Τρίτη, Δεκεμβρίου 09, 2008

ANTIO και συγνώμη απ όλους εμάς...

Αλέξη.....

buzz it!

10 Comments:

Blogger Καπετάνισσα said...

Ώρα Καλή...


(Κρίμα που τ' άσχημα σ΄έφεραν πίσω...)

5:43 μ.μ.  
Blogger 7Demons said...

Πολλά συγγνώμη.
Απ΄όλους εμάς που θέλουμε να αποκαλούμστε ενήλικοι...

7:53 μ.μ.  
Blogger Fibi said...

κλείνω τα μάτια σε όλα και σου στέλνω σχολιο-ευχές

ΓΛΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

7:03 μ.μ.  
Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Σαν τη Fibi κι εγώ...
Γιατί η ζωή πρέπει να συνεχίζεται...
Χρόνια Καλά & Πολλά ήρθα για να ευχηθώ, σε σένα & σε όλους τους αγαπημένους σου Αλκυόνη μας!
Τα καλύτερα στη ζωή σου να έρθουν από αυτή την Πρωτοχρονιά κι έπειτα!
Φιλιά

10:42 π.μ.  
Blogger Παιδίσκη ερωμένη said...

Να μη ξεχάσουμε, αλλά να πορευτούμε με την ανάμνηση όπως της πρέπει.


Σε φιλώ πολύ, καλή Χρονιά σε σένα και την οικογένειά σου Αλκυονάκι.

4:43 π.μ.  
Blogger sofia said...

αγαπητή Δήμητρα, μήπως θα μπορούσες να ξανα-ανεβάσεις το Μονόγραμμα του Οδυσσέα Ελύτη? Την ηχογράφηση του Μ. Θεοδωράκη με την Ι. Ηλιοπούλου. Σ'ευχαριστώ! Σοφία Ξ.

9:44 π.μ.  
Blogger sofia said...

αγαπητή Δήμητρα, μήπως θα μπορούσες να ξανα-ανεβάσεις το Μονόγραμμα του Οδυσσέα Ελύτη? Την ηχογράφηση του Μ. Θεοδωράκη με την Ι. Ηλιοπούλου. Σ'ευχαριστώ πολύ! Σοφία Ξ. :-)

9:45 π.μ.  
Anonymous ginko said...

Καλημέρα. :)

Ενδιαφέρον αυτό με το μονόγραμμα. Θα περιμένω και εγώ να το ανεβάσεις.

Νίκος

10:36 π.μ.  
Blogger sofia said...

Νίκο, βρήκα τυχαία το Μονόγραμμα σήμερα! εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=riyngEuq2FU&NR=1

Σοφία

1:07 μ.μ.  
Anonymous Κατερίνα Κασκαντίρη said...

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

2:24 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Page copy protected against web site content infringement by Copysca
pe SYNC BLOGS


ask2use.com: Μόνο αποσπασματική αντιγραφή
ask2use.com: Απαραίτητη η δωρεά σε φιλανθρωπική οργάνωση
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια
website stats Who links to my website?