Τρίτη, Δεκεμβρίου 18, 2007

Τελευταία φορά....


Σ ένα χαρτί
όλες οι πληγές
τίς έγραψα για να ναι καθαρές
Με κόκκινο βάζω αυτές που έχω από σένα
Έχω γεμίσει πολλές σελίδες
κι εσύ μου λες να έχω ελπίδες
ν αγαπηθούμε απ την αρχή,δεν θα τ αφήσω να συμβεί
Τελευταία φορά τα δικά σου σκαλιά
ανεβαίνω και φτάνω στο τέρμα
Πάλι φεύγω από εδώ
μ ένα βήμα αργό
κι οδηγώ στο αντίθετο ρεύμα
Τ όνειρο τρέχει σαν το νερό
αχ και να ήταν καθαρό
Δεν φταις εσύ ούτε κι εγώ
η μοναξιά μας φταίει
Του καθενός μας η καρδιά
άλλα τραγούδια λέει κρυφά
Μη με μαλώνεις σαν παιδί
τώρα μαθαίνω απ τη ζωή.
Τελευταία φορά...


Απ τις φορές που τα τραγούδια μιλούν αντί για μας
κι έτσι φτάνουν όσα θέλουμε να πούμε
εκεί που δεν μπορούμε πια να μιλήσουμε,ή αν μιλήσουμε
δεν θα μας ακούσουν...
Συμβαίνει κι αυτό.Να θες να πεις μόνο μια λέξη,μια πρόταση
κι ο άλλος να χει-χρόνια τώρα- αυτιά,μάτια,καρδιά,ψυχή κλειστά.
Σαν να χεις γι αυτόν,από καιρό πεθάνει.




(Και για όσους θέλουν το τραγούδι το λινκ εδώ)

  • Τελευταία Φορά


  • ΥΓ: Τελικά διαπίστωσα πως για μένα ο πιό όμορφος στίχος μέσα σ αυτό το τραγούδι -πέρα απ το τί προσπαθώ να "πω" είναι
    "Τ όνειρο τρέχει σαν το νερό
    αχ και να ήταν καθαρό"
    και μάλλον εκφράζει πολλούς από μας
    Όπως και να χει...

    Ετικέτες , , , ,

    buzz it!

    45 Comments:

    Blogger ΩΣΗΕ said...

    Αφήνω, πέραν απ' τις ευχές για μια καλή μέρα, ενα....
    ΑΝΑΣΤΕΝΑΓΜΟ

    1:15 μ.μ.  
    Blogger kyriayf said...

    αδερφούλα!!!
    φιλί!!!!!

    (έχω "κλειστεί" σε καβούκι ...
    έτσι... έχασα το προηγούμενο!!!
    συγνώμη :(
    αλλά... ξέρεις!!!..
    η αγάπη πάντα...)

    σμαααααακ!!!
    ;)

    3:40 μ.μ.  
    Blogger ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... said...

    ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΞΑΝΑ...ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ....ΜΟΝΟ ΥΓΕΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΩ...ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ...ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΛΑ...ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΥΣ...ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ...ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ...

    3:53 μ.μ.  
    Blogger nyctolouloudo said...

    Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα !

    η Άλκηστη, είναι φωνάρα και η αγαπημένη μου Ελληνίδα τραγουδίστρια.
    νταξ, δεν λέω, ωραία τα καθαρά όνειρα όταν δεν έχεις μυωπία στη ζωή, αλλά το παν είναι-εδώ σε θέλω κάβουρα- να μπορείς να πηγαίνεις αντίθετα στο ρεύμα...

    τα φιλιά μου!

    5:18 μ.μ.  
    Anonymous Ανώνυμος said...

    Πάντως, αν με ρωτούσες, θα έλεγα ότι η ουσία βρίσκεται εδώ:
    "Δεν φταις εσύ ούτε κι εγώ
    η μοναξιά μας φταίει
    Του καθενός μας η καρδιά
    άλλα τραγούδια λέει κρυφά"


    Την καλησπέρα μου

    11:30 μ.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @ωσηέ καλή σου μέρα κι εσένα
    κι ένα χαμόγελο
    Αναστεναγμό γιατί;

    9:03 π.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @υφάντρα μου το ξέρω χαθήκαμε
    τ άφησα κι εγώ να συμβεί
    και δεν εννοώ απ τα μπλογκ μόνο
    θα σε πάρω να μιλήσουμε.
    φιλί από εδώ
    (άνετο το καβούκι;;)
    :)

    9:06 π.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @φαντασιόπλκηκτε καλώς σε πάλι μετά από καιρό
    ανταποδίδω ευχές χαμόγελο φιλί
    να σαι κι εσύ πάντα καλά
    :)

    9:15 π.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @μεθυσμενάκι ναι τώρα που μου ευχήθηκες κι εσύ είμαι 100% τοις 100% σίγουρη,πως όλα έτσι θα ναι!!
    έλα μωρέ μου πλακίτσα σου κάνω
    ότι και να πούμε με8υσμενάκι μου ... έτσι κι αλλιώς μια ζωή είτε κόντρα στο ρεύμα πηγαίνουμε,είτε κόντρα στον εαυτό μας
    Απλά προσπαθούμε να βρούμε μια μέση λύση
    ΥΓ: μαρό μου μεθυσμενάκι όντως ο κάβουρας περπατάει "ανάποδα" αλλά εκείνες που κολυμπούν αντίθετα στο ρεύμα είναι ...οι πέστροφες
    :ppp
    έλα καλά χριστούγεννα να ευχηθούμε μόνο να χουμε
    για μας και για όλο τον κόσμο
    φιλιά

    9:22 π.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @Σωτήρη μικρέ μας αυτοκράτορα καλή σου μέρα
    Ναι οι περισσότεροι σ αυτούς τους στίχους εστιάζουν,ίσως είναι το παρόν τους
    ή κάποια στιγμή υπήρξε το παρόν τους
    Αν και σε χρόνο ενεστώτα το τραγούδι..το χρησιμοποίησα γιατί κάποιοι στίχοι του με γύρισαν σ ένα πολύ μακρινό παρελθόν,αρχές στο πανεπιστήμιο 21 χρόνια πίσω
    χμμ.. όντως πέρασαν 21 χρόνια..
    τ αφήνω ασχολίαστο.
    έτσι κι αλλιώς μερικές πληγές δεν κλείνουν ποτέ.
    απλώς μαθαίνουμε να ζούμε μ αυτές κι ας αιμοραγούν κάποιες στιγμές για λίγο
    ...
    φιλιά Αυτοκράτορά μας

    9:30 π.μ.  
    Blogger ΩΣΗΕ said...

    απλά... είναι αρκετός κάποτε...

    καλημέρα

    1:34 μ.μ.  
    Blogger soul said...

    Δεν φταις εσύ ούτε κι εγώ
    η μοναξιά μας φταίει
    Του καθενός μας η καρδιά
    άλλα τραγούδια λέει κρυφά"

    εμένα αυτοί οι στίχοι με συγκλονίζουν θα συμφωνήσω με το σχόλιο πιο πάνω που αναφέρεται εδώ!

    Υπέροχο μπλοκάκι χαίρομαι που το βρήκα!
    Θα ξαναπεράσω!
    Να έχεις μία καλή (με όλη τη σημασία της) μέρα!!

    2:21 μ.μ.  
    Blogger 3 parties a day said...

    Πόσες φορές έχουμε πει τις λέξεις "τελευταία φορά", για να ξανακυλήσουμε λίγα λεπτά αργότερα...

    10:19 π.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @soul καλώς ήρθες και σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
    καλή σου μέρα κι εσένα
    :)

    11:18 π.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @3pd μας ..
    ίσως εκεί να είναι και όλη η γοητεία και ταυτόχρονα ίσως η αναμέτρηση με τον εαυτό μας,μια αναμέτρηση στην οποία σχεδόνα πάντα χάνουμε,εκεί ίσως και η καταστροφή της ζωής μας των ζωών μας..
    Και μάλλον δεν θα μάθουμε ποτέ..
    φιλιά και πολλές ευχές

    11:23 π.μ.  
    Blogger insomnia#3 said...

    Είμαι ακόμα εδώ ...

    lol

    12:20 μ.μ.  
    Blogger Roadartist said...

    "η μοναξιά μας φταίει"
    τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια..

    12:37 μ.μ.  
    Blogger ΣΠΙΘΑΣ said...

    Καλημέρα σας
    και καλές γιορτές..
    Απο τα πολλά καταπληκτικά κομμάτια της Αλκηστις...( με τη Λ.Νικολακοπούλου, ιδιαίτερα..)
    Περαστικός ..
    αφορμής δοθείσης..λεχθέντων σας
    (ευστόχου σχολίου σας)

    10:47 π.μ.  
    Blogger Αλητισσα said...

    "Δεν φταις εσύ ούτε κι εγώ
    η μοναξιά μας φταίει
    Του καθενός μας η καρδιά
    άλλα τραγούδια λέει κρυφά"
    Εμένα πάλι αυτοί ο στιχο μιλανε στην καρδια μου..
    Καλα Χριστούγενα Αλκυόνη μου,
    να έχετε υγεία και ότι αλλο επιθυμει η ψυχή σας..

    11:08 π.μ.  
    Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

    Ναι, τελευταία του και φαρμακερή του γιατί τον πεθάναμε πρώτες...
    (παλιμπαιδίζω...αλλά έτσι θέλει η ζωή... να ξεχνάς σαν τα μικρά..)

    ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ' ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ ΚΑΙ Σ' ΑΓΑΠΟΥΝ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    2:05 μ.μ.  
    Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

    Κούκλα μου με το υπέροχο μαλλί, σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα με υγεία και ευτυχία!

    8:53 μ.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @insomnia
    όλοι ακόμα εδώ είμαστε
    μερικοί όμως "περνάμε" μια βόλτα κι απ το "χτες" μας
    καλές γιορτές να περάσεις κι εσύ
    χαμογελάκι
    @roadartist καλώς ήρθες
    Όμορφες εικόνες ξυπνά το ψευδώνυμό σου
    Τα τραγούδια λογικό να λένε πάντα την αλήθεια..ποτέ δεν είναι ψεύτικα τα συναισθήματά μας πιστεύω και τα τραγούδια γι αυτές τις αλήθειες μιλάνε
    Κάθε μου καλή ευχή
    :)
    @σπίθα καλημέρα και καλές γιορτές και σε σένα,χμ ναι και καλώς σε βρήκα
    ποιό ήταν το εύστοχο σχόλιο;;
    (Αν και είχε προηγηθεί νομίζω η επίσκεψή μου στο blog σου..μ άρεσε ότι διάβασα εκεί δεν πρόλαβα όμως να σ αφήσω ένα γειά)

    9:33 π.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @αλήτισσά μας σκέφτηκες πόσο πιο "ανθρώπινη" θα ήταν η ζωή μας αν αφήναμε ελεύθερες να τραγουδούν κι όχι κρυφά.
    Είναι παγίδα ερώτηση μάλλον,γιατί δυστυχώς το ανθρώπινο,δεν συμβαδίζει πάντα με τη χαρά,την ευτυχία
    Ξέρω πως καταλαβαίνεις τί προσπαθώ να σου πω
    Όπως και να χει κι από μένα τις καλύτερες ευχές
    Είθισται αυτές τις μέρες ν ανταλάσσουμε ευχές
    φιλιά
    @Φ-Μ μου σε φαντάζομαι σ ένα υπέροχα στολισμένο σπίτι,γεμάτο γλαράκια ευτυχισμένα,γλυκά,γεμάτο αγάπη και γέλια
    Δεν μπορώ να σε "δω" διαφορετικά αυτές τις μέρες
    Να σου ευχηθώ λοιπόν αυτή η ευτυχία που ζεις να μην σταματήσει ποτέ καρδούλα μου
    Φιλώ σας όλα τα γλαράκια
    @άσκαρ (γόη της μπλογκόσφαιρας) το αυτόν και δι υμάς
    άγιες μέρες που είναι
    πάντα αγάπη κι ευτυχία
    φιλιά

    9:43 π.μ.  
    Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

    Ναι, Alkyonitsa MOY,
    μπαινοβγαίνουνε ΟΛΑ τους, με τις αγορές τους (πήρανε και το χαρτζηλίκι από τον παππού τους), να μου τα δείξουν, να τους πω τη γνώμη μου...
    Ναι, σου λέω!!!!.....
    ασ'το καλό.... αυτό είναι η ζωή γμτ...

    Και συ να χαίρεσαι το λεβέντη σου!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    11:10 π.μ.  
    Anonymous Ανώνυμος said...

    Μοναδικοί οι στίχοι και νιώθω απόλυτα ότι λες, με εκφράζει... Μοιάζει παράξενο χωρίς να σε έχω διαβάσει έκανα στίχους για την "έσχατη φορά" με μια πιο δυνατή όμς διάθεση για εκείνη τη φορά... Καλά Χριστούγεννα να έχεις και πολλά φιλιά γλυκειά μου

    12:17 μ.μ.  
    Blogger GhostHunter said...

    Καλά Χριστούγεννα Αλκυονάκι μου.

    Πολλά πολλά φιλιά και ευχές.

    G.H.

    10:15 μ.μ.  
    Blogger Flying Libido With A Ukulele said...

    Αληθεύει άραγε η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ;
    (δευτερεύον πόθος
    ΔΙΟΤΙ
    προέχει αυτό το ονειρώδες πηγαινέλα των ονείρων ν' αληθεύει...)
    Μέρες που είναι
    ΜΗΔΕΝΟΣ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΟΥ
    όλα τα όνειρα να είναι κοινωνικά...
    όλο φιλίες, αγάπη και δεσμούς...
    Μόλις μας δουν ν' ανάβουν
    σα σπίθα...
    Μόλις μας δουν
    ούριος άνεμος να φυσήξει εκεί κάτω
    στα ορυχεία των χαμένων ευκαιριών...
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

    6:53 π.μ.  
    Blogger ΣΠΙΘΑΣ said...

    "Τελευταία φορά"...για φέτος, έτσι;
    Kαλά Χριστούγεννα νάχεις και....
    ..με υγεία!
    (περί σχολίου: αλλού ήταν, όχι σε μένα....αλλά τι σημασία έχει;...
    Περί ενός θέματος, είχες σχόλιο που μ'άρεσε...αυτά)

    11:41 π.μ.  
    Blogger 114ΛΕΞΕΙΣ said...

    Εύχομαι πολλές "πρώτες φορές". Χρόνια πολλά, γλυκά και ειρηνικά για εσένα και όσους αγαπάς και σ'αγαπούν.

    1:02 μ.μ.  
    Blogger Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

    Καλά μας Χριστούγενννα, λέμε!!!
    Σε φιλώ.

    2:22 μ.μ.  
    Blogger Κούκος said...

    Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία!

    2:55 μ.μ.  
    Blogger ΩΣΗΕ said...

    Περνώ με βιαστική βύθιση για ευχές.

    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

    5:57 μ.μ.  
    Anonymous Ανώνυμος said...

    Καλά Χριστούγεννα
    Χρόνια σου Πολλά
    Φιλιά

    7:50 μ.μ.  
    Blogger αερικο said...

    Αμα ηταν καθαρο το νερο θα ηταν κι η ψυχη μας..αλλα αυτο ειναι καπως απιθανο για σημερα. Χρονια πολλα Αλκυονη!

    8:05 μ.μ.  
    Blogger nyctolouloudo said...

    πέρασα για ευχές...και μήπως έχεις τίποτα γλυκά για μένα!
    Alles Gute zu Weihnachten

    8:46 μ.μ.  
    Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

    Πολύ-πολύ όμορφο!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Χρόνια Πολλά & Καλά με υγεία, πολύ αγάπη & ατελείωτη χαρά!!!
    Φιλάκια υπέροχη Αλκυόνη μας!

    12:19 π.μ.  
    Blogger Kapetanios said...

    Πατριωτάκι, ότι ποθείς :)
    ( αλλά πολύ μακριά κάθετε μωρ αδερφάκι μου αυτό που ποθείς :))

    3:21 π.μ.  
    Blogger o said...

    όπως και νάχει,
    Χρόνια Πολλά καλή μου!

    12:45 μ.μ.  
    Blogger lemon said...

    Σου εύχομαι χρόνια πολλά και καλή χρονιά, με υγεία, ηρεμία και ευτυχία!
    :)

    4:11 μ.μ.  
    Blogger 7Demons said...

    Άσε τις τελευταίες φορές και τα συναφή λυπητερά και φρόντισε να περάσεις όμορφα και καλά.

    Καλά και ευτυχισμένα Χριστούγεννα κούκλα!
    :-)

    8:07 μ.μ.  
    Anonymous Ανώνυμος said...

    ΄πράγματι πολύ όμορφοι στίχοι :)

    Καλησπέρα

    3:36 μ.μ.  
    Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

    Αλκυονίτσα, οι παλιές πληγές πρέπει να κλείνουν!
    Σου εύχομαι ευτυχισμένο το 2008!

    9:36 μ.μ.  
    Blogger ΩΣΗΕ said...

    Χρόνια πολλά, δημιουργικά, όλες οι μέρες αλκυονιδες

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

    11:14 π.μ.  
    Anonymous Ανώνυμος said...

    ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ, ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΟΛΛΗΣΕΙ... ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ. ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ.

    9:08 μ.μ.  
    Anonymous Katerina Kaskantiri said...

    Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

    2:18 μ.μ.  

    Δημοσίευση σχολίου

    << Home

    Page copy protected against web site content infringement by Copysca
pe SYNC BLOGS


    ask2use.com: Μόνο αποσπασματική αντιγραφή
    ask2use.com: Απαραίτητη η δωρεά σε φιλανθρωπική οργάνωση
    ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
    ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
    ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια
    website stats Who links to my website?