Παρασκευή, Δεκεμβρίου 07, 2007

Μια φωτογραφία και μια ευχή



Στάλθηκε από έναν φίλο μου.Στις διακοπές με την σύντροφό του,ανακάλυψαν αυτή τη μαρμάρινη πλάκα,με πάνω χαραγμένο τον Υμνο της αγάπης.Την ανακάλυψαν τυχαία,σε μέρος που ποτέ δεν φανταζόντουσαν πως μπορεί να υπάρχει κάτι τέτοιο,μέρος ερημικό δίπλα σε μια πηγή.
Δεν μου είπε που...
Μόνο μου ευχήθηκε να σταθώ κι εγώ τόσο τυχερή και έτσι στα ξαφνικά να την βρω.Την συνοδεύει κι ένας μύθος απόλυτα σχετικός με την αλήθεια της.
Ίσως μερικοί από σας να την έχετε βρει.Δεν θέλω ν αποκαλύψετε το μέρος.
Μπορεί να σταθούμε τυχεροί,όσοι δεν το έχουμε βρει ακόμη

(Και δωράκι μου
  • Zbigniew_Preisner_-_Trois_Couleurs_Bleu



  • (για όσους θέλουν να το κατεβάσουν να ακούσουν τον ύμνο αυτό)

    Ετικέτες

    buzz it!

    30 Comments:

    Blogger αλκιμήδη said...

    Τι μου κάνεις μάτια μου, τι

    φιλιά και χαμόγελα παρόλα τααυτα

    4:59 μ.μ.  
    Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

    Τον "ύμνο της αγάπης" τον έγραψε ο Απόστολος Πάυλος!
    Αν ανοίγαμε πότε πότε την Καινή Διαθήκη...δεν θα εκπλησσόμασταν ... χεχε
    Πάντως μιλάει για τη χριστιανική αγάπη...να εξηγούμαστε έ;

    10:20 μ.μ.  
    Blogger ΩΣΗΕ said...

    Κορινθίους Α,13. Και όσο για το πιο πάνω σχόλιο, η αγάπη δεν χωρίζεται σε χριστιανική και μη, έχει μόνο μια έννοια. Θα επανέλθω όταν ακούσω τον ύμν.ο

    8:00 π.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @άλκι τι μας κάνω μάλλον θες να πεις ε;
    το ξέρω σ άρεσε σαν "ευχή" και σ άγγιξε
    φιλιά και ίσως 20 Δεκ. τα πούμε από κοντά
    @άσκαρ γνωστότατο χαρά μου
    και έλα εξήγησέ μου γιατί ξεχωρίζεις τη λέξη αγάπη εδώ ..
    φιλί
    @ωσηέ μακάρι να χεις την υπομονή να "φορτώσει" το κομμάτι.. είναι υπέροχο
    καλή σου μέρα :)

    12:28 μ.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    12:28 μ.μ.  
    Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

    Πάντως παίδες η χριστιανική αγάπη διακρίνεται σαφώς απ' την ερωτική!
    Η δεύτερη είναι μάλλον εγωιστική και κτητική... έχω άδικο;
    Διακρίνεται και απ' την συγγενική και φιλική γιατί προσφέρεται απλόχερα και απροϋπόθετα!

    2:57 μ.μ.  
    Blogger ΩΣΗΕ said...

    Ακούω τώρα τη μουσική πανδεσία. Θεέ μου!!!!!!!!! Κι είπα απόψε να κάνω αποτοξίνωση αλλά μ' έστειλες! Ανοίγω αυτοβοή το pernod. Δεν έχω πάγο. Δεν πειράζει.

    Ασκαρδαμυκτί, η χριστιανική αγάπη είναι κατά κόρον ερωτική. Απλά λείπει το σαρκικό κομμάτι που είναι η επισφράγιση ενός ξεχωριστού έρωτα.
    (Φυσικά αυτά είναι στη θεωρητική μόνο σφαίρα έτσι;)

    Στην Υγειά σας γείτονες. Κοπιάστε. (όποιος έρθει πρωτος να φέρει πάγο)

    5:58 μ.μ.  
    Blogger Αλητισσα said...

    Εγω ξέρεις τι λεω Αλκυόνη μου..μακάρι να βρούμε την αγάπη δίπλα μας..οι μαρμαρινες πλάκες τιποτα δε μου λένε..

    11:21 μ.μ.  
    Blogger Yannis H said...

    Μόνο που ο "ύμνος της αγάπης" γράφτηκε από κάποιον που μερικές γραμμές παρακάτω από το συγκεκριμένο απόσπασμα, λέει ότι ο σωστός άντρας δεν νυμφεύεται, δεν έχει σχέσεις με γυναίκες, μένει παρθένος και αγνός.

    Και ότι μακάρι όλοι οι άντρες να είναι έτσι, αλλά δεν γίνεται - οπότε, σε μια υπέρβαση ανεκτικότητας, τους δίνει το δικαίωμα να νυμφεύονται. Ολοφάνερα, με βαριά την καρδιά.

    Ο Παύλος έχει τόση σχέση με την αγάπη μεταξύ άντρα και γυναίκας, όση το ψάρι με το ποδήλατο.

    12:41 π.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @άσκαρ καλή σου μέρα
    εμείς είμαστε -έτσι πιστεύω- που ονομάζουμε την αγάπη:χριστιανική,ερωτική,σεγγενική ή ότι άλλο λες..
    Η πραγματική αγάπη εμπεριέχει στοιχεία αυτών βρίσκεται όμως πολύ μακριά απ αυτές και τις "ονομασίες" τους
    Γράφεις για τη συγγενική και φιλική αγάπη..
    σκέψου λιγάκι ..έτσι είναι όντως;;Μεγάλο το θέμα άσκαρ και ταυτόχρονα το κάνουμε πρίπλοκο ενώ δεν είναι
    την καλημέρα μου :*
    @ωσηέ δεν ξέρω τί θ απάνταγε ο άσκαρ,εμένα πάντως με "ξένισε" λιγάκι η απάντησή σου..
    χαίρομαι που σ άρεσε η μουσική
    χαμόγελο

    10:19 π.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @Αλητισσα μ σε ποιόν νομίζεις "λένε" κάτι οι μαρμάρινες πλάκες;
    (Αν και η συγκεκριμένη υπενθυμίζει πολλά..)
    Γιατί μου "ακούγεσαι" τόσο απογοητευμένη; έλα χαμογέλα μου
    φιλιά
    @Yannis H καιρό είχα να σε δω..
    έχω διαβάσει κι αλλού τί πιστεύεις,τα ξέρω..απλά εδώ το ποστ δεν έχει καμμιά σχέση με τον απόστολο Παύλο κι αν το πάμε και πιο μακριά.. δεν μπορούμε να κρίνουμε κανέναν,ούτε να είμαστε αφοριστικοί,κυρίως σε ότι στα βάθη του χρόνου και της ιστορίας χάθηκε και υπέστη τις όποιες αλλοιώσεις
    κι έπειτα δεν μπορούμε ποτέ να ξέρουμε -μιλώντας και για το τώρα- τί κρύβεται μέσα στον καθέναν μας.
    Για μένα προσωπικά δεν έχει καμμιά μα καμμιά σημασία αν αυτό γράφηκε απ τον Απ.Παύλο,ή οποιονδήποτε άλλο
    Είναι ένα κείεμενο που μ άγγιξε κι αγγίζει πολλούς
    σε φιλώ
    :)

    10:29 π.μ.  
    Anonymous Ανώνυμος said...

    Αααα μου έφτιαξες την Κυριακή :)
    Φιλιά

    11:58 π.μ.  
    Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

    Αν ήταν έτσι Αλκυόνη μου, δε θα είχαμε νεκρούς από πολέμους, βία, τρομοκρατία, παραβατικότητα...


    Askaaaard,
    T'άκουσες; "ουκ ασχημονεί"...

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    12:28 μ.μ.  
    Blogger o said...

    έκανες πολύ καλά που δεν θέλησες να μάθεις το "που"..

    απολύτως συμφωνώ.

    2:26 μ.μ.  
    Blogger nyctolouloudo said...

    το ό,τι και μόνο είναι του παύλου, έχει σχέση με θρησκεία, με τον λόγο του θεού το προσπερνώ...
    και ψάχνω την αγάπη αλλού, εκεί που δεν υπάρχει θεός, άγιοι, όσιοι, απόστολοι και τέτοιες μπούρδες.

    2:13 μ.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @ελένη-envain ένα αγαπώ πολύ σε σένα
    δεν χρειάζεται ούτε να σου εξηγώ πολλά,ούτε να ρωτάς
    μια ματιά σου στο ποστ φτάνει να δεις το "κέντρο"¨του και γι αυτό μιλάς
    σαν να κοιτάς τα μάτια κάποιου και πριν μιλήσει να ξέρεις τί θέλει να πει
    φιλώ σε
    @μεθυσμενάκι όμορφο...

    9:42 π.μ.  
    Blogger Despina said...

    Όμορφο να είχε γραφτεί από ερωτευμένο ή τελοσπάντων να μιλούσε για αγάπη που ουδεμία σχέση
    έχει με θρησκεία.

    3:33 μ.μ.  
    Anonymous Ανώνυμος said...

    Βλακίες

    8:24 μ.μ.  
    Blogger Maria Iribarne said...

    Μα δεν την έχουμε μέσα μας την αγάπη, γιατί να την ψάχνουμε αλλού έξω από εμάς; Δεν ξέρω, Αλκυόνη μου, όχι ότι δεν έχω φάει κι εγώ την αναλογία μου από κατραπακιές, αλλά έχω καταλήξει ότι στο πέρασμα του χρόνου αυτό που μένει είναι αυτό που έχουμε μέσα μας. Θα διοχετευθεί προς τον ένα ή τον άλλο στόχο και κάποτε σ' εμάς θα γυρίσει και πάλι, συνήθως τότε που δεν το περιμένουμε.

    9:14 π.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @θαλασσομπερδεμενάκι μου σε ξέχασα μωρέ μου,στις προηγούμενες απαντήσεις.Μη μου θυμώσεις.
    Φιλάκι
    @amo πέρα από κάθε θρησκεία και άσχετα με το τί πιστεύω εγώ,αυτό που λες είναι μια σκέψη όμορφη...
    Βλέπω στα σχόλια που μ άφησαν,πολλοί "αντιδρούν" γιατί γράφηκε απ τον Απ. Παύλο κλπ κλπ κλπ.. κι έτσι αναρωτήθηκα αν τελικά είναι τυχαίο,που ένας πραγματικά υπέροχος ύμνος αγάπης,γράφηκε απ αυτόν.. Πραγματικά με προβλημάτισε
    Σκέψου το λίγο καλύτερα κάτω από όποιο πρίσμα θες δες το και θα με καταλάβεις..
    καλή σου μέρα :)

    9:46 π.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @Ανώνυμε καλώς ήρθες κι εσύ και σ ευχαριστώ που "κατάθεσες" την άποψή σου.Σέβομαι το γεγονός πως θέλεις να παραμείνεις ανώνυμος,όμως είμαι πραγμστικά περίεργη να μάθω τί απ όλα θεωρείς "βλακείες" ,για να μπορέσω να σου απαντήσω. Θεωρείς βλακείες τη φωτογραφία,το κείμενο,την συζήτηση που γίνεται στα σχόλια...;Αν αναφέρεσαι στο ποστ,έχεις κάθε δικαίωμα να μη σ αρέσει,αν χαρακτηρίζεις βλακείες τα σχόλια και την "συζήτηση" που γίνεται εδώ,θα ε παρακαλούσα την επόμενη φορά να δείξεις,περισσότερο σεβασμό στους φίλους μου κι επισκέπτες αυτού του blog.
    Καλή σου μέρα

    9:54 π.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @Μαρία μου μερικές φορές σκέφτομαι,πως τελικά στα σχόλια βρίσκεται η πραγματική δυναμική ενος ποστ,ακομη και του πιο απλού.
    Μερικά προχωρούν τη σκέψη μας λίγο πιο πέρα,άλλα μας δίνουν μια άλλη οπτική γωνιά,άλλα πάλι όπως το δικό σου ανήκουν σ αυτά που έχεις πάρα πολλές απαντήσεις μέσα σου και ταυτόχρονα πολλές ακόμα πιο πολλές ερωτήσεις
    Ίσως με καταλαβαίνεις,ίσως πάλι όχι
    Μοιάζει με περίπλοκο σχέδιο .
    Ξέρουμε τί έχουμε μέσα μας; Είμαστε σίγουροι,πως γνωρίζουμε τί είναι αυτό που έχουμε μέσα μας;(Μοιάζει με τις ερωτήσεις των σοφιστών όλο αυτό). Αυτό προϋποθέτει αυτογνωσία κάτι τρομερά δύσκολο έως ακατόρθωτο.
    ....Μαράκι θα μπορούσα να σου μιλώ και ν απαντάς και να συνεχίζεται επ αόριστον αυτό, άγγιξες χορδή πολύ ευαίσθητη εδώ.
    αν με "καταλαβαίνεις"..
    φιλιά

    10:08 π.μ.  
    Blogger δεν υπαρχει κατι για το οποιο τιθεται θεμα said...

    "η αγαπη ειναι ενας σκυλος απο την κολαση"

    μην την πολυεμπιστευεστε

    12:15 π.μ.  
    Blogger Κούκος said...

    μα ακόμα δεν κατάλαβα
    γιατί έπαψε αγάπη να θυμίζει

    2:11 μ.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @δεν τίθεται θέμα : πρωτότυπο "όνομα"
    :)
    Έχω την εντύπωση πως ο Αγγελάκας το γραψε/τραγούδησε αυτό ή κάνω λαθος;;
    Πάντα μου θύμιζε Μαγιακόφσκι σε μερικά του ποιήματα
    κι όπως βλέπεις στο επόμενο σχόλιο του @κούκου μας επαληθεύεσαι..
    σας καλωσορίζω και τους δυό και καλή σας μέρα :)

    9:48 π.μ.  
    Blogger δεν υπαρχει κατι για το οποιο τιθεται θεμα said...

    καλησπερα.
    ειναι εργο του Τσαρλς Μπουκοφσκι και τιτλος τραγουδιου απο το συγκροτημα Διαφανα κρινα.

    Εχε γεια

    6:33 μ.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @ να σαι καλά κι έψαχνα ειλικρεινά να βρω/ θυμηθώ
    δεν ήξερα πως είναι τίτλος βιβλίου του Μπουκόφσκι
    Σ ευχαριστώ
    :)

    7:48 μ.μ.  
    Blogger Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

    Γεια σου, ρε Αλκυόνη μαγκίτισσα! Αγαπησιάρα και υπερασπίστρια των αδικημένων! Σου στέλνω τα φιλιά μου.

    2:43 π.μ.  
    Blogger Alkyoni said...

    @synάκι κι εσύ το ίδιο δεν θα κανες;
    καλή εβδομάδα

    9:42 π.μ.  
    Anonymous Ανώνυμος said...

    Εμένα μου το έλεγε και το λέει ακόμα η μαμά μου κάθε φορά που θύμωνα με κάποιο αγαπημένο μου πρόσωπο, κάθε φορά που απογοητευόμουν ή κουραζόμουν με κάτι που αγαπούσα πολύ. Εμένα τουλάχιστον με έβαζε σε σκέψεις αλλά με ηρεμούσε κιόλας.
    Δεν έχει να κάνει με έρωτα, η αγάπη είναι μέσα στις καρδιές μας και νομίζω πως δεν υπάρχουν κατηγορίες αγάπης, απλά σε κατηγορίες χωρίζονται αυτά που αγαπάμε: γκόμενος, συγγενείς, φίλοι, γονείς κλπ.

    Καλή χρονιά αλκυόνη με υγεία και πολύ αγάπη!!!!

    5:58 μ.μ.  

    Δημοσίευση σχολίου

    << Home

    Page copy protected against web site content infringement by Copysca
pe SYNC BLOGS


    ask2use.com: Μόνο αποσπασματική αντιγραφή
    ask2use.com: Απαραίτητη η δωρεά σε φιλανθρωπική οργάνωση
    ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
    ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
    ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια
    website stats Who links to my website?