιρετω

    9:42 π.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @GerasimosGR εκτός του ότι (ίσως -γιατί ποτέ δεν ξέρεις τί σου ξημερώνει-) είμαι σταθερή σε μερικές αξίες (μήπως χρησιμοποιούμε με διαφορετικό νόημα τη λέξη αυτή;;;), πρέπει να ομολογήσω,πως το ποστ σου δεν το πολυκατάλαβα.Αν το κατάλαβα σωστά ΔΙΑΦΩΝΩ μαζί σου και πιο πολύ με τους "αφορισμούς" σου
    "Αν αναρωτιέστε γιατί δεν μπορείτε να κάνετε παιδιά, θυμηθείτε πόσες χιλιάδες φορές πηγαίνατε σε ..ξενοδοχεία..
    Συμπληρώνω: οι περισσότερες γυναίκες προτιμούν τα ..ξενοδοχεία.. παρά να πουν μια κουβέντα. Γι' αυτό και θα μείνουν μόνες τους. Να το θυμάστε αυτό, όταν θα κλαίτε μόνες σας, στο δωμάτιο." και εδώ έχω να σου απαντήσω ότι σου απάντησε η Ντολ και θέλω κι εσύ να δώσεις απάντηση και σε μένα και στην allmylife.
    Μ αυτό σου το σχόλιο δείχνεις πως δεν κατάλαβες τίποτε απ το ποστ μου ...
    Όπως και να χει καλημέρα
    @Γιώργο μ άρεσε πολύ η σημερινή συνέχεια του ποστ σου που προκάλεσε όλα αυτά :)
    @φεγγαραγκαλιασμένη μας τα ξέρω όλα αυτά που λες και ο σεβασμός είναι πάντα αμοιβαίος. Περαστικά στη μέση φιλάκια :)
    @τυχάρπαστος να διαβάσεις το ποστ και τη σημερινή του συνέχεια :)Γράφει πολύ όμορφα ο Γιώργος γι αυτό και προκαλεί "αντιδράσεις" Καλημέρα
    @αλήτισσα αυτή είναι και η λέξη κλειδί... αξιοπρέπεια Καλώς σε
    @Ντολ "Συγγνώμη, Αλκυόνη, για τη γλώσσα, αλλά ο φασισμός και ο ρατσισμός με ενοχλεί σε όλες του τις εκφάνσεις, ακόμα και σε αυτές που δεν είναι ορατές δια γυμνού οφθαλμού."
    ΕΛΕΥΘΕΡΑ :)
    @όλημαςηζωή πίστεψέ με σ αυτό ακριβώς που ρωτάς περιμένω κι εγώ απα΄ντηση και μάλιστα με αγωνία...δεν μπορώ να καταλάβω πώς τα συνδύασε!!!
    @μεθυσμενάκι μου κάτι κατάλαβες λάθος... ή εγώ;;; doppelmoral;;;
    Όσο γι αυτά που γράφεις άσχετα αν με βρίσκουν ή όχι σύμφωνη και ούτε θα τα κρίνω,είναι κάτι που πιστεύεις και μ αρέσει πάρα πολύ που τα υποστηρίζεις με πάθος!!!! Φιλάκι :)

    9:55 π.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @ορελί γιατί με δισταγμό;;;; :xxx

    9:58 π.μ.  
    Blogger stefanos said...

    odmlyΝα συμφωνήσω απλά με την μεθυσμένα χρώματα.

    Και να πω ότι είναι δικαίωμα του κάθε ένα μας να νομίζει ότι θέλει.
    Όλοι έχουμε δίκιο, για τον εαυτό μας. Και εδώ το αποδυκνείουμε περίτρανα.
    Οι χαρακτηρισμοί και οι κρίσεις είναι περιτά.
    Είμαστε όλοι φίλοι, μη το ξεχνάτε.
    Και αν νομίζετε ότι κάποιος ήταν βαρύς στους χαρακτηρισμούς και την κριτική του προς τους άλλους, διαβάστε πρώτα το δικό σας ποστ.

    Καλημέρα σε όλους

    10:11 π.μ.  
    Blogger stefanos said...

    Να δηλώσω απλά ότι συμφωνώ με την 'μεθυσμένα χρώματα'.

    Και να πω ότι ο καθένας έχει δίκιο, για τον εαυτό του.
    Ας μην κρίνουμε τους άλλους
    (όχι για να μην κριθούμε, αλλά γιατί δεν τους ξέρουμε αρκετά και για αυτό δεν έχουμε δικαίωμα)
    και σίγουρα ας μην τους χαρακτηρίζουμε.
    Αν πιστεύει κάποιος ότι τον προσβάλουν κάποια λεγόμενα, ας κοιτάξει πρώτα το δικό του ποστ και ας το κρίνει ανάλογα.

    Μην ξεχνάτε ότι είμαστε φίλοι. Μιά παρέα.
    Και οι φίλοι δεν είναι δυνατόν να συμφωνούν σε όλα.
    Θα ήταν βαρετό.

    Καλημέρα σε όλες και όλους :-)

    10:19 π.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @στέφανε έτσι είναι τελικά
    καλή σου μέρα :)

    10:41 π.μ.  
    Anonymous Ανώνυμος said...

    Μεσ'τα φτηνά ξενοδοχεία και τα σεντόνια των πολλών...

    Μου αρέσει η γραφή σου.
    Ε, δεν είμαι και η μόνη φυσικά.

    Μου φτιάχνεις τη διάθεση με τα σχόλια σου στο μπλογκ μου. Πραγματικά ηλιόλουστα.

    10:49 π.μ.  
    Blogger Unknown said...

    Μακάρι ο ψυχισμός να ήταν τόσο απλός και ο ερωτισμός να ήταν τυφλός...

    10:57 π.μ.  
    Blogger soulmates said...

    to post sou kanei tzzzzzzzzzzzzz...
    kaiei...
    to 2wro pou anazhtoun orismenoi se ena xenodoxeio, mporei na mhn eu8unontai mono aftoi, alla kai h sxesh tous na tous exei odhghsei ekei... sumfwnw oti otan mpeis se mia tetoia diadikasia prepei na pareis tis eu8unes sou... kai einai adiko na koroideveis... alla 8elei tolmh kai oi perissoteroi einai deiloi...
    den xerw... den mporw na katadikasw tipota... adunama plasmata eimaste...
    apla pistevw oti otan mia gunaika mpei se afth thn diadikasia, feugei apo to gamo ths h' apo thn sxesh ths... se anti8esh me enan antra... oi perissoteres gunaikes den anazhtoun mono thn sarkikh kalupsh alla kai thn sunais8hmatikh kai otan thn vroun h' nomizoun oti thn vrhkan thn kanoun apo kei pou den einai eytyxismenes...
    ta filia mou!!!

    11:39 π.μ.  
    Blogger nosyparker said...

    O gerasimosgr έγραψε: "οι περισσότερες γυναίκες προτιμούν τα ..ξενοδοχεία.. παρά να πουν μια κουβέντα. Γι' αυτό και θα μείνουν μόνες τους. Να το θυμάστε αυτό, όταν θα κλαίτε μόνες σας, στο δωμάτιο."

    Πόσες γυναίκες να γνώρισε άραγε στη ζωή του; Κι αν όλες προτιμούσαν τα ξενοδοχεία από την κουβέντα, μήπως ο ίδιος έκανε λάθος επιλογές; Δεν κλαίνες όλες επειδή είναι μόνες, ξέρεις... για κάποιες είναι επιλογή. Προτιμούν τη μοναξιά τους από κάποιον σαν εσένα! Είμαστε ανθρώπινα όντα με αξιοπρέπεια και δεν κάνουμε σκόντο στις επιλογές μας από φόβο μη μείνουμε μόνες. Όσο για τις άτεκνες που ανέφερες, ξέρω γυναίκες που έχουν κάνει 8-10 εκτρώσεις και συνεχίζουν να μπορούν να τεκνοποποιούν, και κάποιες που ήταν μονογαμικές μια ζωή και δεν μπορούν ν αποκτήσουν παιδάκι. Πολύ φαρμάκι έσταξες ρε φίλε, σε λυπάμαι!

    4:49 μ.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @αργυρένια ωραίο τραγούδι αυτό!! όσο για το σχόλιό μου στο ποστ σου...άδικο έχω βρε;; ΔΕΝ δικαιούμαστε λίγη πολυτέλεια στη ζωή μας;; :) φιλιά
    @καμηλιέρη μας με μπερδέψατε πάλι ... γιατί ο ερωτισμός να ταν τυφλός;;; :)
    @soulemates ισως τελικά όλα να ναι θέμα οπτικής γωνίας !!! δεν ξέρω πιά. φιλί
    @περιεργούλι μας ο καθένας που αφήνει σχόλιο εδώ μέσα αναλαμβάνει και την ευθύνη των γραφόμενών του. Άλλωστε του απάντησα και πιο πάνω κι εγώ και η Ντολ και η allmylife και τώρα εσύ.. είναι "ευπρόσδεκτος" όποτε θέλει να εμφανιστεί να διευκρινήσει αυτά που έγραψε. φιλί μικρό μας

    6:28 μ.μ.  
    Blogger ο δείμος του πολίτη said...

    Θα συμφωνήσω απόλυτα. Άλλα σχόλιά μου νομιζω είναι περιττά.

    6:32 μ.μ.  
    Blogger γιωργος said...

    Δεν χάθηκα, εδώ είμαι ή κάπου εδώ γύρω κάνω βόλτες...Καλή χρονιά... Σβούρα όμως είναι και γυρίζει :-)

    7:34 μ.μ.  
    Blogger NinaC said...

    Ευχαριστώ Αλκυόνη.

    2:15 π.μ.  
    Blogger candy's τετραδιάκι said...

    Πεστα ρε Αλυκονη γιατι οταν τα λεω εγω με λενε συντηριτικη!
    Συντηριτικη εγω?
    χαχαχαχαχαχαχαχαχα:)))

    Aπλα πιστευω κι εγω σε μερικες αξιες...

    Φιλια!!

    3:11 π.μ.  
    Blogger allmylife said...

    είναι που με έκανες να αισθανθώ πως έχουμε "πρόσωπα" στο διαδίκτυο...
    σε ευχαριστώ Αλκυόνη!

    10:03 π.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @axenbach επιτέλους ένα σημείο ζωής!!! τί συμβαίνει με το μπλογκ σου;; καλή μέρα να χεις!
    @candy όπως όλοι μας και κάπου υπάρχει ένα σημείο που συνατιούνται αυτές.το θέμα είναι να μπορέσουμε κάποτε να το βρούμε :xxx
    @Ντολ το "ευχαριστώ" σε μέρη όπου ο καθένας μας,μπορεί να πει τη γνώμη του -όποια κι αν είναι- περισσεύει :))
    @ όλημαςηζωή πάντα θα χουμε και παντού Κι εσύ είσαι πολύ πολύ γλυκό "μουτράκι" του διαδικτύου :)

    10:13 π.μ.  
    Blogger Unknown said...

    Γιατί μόνο τότε μπορείς να μείνεις πραγματικά "πιστός"...

    10:29 π.μ.  
    Blogger annamaria said...

    Τι να πω εγώ τώρα μετά από όλα αυτά??
    Ίσως να μην είμαστε απόλυτοι , ίσως να ευχόμαστε να μη μας τύχει
    γιατί τότε , πολλές αξίες και αρχές μας, θα πάνε "περίπατο"…..
    ίσως πάλι να ευχηθούμε να το ζήσουμε ?????

    Όμορφο το θέμα σου !!!!

    4:07 μ.μ.  
    Blogger Giorgia_is_coming_to_town said...

    Επιτέλους! Χρόνια σπάω το κεφάλι μου να καταλάβω γιατί δεν μπορώ να κάνω παιδιά και την απάντηση μου την έδωσε ο Γεράσιμος! Μόνο που θα ήθελα να προσθέσω ότι ο μόνος άνθρωπος, του οποίου το παιδί ήθελα με όλη μου την καρδιά να κουβαλήσω μέσα μου, με συναντούσε μόνο σε ξενοδοχεία ημιδιαμονής. Οι τότε σύζυγοι? Αμφότεροι το γνώριζαν ασφαλώς, αλλά τους ήταν δυσκολότερο να ξεβολευτούν από το να αντιδράσουν. Αυτό είναι πιο έντιμο θεωρείτε? Θα συμφωνήσω με την Νίνα, μην είμαστε απόλυτοι, κάθε ιστορία έχει τα δικά της χαρακτηριστικά...

    7:10 μ.μ.  
    Blogger Sigmataf said...

    Είσαι λιγο agressive σε αυτό το θέμα;

    ANYWAY...
    η δικιά μου εκδοχή είναι περιττή όταν κάποιος το βιώνει έτσι.

    Ιt's ok.

    Φιλιά.
    Καλό απόγευμα.

    7:12 μ.μ.  
    Blogger Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

    Καλό είναι να μην σου τύχει. Αν σου τύχει όμως, το να σπεύσεις να το πεις στον σύζυγό σου, δεν σημαίνει απαραιτήτως ειλικρίνεια. Τον πληγώνεις, ενδεχομένως να χαλάσεις 2 ζωές για μια βλακεία και το κυριότερο, του πετάς το μπαλάκι: "Αποφάσισε εσύ".

    7:53 μ.μ.  
    Blogger αερικο said...

    (..ψιτ..Αλκυονη μου..μυστκο: σε βρισκω κολημενη με το θεμα..;-) Ασε τον κοσμο ν' απολαμβανει οπου μπορει αυτο που θελει! Τιποτα δεν ειναι φτηνο οταν το νιωθεις ακριβο..και το συναισθημα δεν εχει τιμη πωλησης, ουτε και η αισθησις! Καπου μπερδευεσαι σε σχεση με το οικονομικο αντιτιμο και πού διδεται αυτο..στη reception πληρωνουνε τη χρηση του δωματιου, δεν πληρωνουνε στο συντροφο τη χρηση του σωματος..;-)

    9:16 π.μ.  
    Blogger Όνειρα γλυκά.. said...

    Δεν ξέρω αν όλοι αυτοί που καταθέτουν εδώ την γνώμη τους Αλκυόνη, έχουν νιώσει αυτό το συναίσθημα "της άλλης μεριάς"..Του προσώπου που πληρώνει "την παράνομη αγάπη" του συντρόφου του με κάποιον άλλον , με αδιαφορία , ταπείνωση , εξευτελισμό..Πιστεύω ότι η καρδιά μας είναι πάντα ελεύθερη σε oποιαδήποτε μορφή σχέσης , αλλά και η ειλικρίνεια είναι απαραίτητο συστατικό του σεβασμού σε κάθε ανθρώπινη υπόσταση..

    9:38 π.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @synas το "του πετάς το μπαλάκι κλπ..." με ποιά έννοια; :)
    @(ψιτ αερικό σου δώκω καμμια ξανάστροφη που θα με πεις κολημένη) τσώπα μωρέ μου σ αγαπάω εγώ :)
    @ όνειρα γλυκά μας δεν έχω να πω κάτι. Ξέρω πως έχεις δίκιο... είσαι καλά;;;
    χαμογελάκι

    12:02 μ.μ.  
    Anonymous Ανώνυμος said...

    Μεγάλη και σπουδαία σε ιδέες η ανταπόκριση μεγάλο και το θέμα...δεν είχα σκοπό να ξαναγράψω αλλά με συγκίνησαν η Ορελία και τα Μεθυσμένα Χρώματα με τα γραφόμενα τους..νομίζω ότι υπογράφω σε όλα όσα λένε...και δεν πιστεύω ότι το λέω αυτό γιατί είμαι κοντά τους και ηλικιακά(sorry!)κρίμα που δεν μπορώ να σας γράψω στο δικό σας Blog, κορίτσια!
    Πάντως άγνωστη φίλη Αλκυόνη τέτοιες συζητήσεις που γίνονται με ένταση αλλά και σεβασμό (ακόμα και προς στον ανεκδιήγητο Γεράσιμο!)μόνο καλό κάνουν..να χαίρεσαι που τις φιλοξενείς στο χώρο σου (και ο Γιώργος βέβαια που αυτός έδωσε το έναυσμα) ζήτω το internet!

    2:55 μ.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @ τάκη γιατί δεν μπορείς να γράψεις στο μπλογκ τους;;;
    Εσύ έχεις βλογ να μπορούμε να σε βρούμε;
    :)

    7:28 μ.μ.  
    Blogger Dawkinson said...

    Σίγουρα δεν κατηγοριοποιούνται τα συναισθήματα ως φτηνά ή πολύτιμα. Σίγουρα πολλοί που καταφεύγουν εκεί θεωρούν μονάκριβο το μυστικό τους. Όμως, όταν μια σχέση βιώνεται μόνο μέσα στους 4 τοίχους ενός ξενοδοχείου ημιδιαμονής είναι καταδικασμένη, όσα κι αν έχουν ειπωθεί, όσες υποσχέσεις κι αν έχουν δωθεί. Μια αληθινή σχέση απαιτεί πολλά περισσότερα, για να ζήσει.

    11:16 μ.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @Dawkinson "Μια αληθινή σχέση απαιτεί πολλά περισσότερα, για να ζήσει." κι αυτό είναι το "μυστικό" μάλλον
    καλώς σε :)

    12:49 π.μ.  
    Anonymous Ανώνυμος said...

    Ενδιαφέρον το θέμα.Πιστεύω κι εγώ πως μια σοβαρή και πραγματική σχέση θέλει πολύ περισσότερα για να ζήσει.Στην αρχή μπορεί να φαίνεται καλό όλο αυτό.Αλλά δε φτάνει.

    2:26 π.μ.  
    Anonymous Ανώνυμος said...

    Άραγε μια βέρα κανει την καρδιά να σταματάει να ζει;
    Όχι. Κι εφόσον ζει είναι πιθανό παν ενδεχόμενο.
    Ποτέ δεν ξέρεις...

    3:14 π.μ.  
    Blogger Παιδίσκη ερωμένη said...

    Πόσο "φτηνός" μπορεί να είναι ο πόθος.... ?

    7:58 π.μ.  
    Blogger Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

    Όταν λες στον άλλον "σε απατώ", αμέσως τον βάζεις στη διαδικασία να αποφασίσει εκείνος, αν πρέπει να μείνει η να φύγει. Σαν τα παιδάκια, που τους λενε "Έπρεπε να μου το πεις". Για να τα τιμωρήσουν ή όχι. Όχι, δεν είμαστε πια παιδάκια. Αναλαμβάνουμε μόνοι μας την ευθύνη των πράξεών μας. Ο αντίλογος βέβαια θα ήταν, ότι δεν αναλαμβάνεις καμία ευθύνη, απλώς κρύβεσαι. Δεν είναι όμως έτσι. Η ψυχή σου το ξέρει, τι τραβάει μέσα σε μία τέτοια κατάσταση. Ενοχές και τύψεις, σύγχιση, αναποφασιστικότητα, αδυναμία... Χίλιες αντικρουόμενες σκέψεις και συναισθήματα...

    1:00 μ.μ.  
    Blogger Gwgw said...

    Δεν διάβασα τα σχόλια των υπολοίπων για να μην επηρεαστώ. Καμία σχέση δεν είναι φθηνή, κανένα συναίσθημα δεν είναι φθηνό. Όταν δύο άνθρωποι έρχονται κοντά σίγουρα δεν είναι φθηνό, ακόμα κι αν καταλήξουν σ'ένα τέτοιο μέρος πάντα πρέπει να υπάρχει κάποιος λόγος για όλα αυτά. Αυτοί οι δυο προφανώς ξέρουν κάτι περισσότερο εμείς οι τρίτοι απλά κρίνουμε εκ του ασφαλούς. Άλλωστε ποιοί είμαστε εμείς που θα κρίνουμε τόσο αυστηρά τους άλλους;; Κάποια στιγμή στην ζωή μου συνειδητοποίησα ότι αυτή η φράση που λένε "μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μην πεις" είναι πάρα μα πάρα πολύ σωστή. Ποτέ δεν ξέρεις πως θα σου τα φέρει η ζωή γι'αυτό και σε πολλά θέματα κρατάω μια ουδέτερη στάση άλλωστε τα πράγματα δεν είναι πάντα ή μαύρα ή λευκά...υπάρχουν και τα γκρι(ξανά το έγραψα αυτό τελευταία :-))! Υπάρχουν περιπτώσεις και περιπτώσεις ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις τι κρύβεται πίσω από την πόρτα ενός σπιτιού και για ποιό λόγο ίσως κάποιοι άνθρωποι έχουν εξωσυζυγικές σχέσεις. Όσο για τα παιδιά πιστεύω ότι καλύτερα είναι τελικά οι γονείς τους να χωρίζουν παρά να παρατείνεται(γιατί σίγουρα αργά ή γρήγορα θα τελειώσει) ένας αποτυχημένος γάμος για χάρη τους...Μάλλον περισσότερο κακό τους κάνει, μάλλον δεν μπορώ να ξέρω και απόλυτα, σίγουρα εξαρτάται και απ'τους γονείς, απ'τα παιδιά αλλά και απ'τους λόγους που μπορεί να θεωρείται ένας γάμος αποτυχημένος...είπαμε "ουδέτερη στάση"! Κατά τα άλλα επιμένω ότι ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις τι κρύβει ο καθένας μέσα του και ποιοί ίσως είναι οι λόγοι που τον υποχρεώνουν να κρατήσει κρυφή μια τέτοια "σχέση" και να διατηρήσει και τον γάμο του.

    5:03 μ.μ.  
    Blogger Kapetanios said...

    "Eίναι γλυκό το πιοτό της αμαρτίας
    Ποιος ειν’ αυτός, που δεν λαχτάρησε να πιει
    Aυτή την γλύκα της κλεμμένης ευτυχίας
    λίγο πολύ όλοι την έχουμε γευτεί

    Iστορία μου, αμαρτία μου
    λάθος μου μεγάλο
    Eίσ’ η αρρώστια μου, μέσ’ τα στήθια μου
    και πώς να σε βγάλω

    Παρακαλώ πότε να ’ρχεται το βράδυ
    Πότε να ’ρθεί εκείνη η ώρα η γνωστή
    που θα φανείς όπως ο κλέφτης στο σκοτάδι
    κι απ’ την λαχτάρα η καρδιά μου θα σφιχτεί..."


    Τα πάθη και οι αδυναμίες των ανθρώπων δεν είναι φτήνια ή ξετσιπωσιά!
    Φτηνούς και ξετσίπωτους ανθρώπους μπορούμε να βρούμε και στα καλύτερα τα σπίτια.
    Τα άλλα ...όταν θα πάμε για εκείνο το τσίπουρο που λέγαμε ;)

    9:58 μ.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    εδώ δεν έχω απαντήσεις πιά...
    :|
    ο καθένας απ την πλευρά του έχει δίκιο..
    άνοιξα κι εγώ "δύσκολο" θέμα
    καπετάνιε τσίπουρο χωρίς γλυκάνισο! (αερικά και άλλα συναφή) :)

    10:04 π.μ.  
    Blogger Αιολος said...

    Έχεις δίκαιο, όταν τις αποφάσεις (του γάμου κλπ) της έχει πάρει ανεξάρτητα το κάθε μέλος του ζευγαριού.

    Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μονάχοι ακόμα και μέσα σε έναν γάμο, με παιδιά και τα συναφή. Και ζουν μέσα σε αυτόν γιατί το κοινωνικό τους περιβάλλον το απαιτεί με αίμα και ιδρώτα.Αν έχεις ζήσει σε κλειστή κοινωνία, ίσως και να υποπτεύεσαι τι λέω.Δεν είναι πάντα όλα στο χέρι μας.

    Εγώ βλέπω κάτι τέτοιες κινήσεις ως ποιητικά ξεσπάσματα ενός πεζογράφου.

    Χαιρετώ.

    10:54 π.μ.  
    Blogger Axilleas said...

    θα ηταν παραδοξο και απιθανο να εχουμε ολοι τις ιδιες θεσεις και αποψεις και στο συγκεκριμενο θεμα.
    Αλκυονη μπραβο σου που δημιουργησες την συζητηση και ειμαι σιγουρος οτι ακομη και εκεινοι που εκφραζουν την διαφωνια τους και την αντιρρηση τους με την διαφορετικη απο τη δικη τους θεση , και αυτοι ακομη, προβληματιζονται πολυ..

    11:31 μ.μ.  
    Anonymous Ανώνυμος said...

    Υπάρχουν ιστορίες ζωής που με τα μάτια τα ανθρώπινα δεν μπορείς να διακρίνεις το ηθικό από το ανήθικο.Τα μάτια του Θεού όμως μπορούν να διαβάζουν την αγνότητα μιας ιστορίας ''βρώμικης''.
    Με άλλα λόγια,υπάρχουν γάμοι βαριά ανήθικοι και μοιχείες αγνές και μαρτυρικές.
    Αννούσκα

    8:51 μ.μ.  

    Δημοσίευση σχολίου

    << Home

    Page copy protected against web site content infringement by Copysca
pe SYNC BLOGS


    ask2use.com: Μόνο αποσπασματική αντιγραφή
    ask2use.com: Απαραίτητη η δωρεά σε φιλανθρωπική οργάνωση
    ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
    ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
    ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια
    website stats Who links to my website?