Πέμπτη, Ιουνίου 07, 2007

Εκβιασμός

Η εξεταστική στο γυμνάσιο του γιού μου ακόμη δεν τελείωσε. Έμειναν μόνο μερικά μαθήματα..Γιατί ξεκινάω από την εξεταστική;Έβλεπα τον γιό μου να χει υπερβολικό άγχος,να μου συμπεριφέρεται και να μου μιλάει πολύ άσχημα,να βγάζει πρωτοφανή επιθετικότητα,τα απέδιδα όλα στο άγχος για τις εξετάσεις.Ώσπου προχτές,που διαβάζαμε το πιό απλό το πιό εύκολο μάθημα Θρησκευτικά με ρωτάει
"Μαμά πόσο έχει ο μήνας αύριο;;;"
6 απαντάω μη δίνοντας και ιδιαίτερη σημασία σε μια τόσο συνηθισμένη ερώτηση.
Τον έβλεπα όμως πως δεν μπορούσε να συγκεντρωθεί..προσποιήθηκα πως δεν το πρόσεξα.
Έρχεται η επόμενη ερώτηση:
"μαμά να σου πω κάτι,αλλά σε παρακαλώ μην θυμώσεις"
Πιστεύοντας πως θα ήθελε να μου ζητήσει κάτι "άσχετο" απάντησα "για λέγε,για λέγε και βλέπουμε" με ειρωνικό τρόπο,όχι άσχημα ειρωνικό αλλά περισσότερο με το στυλ του ξέρω τί θα μου πεις,αλλά ότι και να ναι δεν θα σταματήσεις το διάβασμα.
Με κοίταξε,τότε διέκρινα στα μάτια του πως όντως κάτι σοβαρό συμβαίνει και του απάντησα "έλα βρε λέγε,αφου το ξέρεις πως δεν θα θυμώσω ότι και να ναι"
-Να,αύριο ένα παιδί θα έρθει να με βρει,και θα με σπάσει στο ξύλο με τους φίλους του.
Ξεπερνώντας το σοκ της στιγμής (όντως ήταν το μοναδικό που δεν περίμενα ν ακούσω),άρχισα να ρωτάω τί έγινε και γιατί ειδικά αύριο θα τον χτυπήσουν.
Τότε έμαθα όσα δικαιολογούσαν το άγχος και την συμπεριφορά των τόσων ημερών.
Έμαθα για μιά παρέα-εγώ το λέω παρέα η αστυνομία ίσως το ονόμαζε "σύσταση συμμορίας" ή απλά συμμορία..μια "παρέα" στην οποία ανήκε κι ένας γνωστός του γιού μου και από τη γειτονιά και από το δημοτικό.
(Μια παρέα γεωργιανών ηλικίες των παιδιών από 16-18)
Έμαθα,πως αυτός ο γνωστός του, όποτε συναντούσε το γιό μου,τον έψαχνε αν έχει χρήματα και του τα έπαιρνε.Έμαθα πως οι μεγαλύτεροι της παρέας το κάναν αυτό σε άλλους.
Έμαθα πως μια μέρα χτύπησε το γιο μου στο δρόμο επειδή δεν είχε πάνω του χρήματα.Ο γιος μου,δεν μου τα έλεγε αυτά γιατί πίστευε ότι μεγάλωσε πια και σαν άντρας πρέπει να λύνει μόνος του τις διαφορές...
(Το γεγονός ότι ο γιός μου 13 χρονών παιδί,έκανε συνέχεια κάμψεις ν αποκτήσει "μπράτσα" το απέδιδα στην εφηβεία και στο ν αρέσει στα κορίτσια...άλλωστε γυμναστική ήταν και άρα δύσκολο κάτι τέτοιο θα μου κινούσε υποψίες)Ίσως και να προσπαθώ να δικαιολογηθώ εδώ,ίσως να νιώθω τύψεις που στάθηκα ανίκανη να δω τί κρύβεται πίσω απ όλα αυτά.
Έμαθα για "το στοίχημα". Ο γιος μου,για να μην του παίρνει ο άλλος τα χρήματα που είχε πάνω του,τα έδινε σ έναν συνομήλικό του φίλο.Τον συνάντησε στο δρόμο ξανά ο -δεν ξέρω πως να τον ονομάσω- και του είπε να του δώσει τα λεφτά του.απάντησε ο γιος μου πως δεν έχει πάνω του χρήματα. "τί στοίχημα βάζεις πως αν σε ψάξω θα βρω" του λέει εκείνος. 100 ευρώ απαντάει ο γιός μου αφού έτσι κι αλλιώς τα 2 ευρώ που χε πάνω του τα χε δώσει στον φίλο του. Ο άλλος ψάχνει δεν βρίσκει τίποτε,φεύγει.Ο γιός μου παίρνει τα χρήματά του απ τον φίλο του και συνέχισαν την βόλτα τους.Ξανά μπροστά τους ο άλλος.Άκουσε το κουδούνισμα απ τα κέρματα και του λέει να έχεις χρήματα.....έχασες τα 100 ευρώ...στη συζήτηση που είχαν του κατέβασε το στοίχημα στα 50 ευρώ και κατέληξε μέχρι τις 6 ιουνίου αν δεν μου τα φέρεις θα σε σπάσω στο ξύλο και εγώ και οι φίλοι μου. Τώρα τί συζήτηση σοβαρή μπορούσε να κάνει με ένα 13χρονο...απορώ.
Μόλις τα έμαθα αυτά κι αφού του είπα,πως δεν υπάρχει περίπτωση να του δώσω τα χρήματα κι έτσι να "υποκύψει" σε εκβιαστές,θεώρησα σωστό να πάω στους γονείς του άλλου παιδιού,η αλήθεια είναι πως φοβόμουν,αλλά βρέθηκα μπροστά σε πολύ αξιοπρεπείς ανθρώπους,που δεν είχαν ιδέα κι αυτόί για τη "δράση" του δικού τους παιδιού.
Μίλησα μαζί τους,την άλλη μέρα μου έστειλε η μητέρα του παιδιού τον γιό της στο σπίτι,ο δικός μου είχε πάει να δώσει θρησκευτικά -όπου με λίγα λόγια για να δείξω και το αποτέλεσμα της ψυχολογικής του πίεσης στην ερώτηση ποιοί ήταν οι μάγοι απάντησε "Οι μάγοι ήταν οι βοσκοί που εμφανίστηκε ο άγγελος κλπ κλπ"..
Συζήτησα με το άλλο παιδί,καταλήξαμε πως θα τον αφήσει ήσυχο,μου το υποσχέθηκε,ησύχασα κάπως και είπα ν αφήσω για το τέλος της εξεταστικής τις "διδαχές" και τα "κηρύγματα" (ειρωνικά το λέω)
Το αποτέλεσμα ήταν παρ όλες τις υποσχέσεις του άλλου,να ξαναβρεί το γιό μου ο άλλος και να του πει,πως επειδή έχει ορκιστεί,πως αυτά τα χρήματα θα τα πάρει και πως επειδή δεν "πατάει" τον όρκο του,μέχρι τέλος του μήνα περιμένει τα χρήματα και πως ότι κι αν είπε σε μένα το πε για να γλυτώσει απ τις φωνές της μητέρας του και πως αν μου ξαναπεί οτιδήποτε και δεν του δώσει τα χρήματα,οι φίλοι του θα τον χτυπήσουν,θα του σπάσουν ή χέρια ή πόδια....
Πήγα τους βρήκα εκεί που συχνάζουν..τρόμαξα και μόνο που είδα τα μεγαλύτερα παιδιά...δεν άφησα να φανεί κανένας φόβος και κάποιος απ τους "μεγάλους" που πήγε να μου επιτεθείτον έβαλα στη θέση του..ψευτοαντρισμός και αηδίες..
Ήταν κι ο πατέρας του γιου μου μαζί,ο οποίος απλά τους είδε κι έφυγε...μετά το διαζύγιο ανευ προηγουμένου η αδιαφορία του.
Απλά πολύ απλά τους είπα πως έχω δώσει όλων τα ονόματα στην ασφάλεια και πως αν πάθει κάτι το παιδί μου,θα συλληφθούν αμέσως..
Δεν ξέρω πως να χειριστώ το θέμα,ο γιός μου επιμένει να δώσει τα χρήματα για να μην τον χτυπήσουν,εγώ όμως ξέρω,πως αν υποκύψεις μια φορά σε εκβιαστή....είναι σαν να χεις υπογράψει και την καταδίκη σου.
Ειλικρεινά δεν ξέρω,πως από δω και πέρα να χειριστώ το θέμα και πραγματικά τρέμω για τη σωματική ακεραιότητα για να μην το πάω και πιο μακριά τη ζωή του γιού μου...

buzz it!

85 Comments:

Blogger P. said...

Αγαπητή Αλκυόνη, καλημέρα. Εγώ δεν έχω παιδιά. Αλλά συμμερίζομαι απόλυτα και το άγχος το δικό σου αλλά και το φόβο του γιου σου. Ίσως περισσότερο όμως του γιου σου γιατί έχω περάσει κι εγώ ακριβώς τα ίδια. Νομίζω ακόμα πως όλα αυτά είναι κάποια πράγματα που όλα τα αγοράκια τα έχουμε περάσει και ούτε εγώ τα έλεγα στη μαμά μου. Δεν ξέρω πραγματικά τι πρέπει να κάνεις. Πιστεύω όμως ότι η ψευτοαπειλή ήταν πολύ σωστή κίνηση και ότι δε χρειάζεται να ανησυχείς πάρα πολύ γιατί όλα αυτά θα περάσουν και κατά πάσα πιθανότητα χωρίς τελικά να συμβεί τίποτα κακό.

Τα αγοράκια είμαστε λίγο βλαμένα στην εφηβεία. Είναι αλήθεια αυτό. Όμως το ότι ο πιτσιρικάς σου είναι από τη μεριά των καλών παιδιών (δεν πιστεύω ότι υπάρχουν κακά παιδια αλλά αυτό είναι μια άλλη μεγάλη συζήτηση) πρέπει να σε κάνει περήφανη και για 'κείνον και για τον εαυτό σου.

11:28 π.μ.  
Blogger Σπύρος said...

Ελεος Ελεος!!! Παιδική συμμορία ! εκει έχουμε φτάσει για όνομα του θεου! Και όλα ξεκινούν απο το σπίτι αλλα και η πολιτεία δεν έχει κάνει τίποτα.Ευτηχώς που έχει καλή επαφή με τον γιό σου , για φαντάσου να σε φοβόταν , να μην σου έλεγε τίποτα και να πήγενε !!!Εύχομαι ότι καλύτερο...

11:28 π.μ.  
Blogger Μαρω_Κ said...

Καλημέρα.
Εχω θυμώσει.
Εχω θυμώσει παρα πολύ.
Εξαιρετικά.
Τι να σου πω.
Να ξαναπάς στους γονείς του παιδιού.
Στους καθηγητές του.
Στην αστυνομία.
Να τον κάνεις βούκινο παντου ότι είναι ψευτονταής κι ότι τα βάζει με μικρότερους.
Φτάνω μέχρι το σημείο να σκεφτώ ότι ίσως η χρήση του ίδιου είδους εκβιασμού θα μπορύσε να πιάσει σ΄αυτά τα πλάσματα. Για να μην πω τίποτα πιο βαρύ.
Βρες κάποιον φίλο σου κι εκφόβισε τους κι εσύ.
Αλλά το παιδί σου μην το αφήσεις να ξαναφοβηθεί και να υποκυψει.
Αγριος ο κόσμος μας.
Κουράγιο.

11:40 π.μ.  
Blogger MåvяiÐåliå said...

Έχει παγώσει το αίμα μου!
Sorry αλλά με τρομάζουν αυτά.
Παράλληλα σκέφτομαι ότι το χειρίστηκες εξαιρετικά.
Ίσως να έπρεπε να πας στην αστυνομία και στους γονείς τους πάλι…
Σε καμία περίπτωση όμως να μην υποκύψετε σε εκβιασμούς.
Φιλιά και ενημέρωσε μας.

11:41 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αλκυόνη καλημέρα...
Τσαντίστηκα τόσο με τα παλιόπαιδια που υπάρχουν!
Η γνώμη μου είναι η εξής...
Καταρχήν χειρίστηκες το θέμα πολύ πολύ καλά μέχρι στιγμής. Από εδώ κ πέρα μπορείς να κάνεις κατα την γνώμη μου τα εξής:
-Να πάς στην αστυνομία και να αναφέρεις το γεγονός που μπορεί να τα πιάσουν ή τεσπα αμα πειράξουν το παιδί σου να τα πίασουν κατευθείαν κ να αποδωθούν ευθύνες.
-Να πάς στην αστυνομία κ να πάρεις ασφαλιστικά μέτρα για το παιδί σου! Να αναφέρεις δηλαδή γεγονότα κ καταστάσεις, να τους απάγορευτεί να τον πλησιάσουν στο χλμ κ σε περίπτωση που το κάνουν, να τα μπουζουριάσουν τα βρωμόπαιδα!
Δεν ξέρω αν σε βοηθούν αυτα που σου πρότεινα ΑΛΛΑ θεωρώ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ το κάθε αλητάκι να φέρεται έτσι κ να γεμίζει με φόβος κ άγχος μικρά παιδιά... :/
Να μας λές νέα σου κ όλα εύχομαι να πάνε καλά!!!

12:06 μ.μ.  
Blogger AVRA said...

πω πω ! ειλικρινα δεν ξερω!αλλα προσεχε πολυ το παιδι....!

μαλλον ειναι καλο να το κανεις βουκινο μηπως και φοβηθουν (αστυνομια , σχολειο, γονεις αλλων παιδιων , γειτονια) αλλα και παλι το λεω με επιφυλλαξη!

12:26 μ.μ.  
Blogger Giovanna said...

Νομίζω οτι μέχρι τώρα το έχεις χειριστεί πολύ καλά και μπράβο σου.
Τα χρήματα πολύ σωστά λές, οτι ΔΕΝ πρεπει να δοθούν σε αυτούς.
Καλά θα κάνεις να επικοινωνήσεις ΠΑΛΙ με τους γονείς του παιδιού αυτού (αν και έχω μια υποψία οτι αν τον μαλώσουν/δείρουν θα πεισμώσει κιάλλο) όπως επίσης και με την αστυνομία.

12:28 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αγαπητή Αλκυόνη,
δεν είσαι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία μάνα που πέφτει σε αυτό το δείλημμα και δεν ξέρει τι να κάνει.
Σε όλες τις περιοχές και τα σχολεία υπάρχουν οι γνωστές ''αλητοπαρέες'' που εκβιάζουν και χλευάζουν τα παιδιά του σχολείου και δυστηχώς αποτελούν μεγάλη πληγή.
Το να πηγαίνεις στους γονείς τους και να κάνεις παράπονα δε βγάζεις άκρη. Αντιθέτως εξοργίζεις περισσότερο αυτά τα ''παιδιά''. Το ίδιο ισχύει και για τη κίνησή σου να τους τα πεις αυτοπροσώπος.
Όπως είπες, ένας από δαυτους έκανε και καλά ότι θα σε χτυπήσει...
Πιστεύεις ότι τέτοια άτομα θα σταματήσουν να ενοχλούν το γιό σου με το να πας να μιλήσεις στους γονείς τους;
ΟΧΙ και αυτό γιατί ονομάζονται ''παιδιά'', δεν είναι ΕΝΗΛΙΚΑ και κατ 'επεκταση δεν φοβούντε τον ΝΟΜΟ. Αυτά τα παιδιά και στην ενήλικη ζωή τους ίδιοι και ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ αληταράδες θα είναι, ούτε η μαμά ούτε ο νταντυ μπορούν να τους κάνουν κάτι εκτός και αν τα πάρουν και φύγουν σε άλλον Νομό για να ''ξεκόψει'' ο καθένας από τις παρέες του αλλά και πάλι με την παιδεία που πήραν, πάλι το ίδιο θα γίνει, ο καθένας τους θα ενσωματωθεί σε αλητοπαρέες.

ΠΡΟΤΕΙΝΩ αν τα πράγματα είναι όντως τόσο σοβαρό, να κάνεις κάποια καταγγελία, να κινηθείς οπωσδήποτε ΝΟΜΙΚΑ και ανάλογα να μπουν σε κανα αναμορφωτήριο.
Για εκβιασμό, για απειλές σε σένα και το γιό σου κτλ.
Ακόμα και αν δεν μπουν, θα τους δώσεις να καταλάβουν ότι η κοινωνία λειτουργεί με κανόνες και ότι δεν ''παίζεις'' με τον καθένα κομπλέξικό που του αρέσει να παίζει με τη ψυχολογία του παιδιού σου.

Άνοιξε τηλεόραση να δεις τι κάνουν τέτοιες παρέες..

Συνέβαλλε και εσύ στην εξάληψη αυτού του φαινομένου που πραγματικά ΜΑΣΤΙΖΕΙ από -μάλλον- πάντα τη κοινωνία. Σκέψου ότι το κάνεις για το γιο σου.


-petros

12:44 μ.μ.  
Blogger Fatale said...

Όντως σοβαρό .... το καλο είναι ότι ο γιος σου σ'εμπιστεύεται αλλά δεν ξέρω αν είναι φοβισμένος ακόμα...αυτό θα το καταλάβεις εσύ.
Το καλύτερο θα ήταν να μιλάς καθημερινά με το παιδί σου και να κινηθείς προστατευτικά πηγαίνοντας και στην αστυνομία.
Αν συνεχίσει να είναι φοβισμένος τότε τον ενοχλούν ακόμα. Τα μάτια σου και την προσοχή σου στο παιδί.

1:02 μ.μ.  
Blogger P. said...

Συγνώμη που ξαναμπάινω στη συζήτηση αλλά νομίζω πως τα πράγματα δεν είναι τόσο σοβαρά ώστε να τρομάζετε τόσο την Αλκυόνη. Και το λέω πιο πολύ για τον petros γιατί τα υπόλοιπα comments μαμάδων - μάλλον - τα καταλαβαίνω. Ε, όχι και αναμορφωτήριο. Αν κάποια απ'αυτά τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να μη γίνουν "αληταράδες" όπως τους αποκαλείς κλείνοντάς τα στη φυλακή τα καταδικάζεις για πάντα. Και πίστεψέ με, πολύ λίγα απ'αυτά τα παιδιά θα λοξοδρομήσουν τελικά. Σχεδόν όσα και από τα καλά παιδιά. Και έχοντας ζήσει παρόμοια καταστάσεις στα εφηβικά μου χρόνια θεωρώ πως πρέπει να είμαστε λίγο πιο ψύχραιμοι. Παιδιά είναι όλα.

1:07 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

@Holden
Κλείνοντάς τα σε αναμορφωτήριο προσωρινά [γιατί δεν είναι και τόσο σοβαρά τα εγκλήματα αυτά], μπορούν να μάθουν. Να μάθουν ότι δεν είναι ελέυθερα να καταπατάνε έτσι τα δικαιώματα των άλλων, ότι ο κόσμος δεν είναι πλασμένος για να κάνουν ότι θέλουν και παράλληλα ότι όποιος τα κάνει αυτά δεν υπάρχει περίπτωση να τιμωρηθεί.
Έστω και αν δεν μπουν αναμορφωτήριο, αρκεί να σε δικαστήριο να πάνε κάτι θα είναι και αυτό από το τίποτα.
Το σχολείο και οι γονείς δε μπορούν να τους το μάθουν πλέον.
Είναι άδικο να ταλαιπωρούντε δεκάδες μανάδες και παιδιά σε κάθε περιοχή λογο της ύπαρξης τέτοιων παιδιών, λόγο της αποτυχίας άλλων γονέων να μεγαλώσουν τα παιδιά τους [και όποιων άλλων παραγόντων συνέβαλαν να φτάσουν εκεί που έφτασαν].
Τα περισσότερα θα λοξοδρομήσουν.
[ακα δε σε πιστεύω :P]

Αναμορφωτήριο.


-petros

1:25 μ.μ.  
Blogger Vassileia said...

Κοντά στο παιδί σου, όσο γίνεται πιο κοντά. Έκανες άριστα που κατήγγειλες το γεγονός και δεν ενέδωσες στον ΕΚΒΙΑΣΜΟ. Η αστυνομία πρέπει έγκαιρα να ενημερώνεται. Όσο για τη συμμορία, να χωνέψει ότι το παιδί είναι προστατευμένο και όχι έρμαιο των διαθέσεών της. Με ψυχραιμία και πολλή αγάπη, συνέχισε να ενημερώνεις το παιδί για το περιεχόμενο του αληθινού ανδρισμού.

Με αγάπη
Το Χαμομηλάκι
http://hamomilaki.blogspot.com

2:06 μ.μ.  
Blogger P. said...

petro διαφωνώ κάθετα μαζί σου. Μου δίνεις την εντύπωση πως τα αναμορφωτήρια είναι παράδεισος μόρφωσης και εκμάθησης savoir vivre. Τέλος πάντων. Ακραίες απόψεις τις οποίες σε καμία περίπτωση δε συμμερίζομαι. Σημασία όμως έχει να είναι τα παιδιά καλά και όχι τι λέμε εμείς. Να είστε όλοι καλά

2:10 μ.μ.  
Blogger kyriayf said...

Πάγωσα... τρόμαξα...
φρικτό φιλενάδα.

Μήπως να απευθυνθείς στον εισαγγελέα ανηλίκων; Μήπως στο "χαμόγελο του παιδιού" έχουν κάποιους για συμβουλευτική συμπαράσταση;

Δεν ξέρω τι να πω... άφωνη!!!

τις ευχές μου, για καλή δύναμη και κουράγιο. Είναι φορτίο βαρύ αυτό...

φιλώ σε!

3:07 μ.μ.  
Blogger Vassileia said...

Αν δεν επιθυμείς να κάνεις μήνυση στη συμμορία, να πας στον Εισαγγελέα να σου δώσει εισαγγελική παραγγελία την οποία θα προσκομίσεις στη Αστυνομία που είναι υποχρεωμένη να τους καλέσει για συστάσεις. Είναι πολύ χρήσιμο και αποτελεσματικό μέτρο. Πρέπει να μην τολμήσουν να ξαναπλησιάσουν το παιδάκι σου. Τη συμβουλή αυτή στη δίνει καλή νομικός.

Με αγάπη
Το Χαμομηλάκι

3:13 μ.μ.  
Blogger Sam said...

ΤΡΟΜΑΞΑ!!!
Όχι από το συμβάν αλλά από τις κραυγές των απαντήσεων.
Αστυνομίες, αναμορφωτήρια, καταγγελίες μηνύσεις... τι είναι αυτά τα πράγματα; Δεν έχετε περάσει από την παιδική ηλικία;
Αγαπητή μου Αλκυόνη, το θέμα το χειρίστηκες καλά μέχρι στιγμής.
Από εδώ και πέρα όμως θα πρέπει να τονώσεις την αυτοπεποίθηση του γιού σου.
Δεν έχει ανάγκη από την προστασία ΣΟΥ αλλά από την αυτοπροστασία.
Να δείξει και λίγη μαγκιά, λίγο θάρρος. Ας φάει και μερικές ψιλές αρκεί να δώσει και αυτός μερικές.
Πρέπει να σταματήσουμε να αντιμετωπίζουμε τα παιδιά σαν εγκληματίες.
Υ.Γ.2: Έχω δύο παιδιά σε μεγάλη πια ηλικία.
Υ.Γ.2: holden έχεις καλές απόψεις.

3:19 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

mariner-gr
αν δεν φάει απλά ξυλιές κ το στείλουν στο νοσοκομείο το παιδάκι?? Τί είναι αυτά που λές??? Σου φάνηκε μια απλή παρεξήγηση ή μιλάμε για εκβιασμό κλπ? Εσύ θα το ρίσκαρες αν ήταν στην θέση του παιδιού της, το δικό σου παιδί???

3:28 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

να είσαι ευτυχισμένη που ο γυιός σου, σου το είπε.

αφού ο εκβιασμός έχει συνέχεια καλό θα ήταν να ξαναπάς στο σπίτι των γονέων του άλλου παιδιού μαζί με τον γυιό σου και να κοιτάξεις να είναι και ο άλλος ο νεαρός εκεί και να μιλήσετε όλοι μαζί....
να πεις και στους γονείς του ό,τι σε περίπτωση που δεν σταματήσει τον εκβιασμό ο γυιός τους και η συμμορία του θα κινηθείς νομικά.
ο εκβιασμός ή είναι μεγάλος ή μικρός έχει συνέπειες.


το πρόβλημα δεν είναι τα παιδιά αυτά αλλά οι γονείς τους με την πλήρη αδιαφορία τους στο τι κάνει και με ποιούς είναι το βλαστάρι τους τις ώρες έξω από το σπίτι.

το κάθε ένα από τα παιδιά αυτά στην πραγματικότητα είναι χέστες...οι μάζα του συνόλου τα κάνει να αισθάνονται δυνατά.

3:39 μ.μ.  
Blogger AVRA said...

Δυστυχως τα σημερινα παιδια δεν ειναι τοσο αθωα οπως καποτε...

Αλκυονη μετα απο μια δευτερη σκεψη λεω πλεον οτι πραγματικα πρεπει να το καταγγειλεις και να γινει γνωστο σε ολους τους χωρους που κινουνται, το παιδι σου και τα παιδια της ''συμμοριας''.

Δεν συμμεριζομαι την αποψη του πετρου αλλα μια συσταση απο εισαγγελεα , ωστε να τρομαξουν, σιγουρα χρειαζεται.

3:57 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

@mariner-gr
ναι, ας του σπάσουν 2-3 δόντια, κανα χέρι, κανα πόδι, κανα μάτι, παιδάκια είναι μωρέ παίζουν :P
Και οι σουγιάδες είναι το σύγχρονο παιχνίδι των παιδιών :P

Αναμορφωτήριο δεν πρόκειται να πάνε για αυτό που έχουν κάνει μέχρι τώρα πιστεύω, αλλά τί μανία είναι αυτή να περιμένουμε να γίνει το χειρότερο για να ξυπνήσουμε;
Αν κινηθεί νομικά [όχι μόνο με λόγια αλλά και στη πράξη] θα τα εκφοβίσει.

Όσο αυτοπεποίθηση να έχει κάποιος, και κανας μπρατσαράς να ναι, δεν γίνεται να κάτσει να τα βάλει με ολόκληρη παρέα συνομηλίκων και ''ας φάει μερικές'' αρκεί ''να δώσει και αυτός μερικές''.
Μήπως προτήνεις να μαζέψει και αυτός παρέα να πάνε να τους δείρουν; Η πρότασή σου είναι να πέσει στο επίπεδο τους;



-petros

4:30 μ.μ.  
Blogger Despina said...

Όπως και να έχει, η κατάσταση απαιτεί προσεκτικούς χειρισμούς.
Δεν ξέρω τι άλλο να πω.
Είμαι έξω φρενών.

4:56 μ.μ.  
Blogger αλκιμήδη said...

Ωχ ρε φιλενάδα
δε ξέρω, εγώ θα προσπαθούσα να προστατέψω καταρχήν το παιδί μου
γιατί μπορεί να μη θέλουν να του κάνουν πραγματικά κακό, αλλά άμα ανάψουν τα αίματα, και είναι πολλοί εναντίων ενός, και, και μπορεί να ξεφύγει καμιά ξώφλτση και να κάνει σοβαρή ζημιά.
Δε ρισκάρεις με αυτά τα πράγματα
Ναι, να σκεφτείς συλλογικά, και να σκεφτείς και τη ψυχολογία του, και το ηθικόν του πραγματος και δε συμμαζεύεται, αλλά αυτό που μας νοιάζει πρωτίστως είναι η ασφάλεια του. Οπότε, θα πήγαινα στην αστυνομία, να τους κάνει συστάσεις, ή ότι άλλο νομίζουν οι αστυνμικοί ότι είναι το πιο αποτελεσματικό σε αυτές τις περιπτώσεις, και θα φρόντιζα να είναι κάποιος ενήλικας μαζί του, ή σε κοντινή απόσταση, μέχρι να ηρεμήσουν και να καταλαγιάσουν τα πράγματα, κι ας αισθανθεί ο μικρός σου, λίγο αδύναμος, και με χαμηλή αυτοπεποίηθηση, και θα το παρακολουθούσα στενά το πράγμα μέχρι να ηρεμήσει. Θα προσπαθούσα να κρατήσω τα πνεύματα όσο πιο χαμηλά γίνεται αλλά με μια στάση που να δηλώνει ότι ναι γιέ μου είμαι εδώ και θα σε προστατέψω, και όχι ρε παιδιά δε περνάει ο τσαμπουκάς σας. Μια μέρα τη φορά.

Τώρα μιλάω χωρίς προσωπικό βίωμα βέβαια αλλά λέμε τώρα.
Κουράγιο

5:00 μ.μ.  
Blogger nosyparker said...

Η αστυνομία δεν πρόκειται να εκδώσει περιοριστικά μέτρα παρά μόνο μετά από έμπρακτη συμπλοκή, δλδ να πάει ο γιος σου να καταγγείλει το περιστατικό ΑΦΟΥ πρώτα τον έχουν σαπίσει στο ξύλο. Το να αναφέρεις όμως το περιστατικό επώνυμα το θεωρώ απαραίτητο. Στην ανάγκη, συμβουλέψου κι έναν δικηγόρο, είναι ο μόνος που θα σε συμβουλέψει σωστά.

5:41 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αμάν! Τι να πω! Να μη χειροτερέψουν τα πράγματα εύχομαι! :(

5:45 μ.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

πολυ καλά εκανες αλκυινη
με οσα που ακουμε πρεπει ναχουμε τα νωτα μας καλλυμένα
ποια αθωα παιδια καλε ποια παιδικη ηλικια αυτα δεν ειναι αθωα παιχνιδια
απο "κοντα"" εχε το το παιδι σου

5:54 μ.μ.  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Καλή μου φίλη,
Συμμερίζομαι την αγωνία και το χτυποκάρδι σου και την ανάγκη σου να το μοιραστείς, αφού εκείνος που θα έπρεπε να σε στηρίζει, έστω και κάτω από τις όποιες εξελίξεις στη σχέση σας, είναι ο μεγάλος ΑΠΩΝ. Για όνομα του θεού, παιδί του είναι.
Συμβουλέψου δικηγόρο, τρέξε στον εισαγγελέα, αστυνομία .....τα έχω χαμένα....
ΦΡΙΚΗ!
Καλή δύναμη!

6:40 μ.μ.  
Blogger Cinderelen said...

Αγαπητή Αλκυόνη καλησπέρα :)
Έχω εκπλαγεί με τη συμπεριφορά και τη βία που έχουν κάποια παιδιά. Αίσχος. Δεν ήξερα ότι γίνονταν τέτοια πράγματα. Τώρα μπορεί να πεις ότι είμαι στην κοσμάρα μου.. Πίστευα ότι αυτά γίνονταν μόνο στις Αμερικάνικες ταινίες αλλά δυστυχώς τα παιδιά και οι έφηβοι μπορεί να γίνουν πολύ πιο σκληροί από τους "μεγάλους".

Τι να πω? Καλό κουράγιο...

7:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Νομίζω εύκολα προσπέρασες τις ευθύνες του μπαμπά του.
Επίσης κάποιοι ιθαγενείς που δε φαίνονται έχουν μεγάλο μερίδιο ηθικής ευθύνης των γεωργιανών παρά οι γονείς του, οι οποίοι έτσι ακι αλλοιώς έχουν τη ποινική ευθύνη. Καλό είναι να καταγγελθούν;;; δεν ξέρω αν πρέπει να συμπεριλάβεις και τον πατέρ του αν δείξει αδιαφορία! ...

7:37 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

η καταγγελία δεν αφορά βέβαια τη τιμωρία, αλλά την ενημέρωση ή την ανάληψη ευθυνών και από την εταιρία προστασίας ανηλίκων που ζούν σε καθεστώς συμμορίας κλπ.

7:44 μ.μ.  
Blogger suspiria said...

Καλησπέρα.
Διάβασα το μήνημα σου απο ένα forum που τέθηκε ως συζήτηση. Έχεις σκεφτεί,να συζητήσεις ευγενικά και διακριτικά με τους γονείς του παιδιού, αφού είναι και αξιοπρεπέστατοι όπως περιγράφεις, το ενδεχόμενο οτι το παιδί τους χρειάζεται ψυχολογική υποστήριξη; Οι ίδιοι το μάλωσαν το παιδί και το έστειλαν να σου ζητήσει συγγνώμη και εσύ το δέχτηκες. Η στάση τους δεν ήταν σωστή, ήδη κάτι κάνουν λάθος απο τη στιγμή που το παιδί τους έχει ένα τεράστιο πρόβλημα, και δεν το είχαν αντιληφθεί καν.

Επίσης, φιλική συμβουλή, μην ξεχνάς να υπενθυμίζεις στο παιδί σου πόσο ανώτερος είναι απο αυτά τα παιδιά που τον εκβιάζουν, γιατί αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε μία θέση, οπού εκτός τη βία και την επιθετικότητα που έχει δεχτεί, νιώθει απόλυτη απόρριψη απο τον κοινωνικό περίγυρο και πολύ κατώτερος/αδύναμος, εξού και οι κάμψεις, και η επιθετικότητα που έβγαζε σε εσένα την ίδια.

( Είμαι 17 χρονών, και δεν γράφω σαν μία μάνα με τυποποιημένες αρχές για το παιδί της. Γράφω σαν παιδί που έχει απαιτήσεις απο τους γονείς του και που έχει περάσει παρόμοιες καταστάσεις στη θέση ενός 13-14-15 χρονου απο τον "σκληρό" κοινωνικό περίγυρο. Καλή τύχη ό,τι και αν κάνεις. )

7:57 μ.μ.  
Blogger γιωργος said...

Θυμάστε το "Ντέμιαν", του Εσσε;
Ανέκαθεν συνέβαιναν αυτά μεταξύ αγοριών αυτής της ηλικίας και η πλειοψηφία μας έχει βρεθεί είτε απο τη μια είτε απο την αλλη πλευρά. Δεν ήταν ασυνήθιστο να αλλάζουμε και πλευρές. Οσο και αν φανεί παράξενο είναι μέρος της διαδικασίας άνδρωσης. Το κακό είναι ότι τώρα πια είναι πιο ρεαλιστικά επικίνδυνα αυτού του είδους τα παιχνίδια. Πιστεύω πως μεγαλύτερη σημασία έχει να αποκτήσει αυτοπεποίθηση και ψυχική δύναμη, διότι τώρα μπορείς να τον βοηθήσεις -αν και προσωπικά θα απέκλεια τα "αστυνομικά,εισαγγελικά και λοιπά μέτρα και ούτε κατά διάνοια αναμορφωτήρια, τα εκκολαπτήρια χειρότερων εγκλημάτων- μα τι θα συμβεί όταν τα ίδια θα αντιμετωπίσει και στον στρατό; Εκεί ποιος θα τον βοηθήσει; Γιατί εκεί συμβαίνουν ακόμη χειρότερα και δεν πρόκειται να στα πει. Σε καμία περίπτωση φυσικά αποδοχή εκβιασμού.

9:03 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Άφωνη :(

9:47 μ.μ.  
Blogger Kapetanios said...

"..ο γιός μου επιμένει να δώσει τα χρήματα για να μην τον χτυπήσουν.."
Άκουσε να δεις Αλκυόνη.
Εφόσον ο μικρός θέλει να δώσει τα χρήματα ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΕΙΣ.-

"..εγώ όμως ξέρω,πως αν υποκύψεις μια φορά σε εκβιαστή....είναι σαν να χεις υπογράψει και την καταδίκη σου..."
Μην γίνεσαι απόλυτη και μην χρησιμοποιείς δραματικούς χαρακτηρισμούς.
Χώρια που δεν μιλάμε για την πρώτη φορά. Απ ότι είπες έχει ξανασυμβεί αρκετές φορές τις τελευταίες μέρες.

"..επειδή έχει ορκιστεί, πως αυτά τα χρήματα θα τα πάρει και πως επειδή δεν "πατάει" τον όρκο του.."
Το παιδί είναι Γεωργιανός απ ότι έχεις πει.
Τότε αυτό που λέει είναι αλήθεια.
Έχουν δικό τους "κώδικα τιμής" και σύμφωνα με αυτόν συμπεριφέρονται.
Δεν υπάρχει περίπτωση να κάνει πίσω αλλά εάν κάνει τα πράγματα θα γίνουν σίγουρα χειρότερα.

".."τι στοίχημα βάζεις πως αν σε ψάξω θα βρω" του λέει εκείνος. 100 ευρώ απαντάει ο γιός μου .."
Έχασε και πρέπει να πληρώσει.-
Θα είναι και ένα καλό μάθημα για το παιδί σου.
Για μένα το θέμα θεωρείτε λήξαν.
Τα χρήματα για τους παραπάνω λόγους αλλά και για καμιά 100αριά ακόμη πρέπει να τα δώσει ο μικρός.-
Και θα τα δώσει λέγοντας τους ότι το κάνει γιατί έχασε ένα στοίχημα και ότι έτσι πρέπει να κάνει. Θα τους τονίσει δίνοντας τους τα χρήματα ότι είναι η τελευταία φορά

Από εκεί και πέρα τώρα. Ξαναεπαναλαμβάνω από εκεί και πέρα.
Ένα παιδί "αντρειεύει" όταν έρχεται η ώρα του και με τον τρόπο του.. Μας αρέσει δεν μας αρέσει αυτό είναι. Σύμφωνα λοιπόν με την δυνατότητα που αποκτά ο καθένας μας να αντιμετωπίζει καταστάσεις και να αποφεύγει κακοτοπιές βρίσκει και την ησυχία του από τέτοιου είδους προβλήματα. Αντιμετωπίζοντας λοιπόν όλο και ποιο σωστά τα προβλήματα που συναντά ανεβαίνει και η ψυχολογία του. Και όσο ανεβαίνει η ψυχολογία του "αντρειεύει" ακόμη περισσότερο.
Το πως βοηθά ένας γονέας σε αυτήν την διαδικασία δεν μπορεί να αναλυθεί σε τούτον εδώ τον χώρο.
Πάντως η επαφή του πατέρα ( εφόσον πρόκειται για αγόρι) είναι πολύ σημαντική. Αυτό είναι και ένα πρόβλημα μιας μονογονεακής οικογένειας αλλά δεν είναι του παρόντος να αναλυθεί κι αυτό.
Θεωρό την αντίδραση σου αρκετά καλή με μόνη μου ένσταση( αλλά σε δικαιολογώ απόλυτα) ότι τέτοιες περιπτώσεις δεν αντιμετωπίζονται τόσο "φωναχτά", όχι τουλάχιστον απ τις πρώτες μέρες του προβλήματος.
Το γιατί άλλη φορά κι αυτό.
Ο λόγος που δεν μπαίνω και σε ιδιαίτερη ανάλυση είναι γιατί θέλω να πιάσω πολλά θέματα.
Τα μαθήματα τελειώνουν και θα είναι πιο εύκολο να ελεγχθούν οι όποιες νέες εξελίξεις.
Δώσε τον χρόνο που χρειάζεται ο μικρός. Έρχεται καλοκαίρι . Σε αυτήν την ηλικία 2-3 μήνες είναι μεγάλος χρόνος.
Και πάρε το αερικό να βρεθούμε να τα πούμε από κοντά.
Φέρε και τον μικρό μαζί σου να τον γνωρίσω.
Καληνύχτα σου.

ΥΓ 1.Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να γεμίσεις το παιδί ενοχές για το γεγονός της υπόκυψης στον φόβο.
ΚΑΙ εσύ πρέπει να ισχυρισθείς ότι συμφωνείς να δώσει τα χρήματα γιατί έχασε το στοίχημα. Πήγε να το παίξει πονηρός και τον τσάκωσαν. Έχει σημασία αυτό που σου λέω. Το να χάσει κάποιος μερικά ευρω δεν είναι τίποτε μπροστά στην απόρριψη της μάνας απέναντι στην αντρική του υπόσταση.
Τα άλλα από κοντά.
2. Για να γίνει σύσταση σε οποιονδήποτε δεν χρειάζεται καμία εισαγγελική εντολή και ασφαλώς δεν χρειάζεται να τις φας πρώτα.
Μια καταγγελία ( όχι μήνυση) χρειάζεται σε ένα αστυνομικό τμήμα ( η οποία γράφεται στα βιβλία συμβάντων) στην οποία περιγράφεις αυτό ακριβώς που συμβαίνει. Το αστυνομικό τμήμα με την σειρά του είναι υποχρεωμένο να καλέσει τον καταγγελλόμενο και να του κάνει τις απαραίτητες συστάσεις βάσει των γεγονότων που έχεις περιγράψει στην έκθεση τις καταγγελίας. Αυτή η έκθεση μπορεί να χρησιμοποιηθεί αργότερα σε περίπτωση που υπάρξει απόφαση για μήνυση .
Σίγουρα ( και ειδικά με αλλοδαπούς ή παλιννοστούντες, το γιατί άλλη φορά ) είναι μια κίνηση που δημιουργεί κάπως ευνοϊκές συνθήκες για να λυθούν αντίστοιχα προβλήματα Αλλά στον χρόνο που πρέπει.

2:26 π.μ.  
Blogger Kapetanios said...

Όλων μας τα παιδιά περάσανε από ίδιες καταστάσεις. Το ίδιο και ο δικός μου γιος όταν ήταν στην ηλικία του γιου σου. Μην κοιτάς τώρα που έγινε 21 χρονών γάιδαρος και τολμάει να πουλά μούρη και σε μένα πλέον :))
Βέβαια εμένα βαστάν τα χέρια μου ακόμη κι άμα τον δώσω μισή μπάτσα θα χάσει το τσερβέλο του αλλά τον αφήνω να νομίζει χαχαχαχα
Με αυτό θέλω να πω ότι δεν χρειάζεται να κλείνουμε τον ορίζοντα μας στο τώρα. Ο φόβος δυστυχώς είναι ένα συναίσθημα που όταν τον νιώθουν άλλοι .... εμείς γινόμαστε μάγκες( και λίγο μλκες βέβαια) μα όταν τον νιώθουμε εμείς.. γινόμαστε δάγκες (εκφράζοντας παράπονα ότι δεν μας καταλαβαίνει κανένας)
Σεμνά λοιπόν και ταπεινά απέναντι στου αλλουνού το πρόβλημα.

2:55 π.μ.  
Blogger Mh Xeirotera said...

Dyskolh periptosh ke den tha tolmusa na ekfero apopsh gia to pos tha prepei na xiristeis to thema. Na po oti simfono me tus xirismus su mexri tora. H astinomia ti apopsh exei, diladi ti se simvulevun na prakseis gia na prostateuseis to pedi?

7:06 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν νομίζω να τα εννοείς όπως τα λές, kapetanios(;)
""Έχουν δικό τους "κώδικα τιμής" και σύμφωνα με αυτόν συμπεριφέρονται.""
""Έχασε και πρέπει να πληρώσει.-
Θα είναι και ένα καλό μάθημα για το παιδί σου.""

Αλλο ανοχή και αλληλοκατανόηση, άλλο γυρίζω το μάγουλο για ν' αποφύγω τη βία και άλλο η νομιμοποίηση και υιοθέτηση της Βαρβαρότητας.
Κώδικα τιμής έχει και ο γυιός, αλίμονο άν το απωλέσει, κατ' αρχήν αν το απωλέσει, απορίπτει απο την κουλτούρα του το αίσθημα, το δικαίωμα της φιλοξενίας, τί θα μάθει απο τον γυιό ο γεωργιανός; ο οποίος στη πατρίδα του αναγκάστηκε να αφήσει την γή και πατρίδα του επειδή σκοπίμως άρχισαν εχθροπραξίες για να απομακρύνουν όσους μπορούν και να τους μείνουν τα λάφυρα;
Επίσης το καψόνι στο στρατό και οι συμμορίες είναι πολιτικά φαινόμενα και έχουν σαφέστατα όρια χρονολογικά, είναι σαφές ότι ζούμε στην έξαρση τους, όσοι θέλετε οπίσω απο τον γυιό ελθείν, εκείνος πήρε την ευθύνη του να ενημερώσει τη κηδεμόνα του , αυτοί εμάς, κοκ

9:12 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@holden όντως κι εγώ δεν πιστεύω,πως υπάρχουν καλά και κακά παιδιά..
δεν μπορώ να νιώσω περήφανη- με την έννοια που το λες- εκείνο που μπορώ να νιώσω μόνο είναι απόγνωση να το πω;;; για το πόσο έχουν πλέον αλλάξει οι σχέσεις των παιδιών μεταξύ τους και κυρίως ο τρόπος και τα μέσα που επιλύουν τις διαφορές τους
καλή σου μέρα :)
@lockheart δεν είναι η μοναδική παιδική συμμορία αυτή εδώ στη Θεσ/κη.
Φυσικά και όλα ξεκινούν απ το σπίτι και δεν νομίζω κάνοντας την αυτοκριτική μου,πως έχω καλή επαφή με το γιό μου...αν ήταν έτσι θα μου το λεγε απ την πρώτη μέρα και όχι την προτελευταία μέρα που έληγε η προθεσμία στο να δώσει τα χρήματα,όταν δηλ έφτασε ο κόμπος στο χτένι...
καλημέρα και σε σένα

9:14 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@μάρω καλημέρα
ποια αστυνομία;; αυτή που μου είπε πως μπορεί να κάνει μόνο συστάσεις;;
και να επέμβει μόνο αν την καλέσουμε και να γίνει μήνυση όταν θα τον χτυπήσουν; ποιοί καθηγητές;; κοροϊδευόμαστε;;;
Συγνώμη που μιλάω έτσι αλλά αγανακτισμένη είμαι,πήγα στην αστυνομία...ίσως σήμερα πάω στην ασφάλεια στο τμήμα εκβιαστών ...όπου δηλ ποτέ μου δεν θα θελα να πάω

9:22 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@μαύρη ντάλια κι εδώ ακριβώς τα ίδια που έγραψα στην Μάρω.Τρομάζω περισσότερο,όσο περνάν οι μέρες και θα αρχίσει να βγαίνει πιο πολύ έξω ο μικρός,τελειώνει η εξεταστική σε λίγο
φιλιά
@αιμιλία καλώς ήρθες
Εγώ δεν νευρίασα μόνο με αυτά τα παιδιά νευρίασα και με το γιό μου,άσχετα αν δεν του το δειξα για να μην φοβηθεί κι από μένα και αρχίσει να μου κρύβει ό,τι του συμβαίνει.Τα ασφαλιστικά μέτρα τα σκέφτηκα κι εγώ,αλλά πώς θα καταλάβουν αυτού του είδους τον "περιορισμό" παιδιά;;; Κι έπειτα,θα υπάρχει πάντα κάποιος γύρω απ το παιδί μου να επιβλέπει αν τηρούνται..αυτά λόγω ηλικίας μπορούν να μπουν και στο σχολείο του και ας μην πηγαίνουν σ εκείνο το σχολείο (συσστεγάζονται 2 γυμνάσια κι ένα λύκειο οπότε άνετα μπορούν οι "εξωσχολικοί να μπουν)
Σ ευχαριστώ καλή μου για τις ευχές
@avra αυτά τα ίδια σκέφτομαι συνεχώς,μετράω κάθε πιθανή "δράση" μου αλλά και πιθανή "αντίδραση" ...
καλή σου μέρα :)
@Giovanna καλώς ήρθες κι εσύ. δύο φορές ήρθα σε επαφή με τους γονείς του παιδιού,δεν το χτύπησαν ή ότι άλλο,έμαθα πως συζήτησαν πολύ ώρα μαζί του,αλλά και πάλι το αποτέλεσμα ήταν ίδιο..
Απλά άλλαξε η προθεσμία μέχρι τέλη Ιουνίου..

9:35 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@πέτρο έχω δει στην τηλεόραση τί συμβαίνει...
Αν είχες δει εσύ για έναν που βρέθηκε μαχαιρωμένος και νεκρός εδώ στη Θεσ/κη,ήταν μέλος της παρέας αυτής.
Με τη λογική των αναμορφωτηρίων δεν μπορώ να συμφωνήσω.Δεν μπορώ να την αποδεχτώ.
καλή σου μέρα :)
@fatale καλώς σε .. δεν ξέρω αν κατάλαβες απ το ποστ,αλλά ο γιός μου μ εμπιστεύτηκε την προτελευταία μέρα-θα πεις πως ποτέ δεν είναι αργά-αλλά το κανε γιατί μ εμπιστεύτηκε ή γιατί δεν εύρισκε αλλού βοήθεια;; Κι αυτό είναι κάτι που με τρομάζει κι αυτό πολύ,πολύ περισσότερο
καλή μέρα :)
@holden με βρίσκεις σύμφωνη ..είμαι εναντίον των αναμορφωτηρίων. Έχει αποδειχτεί πως μόνο τέτοια δεν είναι

9:43 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@vassileia σε καλοσωρίζω κι εσένα
"Με ψυχραιμία και πολλή αγάπη, συνέχισε να ενημερώνεις το παιδί για το περιεχόμενο του αληθινού ανδρισμού. " εδώ άνοιξες πολύ μεγάλο θέμα...και πολύ πολύ δύσκολο..
:)
@υφάντρα μας το μόνο σίγουρο είναι πως σήμερα θα ενημερωθεί η ασφάλεια
το μούδιασμα στην ψυχή μου δε λέει να φύγει
φιλώ σε
@vassileia ευχαριστώ για τη συμβουλή,η σκέψη μου όμως τρέχει παράξενα..πριν λίγο έλεγα να πάω στην ασφάλεια...αν εκεί πουν να μου δώσουν προσημειωμένα χρήματα και να πιαστούν επ αυτοφώρω κ.ο.κ;;; και μετά υπάρξουν άλλες "συνέπειες" και για το παιδί μου και για τ άλλα παιδιά;;; δεν υπάρχει όπως και να το κάνουμε μόνο το δικό μου παιδί στον κόσμο!

9:52 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@mariner το ξερα πως θα το βλεπες. το ξερα πως θ αντιδρούσες έτσι. Κι εγώ πίστεψέ με το σκέφτηκα..καλό θα ήταν να φάει μερικές "ψιλές" όπως τις ονομάζεις και να δώσει κλπ κλπ,έχουν αλλάξει όμως πολύ τα πράγματα απ όταν μεγάλωναν τα δικά σου παιδιά και ειδικά σε πόλεις όπως η Θεσ/κη για την αθήνα δεν ξέρω τί γίνεται..
οι ψιλές μόνο σε τέτοιες δεν περιορίζονται,βγαίνουν μαχαίρια κλπ
Άλλαξαν όλα πολύ..
@αιμιλία εδώ συμφωνώ μαζί σου απόλυτα,όπως συμφωνώ και με τον holden και τον mariner για το θέμα των αναμορφωτηρίων

9:59 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@ μεθυσμενάκι "το κάθε ένα από τα παιδιά αυτά στην πραγματικότητα είναι χέστες...οι μάζα του συνόλου τα κάνει να αισθάνονται δυνατά" αυτό διαπίστωσα κι εδώ σκοπεύω να 'επέμβω" μάλλον
φιλιά καλή μου
@avra το ότι πρέπει κάποιος να τα "τρομάξει" με την έννοια φοβίσει είναι γεγονός

10:01 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@amo αλκιμήδη και περιεργούλι
μόλις μίλησα με την ασφάλεια τμήμα εκβιασμού ανηλίκων.. έχει δίκιο η νόζυ ... δεν μπορώ να γράψω περισσότερα ν απαντήσω σε άλλα σχόλα τώρα έχω αγχωθεί και περιμένω να μου τηλεφωνήσουν απ την ασφάλεια,αλλά μέχρι στιγμής το μόνο που λένε είναι καταγγελία πρώτα στο τμήμα της περιοχής μου για συστάσεις..
θα απαντήσω μόλις θα χω περισσότερα νέα..

10:38 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αλκυώνη καλημέρα! Έμαθα από μια κοπέλα στο φορουμ που είμαι οτι αυτή η συμπεριφορά λέγεται bulling κ αν ψάχναμε στο νετ θα βρούμε τρόπους αντιμετώπισης! Μπήκα στο google κ βρήκα αυτή την ιστοσελίδα: http://www.psyche.gr/bulling.htm στο οποίο αναφέρει πάνω κάτω τί να κάνεις αλλά δίνει τηλέφωνο κ e-mail του συγγραφέα! Δεν ξέρω αν σε βοηθήσει αλλά για πάρτον ένα τηλ μπας κ σου πεί κάτι πιο εξειδικευμένο...
Έχεις την αμέριστη συμπαράσταση κ την σκέψη όλων μας!!!

11:44 π.μ.  
Blogger An-Lu said...

Έχω μείνει κι εγώ άναυδη.
Συμφωνώ με τους προηγούμενος ότι πρέπει να κάνεις επώνυμη καταγγελία, καθώς επίσης για κάποιο διάστημα, να μην αφήνεις τον μικρό μόνο του. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό αυτό, αλλά τουλάχιστον προσωρινά, είναι απαραίτητο.

3:16 μ.μ.  
Blogger Το χρυσό ΠιΠι said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

3:59 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

http://www.psyche.gr/bulling.htm

4:33 μ.μ.  
Blogger Maria Iribarne said...

Αφού έχεις φτάσει αστυνομία, εισαγγελία και λοιπά, προχώρησέ το μέχρι τέλους, κι όχι με το γλυκό, άγρια, απείλησέ τους ότι θα φέρεις τα κανάλια, τον Ευαγγελάτο, καλύτερα να σε περάσουν λίγο τρελή για να σε φοβηθούν ότι θα βρουν τον μπελά τους αν δεν κάνουν κάτι. Επίσης σκέψου καλά αν ανάμεσα σε γνωστούς, συγγενείς κλπ υπάρχει κάποιος νεαρός νταβραντωμένος και ολίγον τσαμπουκάς που μπορεί να αναλάβει το ρόλο "προστάτη" του μικρού.
Φίλος μου που έχει μεγαλώσει σε πολύ άγρια γειτονιά μου είπε ότι ΕΠ ΟΥΔΕΝΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ. Μετά θα τον δέρνουν συνέχεια γιατί πλέον θα ξέρουν ότι δεν τους φοβάται μόνο ο μικρός ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΜΑΝΑ ΤΟΥ. Κι ότι ο πατέρας (ο άντρας δηλαδή)είναι ανύπαρκτος, άρα, στα δικά τους μάτια, ο μικρός απροστάτευτος.Δεν θέλω να σου πω τι άλλα μου είπε, γιατί δεν γράφονται σε μπλογκ. Άσε τις ευαισθησίες κατά μέρος, εδώ είναι θέμα επιβίωσης,κι οι καιροί έχουν αλλάξει πολύ από την εποχή που παίζαμε πετροπόλεμο με την πάνω γειτονιά. Και ξεκούνα και τον πατέρα του, αδιάφορος ξε-αδιάφορος, αν αύριο βρεθεί το παιδί του στο νοσοκομείο τι θα κάνει;
Σόρι αν ακούγομαι ωμή, αλλά σε τέτοιες καταστάσεις πρέπει να παίζεις με τους δικούς τους όρους και πιο άγρια, να σε φοβηθούν.

5:25 μ.μ.  
Blogger Archimidis P. said...

Ελπίζω τα πράγματα να έγιναν λίγο καλύτερα τώρα...

6:56 μ.μ.  
Blogger 3 parties a day said...

Πραγματικά εξοργίζομαι με κάτι τέτοια και χάνω τα λόγια μου.
Ίσως να ξαναπάς στους γονείς, του, ακόμη και στην αστυνομία (αν και δεν πιστεύω ότι θα κάνουν κάτι), να πας στο σχολείο του, κάνε ό,τι περνάει από το χέρι σου, αλλά μην υποκύψετε στον εκβιασμό.

7:18 μ.μ.  
Blogger dodo said...

Αντιμετωπίζεις σοβαρή περίπτωση bullying, συμμερίζομαι την οργή και την ανησυχία σου...

12:43 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αγαπητή Αλκυόνη συμμερίζομαι τους φόβους σου. Ο παράδεισος των σημερινών παιδιών δεν είναι διόλου χλωρός και άδολος. Δεν είναι η στιγμή να μιλήσουμε για την περιθωριοποίηση των γεωργιανών -και όχι μόνο- που τους οδηγούν σε παραβατικές συμπεριφορές. Νομίζω ότι καλό θα ήταν να μιλήσεις με κάποιον κοινωνικό λειτουργό αρχικά. Θα μπορούσα να κάνω μια συζήτηση με κάποιους που δουλεύουν στο Ανηλίκων για την εμπειρία τους από παρόμοιες καταστάσεις και να σου στείλω ένα e-mail. Πιστεύω ότι μέχρι τώρα έπραξες ορθά και πολιτισμένα. Εγώ δεν ξέρω τι θα είχα κάνει στη θέση σου. Κουράγιο.

12:13 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

Το φαινόμενο δεν είναι καινούργιο. Σίγουρα η βία η οποία εμπεριέχει είναι μεγαλύτερη από παλιά (γι αυτό φταίει....μπλα μπλα μπλα) αλλά το φαινόμενο είναι πολύ παλιό.

Το τι να κάνεις είναι πραγματικά δίκοπο μαχαίρι. Όταν πέσεις σε έναν εκβιασμό είσαι από χέρι χαμένος εκτός και αν αποδειχθείς ισχυρότερος του εκβιαστή. Άλλωστε είναι γνωστό πως σε αυτόν τον κόσμο ζούμε γιατί κανένας δεν επιβουλεύεται συγκεκριμένα την δική μας συγκεκριμένα κεφαλή, όταν στοχοποιηθούμε προσωπικά τότε δεν υπάρχει σωτηρία όσα μέτρα και αν λάβουμε. Ο ορθός δρόμος είναι η πραγματική καταγγελία του περιστατικού (άλλωστε η αστυνομία υπάρχει για να μην παίρνουν οι πολίτες τον νόμο στα χέρια τους, αν είναι να τον πάρουν τότε γιατί την έχουμε; για να μας δέρνει;) αλλά και αυτό ελλοχεύει κινδύνους μιας και ο έλεγχος δεν μπορεί να γίνει επί 24αώρου βάσεως (το σύστημα βλέπεις δεν κάνει καλά την δουλειά του). Δεν θα ασχοληθώ με το τι πρέπει να γίνει με τον εκβιαστή, αυτό είναι μεγάλη και πολύ λεπτή ιστορία και μάλλον μέχρι στιγμής δεν έχουμε βρει τρόπο να την αντιμετωπίσουμε ορθά.

Το σίγουρο είναι πως και ο γιός έκανε ένα λάθος χειρισμό (λογικό για παιδί που προσπάθησε να δείξει έξυπνος χωρίς να σκεφτεί τις συνέπειες των πράξεών του). Εδώ όντως τα πράγματα ζορίζουν και το πρόβλημα γίνεται εντονότερο γιατί ο γιός σου δεν μπορεί να καλύψει μόνος το σφάλμα του. Και όντως τα πράματα μπορεί να γίνουν χειρότερα.

Αλκυόνη δεν υπάρχει συμβουλή σε τέτοιες καταστάσεις. Μην την ζητάς. Οι επιλογές σου είναι δεδομένες: Καταγγελία, άρνηση του να πληρώσεις, πληρώνεις το στοίχημα, τα σπας στο ξύλο. Κάθε μια από αυτές έχει το τίμημά της, το οποίο δεν μπορείς να το προβλέψεις επ' ακριβώς αλλά μόνο στο περίπου. Αποφάσισε ποιό τίμημα είσαι διατεθειμένη εσύ να πληρώσεις και πράξε ανάλογα. Ο καθένας που θα σου δώσει μια συμβουλή θα στην δώσει λογαριάζοντας το τίμημα που θα ήταν διατεθειμένος αυτός να πληρώσει. Μπορεί για εσένα αυτό να είναι αβάσταχτο όμως.

Στενοχωρήθηκα.

12:25 μ.μ.  
Blogger Markos said...

Η ηλικία αυτή είναι δύσκολη.
Και του γιου σου και των άλλων παιδιών.
Η δική σου παρουσία στην παρέα ήταν μια πρώτη εκτόνωση.
Το θέμα όμως είναι να κινητοποιηθεί η οικογένεια και του άλλου παιδιού.
Θα μου πεις ότι εσένα τα δικό σου σε ενδιαφέρει, και θα έχεις δίκιο, αλλά η επισήμανση στους γονείς του άλλου παιδιού, όλων όσων κατέθεσες εδώ, θα μπορούσε να λειτουργήσει και προς την κατεύθυνση της βοήθειας ΚΑΙ του άλλου παιδιού.
Γιατί κι εκείνο χρειάζεται βοήθεια..
Τώρα βέβαια αν ΔΕΝ βρεις ανταπόκριση από την άλλη πλευρά (που το θεωρώ και πολύ πιθανόν) είναι ένα θέμα που χρειάζεται ψυχραιμία για να το αντιμετωπίσεις..

9:58 μ.μ.  
Blogger Αλητισσα said...

Επαθα σοκ..
Ειλικρινα το λεω, ειναι φοβερο μια οικογενεια να ζει στον τρομο 2-3 πιτσιρικαδων που νομιζουν οτι ειναι μαγκες και καμποσοι..
Θα προτεινα να το πεις οντως στην ασφαλεια..Κι αν εχεις και κανενα φιλι που να το λεει η καρδουλα του να τους
"εξηγησει" μερικα πραγματα στη γλωσσα που καταλαβαινουν..
Την αμεριστη συμπαρασταση μου..

11:36 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Εαν αφου ειχα μιλησει στα κωλοπαιδια και τους ειχα εξηγηθει (οπως και εκανες εσυ), αυτα συνεχισουν να το/α ενοχλουν και ποσο χειροτερα του κανουν κακο αληθεια σου λεω μεχρι και που θα πληρωνα 3-4 ατομα να πανε και να τους σπασουν τα παϊδια.

Να τα αφησουν 6 μηνες στο νοσοκομειο να τελειωνει η κατασταση. Αντε γιατι εχει παραγινει το κακο.

11:55 μ.μ.  
Blogger a.c. said...

Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λέει η
Vassileia.
Τους φωνάζει η αστυνομία και τους κάνει σύσταση, το έχει κάνει και γνωστός μου αυτό.


Vassileia said...

Αν δεν επιθυμείς να κάνεις μήνυση στη συμμορία, να πας στον Εισαγγελέα να σου δώσει εισαγγελική παραγγελία την οποία θα προσκομίσεις στη Αστυνομία που είναι υποχρεωμένη να τους καλέσει για συστάσεις. Είναι πολύ χρήσιμο και αποτελεσματικό μέτρο. Πρέπει να μην τολμήσουν να ξαναπλησιάσουν το παιδάκι σου. Τη συμβουλή αυτή στη δίνει καλή νομικός.

12:33 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

Η απάντηση απ το τμήμα εκβιασμού ανηλίκων της Θεσ/κης ήταν ν απευθυνθώ στο τμήμα της περιοχής μου,να κάνω εκεί καταγγελία,να γίνουν συστάσεις..παρ όλο που τους εξήγησα,πόσο σοβαρή έχει γίνει η όλη κατάσταση,παρ όλο που τους εξήγησα για ποιά ακριβώς συμμορία ανηλίκων πρόκειται...δεν επεμβαίνουν αν δεν γίνει 'συμπλοκή" Κι αυτό ονομάζεται πρόληψη εγκλήματος.
@ρένι το ίδιο εύχομαι κάθε μέρα..
@Σέβα έκανα ό,τι μπορούσα το μόνο που απομένει είναι αυτό να έχω κοντά τον γιό μου,αλλά για πόσο,είναι ήδη 13 και θέλει να βγαίνει με παρέες του,θεωρεί υποτιμητικό να βγαίνει με μένα,ή να μένει κοντά στο σπίτι
φιλιά

10:06 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

Φ-Μ μας αγγίζεις πολύ σοβαρό θέμα την πλήρη αδιαφορία κι εμένα τόσα χρόνια μου φαίνεται απίστευτο να μπορεί κάποιος -αυτός που εσύ ονομάζεις μεγάλος απών-ν αδιαφορεί για το παιδί του
Δεν μπορώ και δεν θέλω να το συζητήσω.Ελπίζω να καταλαβαίνεις το γιατί.ένα μόνο που μπορώ να σου πω.Δεν τον έχω αποξενώσει το παιδί,τον βλέπει κάθε μέρα και η απόσταση που χωρίζει το σπίτι που μένω εγώ με το γιό μου,απ το δικό του σπίτι δεν είναι ούτε 50 μέτρα.Άρα ο παράγοντας αποξένωσης απ το παιδί δεν υφίσταται

10:13 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@Princess Maggie καλώς ήρθες. Κι εμείς που ξέραμε πως γίνονται κι εμείς απ ότι αποδείχτηκε στην κοσμάρα μας είμαστε!
@gb winzip καλως σε κι εσένα. Ζήτησα να βοηθήσει,δεν το κανε,δεν το κάνει,δεν έχω να καταγγείλω τίποτε γιατί θα οδηγήσει σε άλλες συγκρούσεις και μόνο τέτοιες δεν μπορώ να φορτωθώ τώρα.Το γεγονός και μόνο,πως το παιδί μου ζήτησε βοήθεια από μένα λέει πολλά
Επίσης το γεγονός,πως ενώ μπορώ να φύγω από δω που μένω και να πάω να ζήσω κοντά στους γονείς μου που είναι κάπου 500 χιλόμετρα μακριά από εδώ,θα με γύτωνε από τέτοια προβλήματα,αλλά δεν θέλω να στερήσω απ το παιδί την φυσική παρουσία και την έστω υποτυπώδη επαφή του γιού μου απ τον πατέρα του.

10:25 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@suspiria σ ευχαριστώ που είπες κι εσύ την άποψή σου. Συζήτησα με τους γονείς του,μόνο αυτό μπορούσα να κάνω και τίποτε άλλο,από τη στιγμή που ενημερώθηκαν για το "πρόβλημα" του δικού τους παιδιού,είναι ευθύνη τους πώς θα πράξουν,φυσικά και τους ενημερωσα πως η συγνώμη και οι υποσχέσεις του δεν ήταν τίποτε άλλο παρά στάχτη στα μάτια τους και στα δικά μου,γιατί την ίδια κιόλας μέρα έκανε όσα υποσχέθηκε πως δεν θα ξανακάνει...από δω και πέρα είναι δική τους ευθύνη
@αιμιλία βρήκα τη σελίδα τη διάβασα σ ευχαριστώ για όλα
@Γεώργιε : "Πιστεύω πως μεγαλύτερη σημασία έχει να αποκτήσει αυτοπεποίθηση και ψυχική δύναμη" σ αυτό συμφωνώ μαζί σου απόλυτα είναι μια από τις προταιρεότητές μου και πάρα πολύ δύσκολη..
καλή σου μέρα
@θαλασσομπερδεμενάκι άφωνη και παγοκολώνα έμεινα κι εγώ όταν τ άκουγα....κι όσο το σκέφτομαι τόσο βεβαιώνομαι πως πρέπει να μαστε πάντα προετοιμασμένοι για όλα..

10:37 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@ Καπετάνιε είναι όλα όπως ακριβώς τα λες περί κώδικα τιμής κλπ κλπ..
Θα μιλήσουμε
Δεν μπόρεσα να επικοινωνήσω ξέρει το αερικό για ποιό λόγο
Απλά από δω να σ ευχαριστήσω για το ενδιαφέρον και να εαναλάβω πως όντως έτσι είναι όπως τα λες.

10:40 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@ μηχειρότερα η αστυνομία και πιο "ψηλά" ακόμα το τμήμα εβιασμού ανηλίκων δεν μπορούν να κάνουν ή δεν θέλουν να κάνουν τίποτε μέχρι -όπως έγραψε πιο πάνω η νόζυ - να χτυπήσουν το γιό μου....
@an-lu ανέφικτό είναι να είμαι συνέχεια δίπλα του..
@μαρία "ακολουθώ" μέχρι στιγμής ακριβώς τα δικά τους συστήματα.. δεν μπορώ να επεκταθώ εδώ περισσότερο,αλλά δεν έδειξα φόβο και βρήκα το τρωτό σημείο
@αρχιμήδη.. ησύχασν λίγο ναι,αλλά αν μπορείς έλα βγάλε μου απ το μυαλό τη σκέψη,πως δεν είναι η ηρεμία πριν την μπόρα
@Dora σ ευχαριστώ και για το mail
Θα σου απαντήσω αύριο πρωί όταν πάει ο μικρός σχολείο και θα μπορώ να "γράψω" ελεύθερα
@αλήτισσα όπως ίσως διάβασες παραπάνω η ασφάλεια ΔΕΝ έκανε τίποτε...
@ανώνυμε δεν μπορώ να συμφωνήσω με αυτά που λες όσο κι αν είμαι και αγανακτισμένη και τρομαγμένη,απλά δεν μπορώ τέτοια μέσα...
@a.c πίστεψέ με ίσως για κείνουν η απλή καταγγελία και οι συστάσεις πρόσφεραν μια λύση,εδώ είναι λίγο πιο περίπλοκα
σ ευχαριστώ :)
@3pd εννοείται δεν υπέκυψα και ούτε πρόκειται!
@dodo ακριβώς αυτό.Σ ευχαριστώ
@καμηλιέρη μας ο καθένας γράφει πως θα τ αντιμετώπιζε απ τη δική του σκοπιά...όλοι με τον τρόπο τους με βοήθησαν :)
@μάρκο ενημέρωσα 2 φορές την οικογένεια του άλλου παιδιού,ειδικά τη δεύτερη φορά χωρίς να μου πέφτει και λόγος
από δω και πέρα το ξανάπα είναι δική τους ευθύνη,όπως ο γιός μου είναι δική μου ευθύνη

11:01 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

εσύ κάνεις το χρέος σου, Χαίρομαι για την υπευθυνότητα σου,
δεν βγαίνεις χαμένη και ο γυιός σου κερδίζει, καλή δύναμη σε όλους μας και ... καλή έκφραση.
Υπάσρχει και άλλο άσωτο προληπτικό κομμάτι στην αστυνομία, το οποίο νάσαι σίγουρη ότι ασχολιέται, υποψιάζομαι γενικά, παίρνει μέτρα απομονωτικά και κατάργησης δημοσίων χώρων, κατά το πονάει χέρι-κόψει χέρι.... και, παρακολουθεί τις εξελίξεις στατηγικώ τω τρόπω.

12:39 μ.μ.  
Blogger GhostHunter said...

Δυστυχώς αλκυόνη μου, εκτός από το να πας το θέμα νομικά, που στο συνιστώ απόλυτα, ο μόνος κατάλληλος να αντιμετωπίσει το θέμα είναι ο πατέρας του.
Αυτά τα παιδιά θα σταματήσουν μόνο αν καταλάβουν ότι το παιδί δεν είναι μόνο του αλλά το υποστηρίζει κάποιος ισχυρότερος.
Όλοι μας έχουμε περάσει τέτοιες καταστάσεις.Το έχω δει να συμβαίνει και μόνο έτσι σταμάτησε.
Μια άλλη λύση είναι να βρεις κάποιους άλλους (φίλους κλπ) που θα παίξουν αυτό το ρόλο. Αλλά δεν ξέρω αν είναι εύκολο.

7:29 μ.μ.  
Blogger nosyparker said...

Πολλές ρακές για το blogme

Sorry για το spam, αλλά ρίξε μια ματιά.

11:49 μ.μ.  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Δε μίλησα για σένα καλή μου φίλη και συγχώρεσέ με αν πάνω στην αγανάκτησή μου, άφησα να φανεί κάτι διαφορετικό από αυτό που σκέφτηκα.
Με ενόχλησε που σε ένα τόσο σοβαρό θέμα, όπου παίζεται ακόμη και η σωματική ακεραιότητα του παιδιού του, αδιαφόρησε.
Και καλείσαι τώρα εσύ, μια γυναίκα μόνη, να μπλέκεσαι σε περίεργες και επικίνδυνες καταστάσεις.
Κράτησε το παιδί σου μακρυά από αυτούς, όσο μπορείς!
Η σκέψη μου είναι κοντά σας.

1:20 π.μ.  
Blogger bebelac said...

Σου έδωσαν τόσες συμβουλές, πολλές και καλές, Αλκυόνη μου, τί να σου πω εγώ τώρα....
Ευτυχώς που ενημερώθηκες έγκαιρα, και ευτυχώς που ΄"είσαι εκεί"... πιστεύω πως, πολύ καλά το χειρίζεαι, και είμαι σίγουρη ότι θα υπάρχει καλή έκβαση.
Με το δίκιο σου θορυβήθηκες.... και εννοείται πως αύτά πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε σοβαρά... σε φιλώ και περιμένω νεότερα...

9:19 π.μ.  
Blogger Όνειρα γλυκά.. said...

Αλκυόνη μου , που είναι ο πατέρας του ; Δεν μπορεί να τρίξει τα δόντια δυο νεαρών που εκβιάζουν το παιδί του ; Ξέρει την κατάσταση και αφήνει εσένα να τρέχεις ;.
Μόνο το μόριο του τον κάνει άντρα;
Εχω θυμώσει πολύ με όλα αυτά .. Κάνε ότι σου λέει η αστυνομία και συμβουλέψου και δικηγόρο.. Την ψυχολογία αυτού του παιδιού ποιός θα την προστατέψει ;...Γράψε νέα ..
Φιλιά ..

12:54 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

αν είναι δυνατόν!
στην αστυνομία? αν το πλακώσεις εσύ στο ξύλο το κωλόπαιδο?
αλλά θα μου πεις βία στη βία?
πωπω, ενημέρωσέ μας!

6:40 μ.μ.  
Blogger patsiouri said...

Αν και ώς εκπαιδευτικός κάτι ακούω, ξαναέχω πάθει σόκ.

Στην αρχή συμφώνησα με τον καπετάνιο...αρκετά, όχι για άλλο λόγο αλλά γιατί ξέρω πως τα παιδιά από Γεωργία όντως είναι πολύ-πολύ ζόρικα...

Από την άλλη...εγώ για μία και μοναδική φορά θα πλήρωνα, ειλικρινά, άν όμως το πράγμα τραβούσε θα έκανα αυτό που προτείνει ο ανώνυμος, θα πλήρωνα 2-3 παλικάρια να τους τσακίσουν τα παίδια, άει σιχτίρ πιά!

Τα ίδια παλληκάρια θα ξαναμιλούσαν και στους γονείς του άλλου παιδιού με άλλο τρόπο...καταλαβαίνεις...

Πανω απ'όλα πρόσεχε το παιδί, ξέρω πως δέν είναι εύκολο, θα πρότεινα το καλοκαίρι να το στείλεις σε καμιά γιαγιά ή κάτι τέτοιο άν υπάρχει, να ξεχαστεί το θέμα.
Μήν το ευνουχίσεις κι εσύ όμως, αρκετά ευνουχισμένο θα αισθάνεται το άμοιρο με τα κωλοπαίδια που έμπλεξε...

Κουράγιο, θα ξαναπεράσω να δώ τί γίνεται...

12:06 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ο αδερφός μου είναι στην ίδια ηλικία με το γιο σου. Είναι πολύ δύσκολη ηλικία.
Βλέποντας και κάνοντας είναι αυτά τα πράγματα, προσεκτικά όμως, πάνω απ'όλα (για) το παιδί.

2:45 π.μ.  
Blogger melomenos said...

το χειρίστικες πολύ καλά το θέμα σίγουρα ο πατέρας χρειάζεται να ενεργεί πιο επιθετικά σε τέτοιες καταστάσεις.
Μια συμβουλή! να επισκεφτείς το τοπικό αστυνομικό τμήμα (την ασφάλεια συγκεκριμένα) πριν γίνει οτιδήποτε μετά θα είναι κάπως αργά και να αναφέρεις το περιστατικό θα σου δώσουν απο εκεί συμβουλές περισσότερες "ίσως" επιληφθούν το θέμα γιατί υπάρχει έξαρση. καλημέρα σου

10:29 π.μ.  
Blogger 114ΛΕΞΕΙΣ said...

Είναι τρομερό να ζει μέσα το φόβο το παιδί.
Υπάρχουν και τα ασφαλιστικά μέτρα νομίζω τα οποία μπορούν να επιβληθούν για να μη πλησιάζουν το παιδί συγκεκριμένα άτομα.

12:23 μ.μ.  
Blogger λόγια του αέρα said...

Γεια σου Αλκυόνη.
Νομίζω ότι μέχρι τώρα χειρίστηκες την ιστορία με τον καλύτερο τρόπο. Αν συνέβαινε κάτι παρόμοιο στο γιο μου μακάρι να έκανα ό,τι έκανες.
Αν και λες, κάνοντας αυστηρή αυτοκριτική, ότι ίσως δεν έχεις τόσο καλή επικοινωνία με το γιο σου, από όσα γράφεις φαίνεται ακριβώς το αντίθετο, το ότι σε εμπιστεύτηκε έστω και μετά από καιρό, σημαίνει πολλά και αξίζει να νιώθεις περήφανη για τη σχέση σας.

Απ'όσα διάβασα, εκτός από τις νομικές συμβουλές που εσύ θα εκτιμήσεις αφού ρωτάς ήδη τι μπορεί να γίνει,(και αλλες απόψεις για αναμορφωτήρια που μου φαίνονται πολύ επικίνδυνες, συμφωνώ με τον holden- τι θα πει να μπει λίγο στο αναμορφωτήριο; που λέει ο πέτρος) η πιο "αιρετική" άποψη αλλα΄πολύ πολύ χρήσιμη είναι εκείνη του καπετάνιου. Αξίζει τον κόπο να κουβεντιάσεις μαζί του από κοντά, ίσως σε βοηθούσε.

Και αφού ο πατέρας είναι απών μήπως θα ήταν καλό να βρεθεί μια αντρική δυνατή παρουσία, από το οικογενειακό ή φιλικό περιβάλλον, να προστατέψει το παιδί απέναντι σε αυτήν τη συμμορία; Να τρίξει τα δόντια στους μάγκες;Όσο δυναμική κι αν είσαι-που φαίνεται ότι είσαι πολύ- μετράει μαλλον να έχουν στο νου τους ότι μια ισχυρή αντρική παρουσία προστατεύει τον νεαρό.

Εύχομαι να πάνε όλα καλά κι ο γιος σου αν είναι γερός, δυνατός και δίκαιος μετά από όλη αυτήν την περιπετεια. Πιο ώριμος και μεγάλος θα είναι σίγουρα και οι δυο σας πολύ πιο δεμένοι.
Τα φιλιά μου.

2:33 μ.μ.  
Blogger λόγια του αέρα said...

Αλκυόνη,
είδα μόλις ένα λάθος μου(αργα)κι ένιωσα πολύ άσχημα. Πάντα μπερδευομαι γράφοντας στον υπολογιστή το να με το αν, αλλά τώρα έπρεπε να προσέξω διπλά και τρίδιπλα, έχεις που έχεις την αγωνία σου...
το σωστό φυσικά είναι:
Εύχομαι NA πάνε όλα καλά κι ο γιος σου NA είναι γερός, δυνατός και δίκαιος μετά από όλη αυτήν την περιπετεια. Πιο ώριμος και μεγάλος θα είναι σίγουρα
και οι δυο σας πολύ πιο δεμένοι

Συγγνώμη! φιλιά!

5:21 μ.μ.  
Blogger .liketobite said...

Οποιοδήποτε μέτρο προστασίας για το παιδί σου πάρεις, είναι θεμιτό. Επιπλέον επειδή τα 'κακά' παιδιά είναι ανήλικα, την ευθύνη γι'αυτά έχουν οι κηδεμόνες τους, άρα οποιαδήποτε καταγγελία κάνεις θα βάλει και τους γονείς τους στη διαδικασία να ασχοληθούν σοβαρά με το θέμα εφ'όσον βέβαια είναι γονείς και αισθάνονται την ευθύνη και την υποχρέωση. Διαφορετικά η πολιτεία θα εφαρμόσει το μέτρο του αναμορφωτηρίου. Καλό πάντως θα ήταν όπως είπανε και κάποιοι άλλοι, να φροντίσεις να έχεις την παρουσία κάποιου δικού σου ανθρώπου ώστε να μην δημιουργήσεις την εντύπωση της 'αδύναμης' μητέρας.

6:14 μ.μ.  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Να το δούμε αν θες με τις κοινωνικές υπηρεσίες του δήμου στον οποίο ανήκεις. Επικοινώνησε μαζί μου με e-mail. Ίσως βρούμε κάποια άκρη -δεν ξέρω πού και πώς. Συγνώμη που άργησα τόσο να το βρω το post.

7:25 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

παιδιά να σας ευχαριστήσω όλους,όσους προσπαθήσατε να με βοηθήσετε..
Τα πράγματα προς το παρόν έχουν ηρεμήσει,τον μικρό τον έχω κοντά μου συνέχεια,ή μάλλον τις περισσότερες φορές...
μέχρι στιγμής και μετά την 'παρέμβασή" μου στους "μεγαλύτερους" της """"παρεας"""" μάλλον αποφάσισαν πως δεν αξίζει τον κόπο ν ασχοληθούν άλλο...δεν έχουν να κερδίσουν τίποτε παρά μόνο να χάσουν
βλέποντας και κάνοντας λοιπόν
φιλιά σε όλους και πάλι ευχαριστώ

11:16 μ.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Καλά να πάνε όλα. Μόνο αυτό μπορώ να πω.
Καλό σου βράδυ

10:45 μ.μ.  
Blogger George said...

Δεν ξέρω αν έχει αξία πλέον η άποψη μου καθώς φαίνεται να λύνετε το πρόβλημα.
Θα ήθελα να πώ όμως πως δυστυχώς η κρατική μηχανή κινείται αφού υπάρξει σοβαρό πρόβλημα και όχι σε υποψία προβλήματος.
Θα συμβούλευα μια επικοινωνία απο κάποιον που θα το λέει η καρδούλα του με την παρέα που θα τους εξηγούσε στην δική τους γλώσσα πως δεν χαμπαριάζει τίποτα και αν τολμήσουν να ξανενοχλήσουν τον μικρό δεν θα ξέρουνε που να κρυφτούνε. Ούτε αυτοί ούτε και οι επόμενες γενιές τους. Και αν χρειζόταν ας έπεφταν και τίποτα ψιλές προς γνώση και συμμόρφωση.
Έτσι θα καταλάβουν καλά οτι δεν αστειεύεσαι και θα κάναν την πάπια.Μάλιστα θα πρότεινα να τους πιάσει κανένας απο το δικό τους συνάφι.
Δυστυχώς τα περί αστυνομίας και δικαιοσύνης είναι για μετά. Κατόπιν εορτής θα φτάσουν ασθμαίνοντες να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
Ελπίζω να είναι περιτά όσα λέω και να έχει τακτοποιηθεί το θέμα.
Κατάφεραν να με εκνευρίσουν τα κωλόπαιδα.

12:46 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Να πάνε όλα καλά εύχομαι και να μην δημοιυργηθεί ποτέ ξανά πρόβλημα!!! Να μας λές τα νέα σου!!! Να σαι καλα!

11:04 μ.μ.  
Blogger Bill said...

Giassou Alkionh.
Se katalavenw apolita gia to poso avoithiti niothis.

Egw menw Berolino kai edw kiriarxei to Ghetto. Einai pisteuw ena apo ta xirotera meroi tiw Eurwpis.

To xirotero se mia tetia ipothesi einai oti o Gios sou vrisketai stin Efiviki ilikia kai iparxei kindinos na tou minoun psixologika traumata sto mellon. Exw dei polles teties periptwseis.

H Simvouli mou einai oti prepei na vreis akres gia na niothei prostasia san antras o gios sou.
Sigoura niothei akomi pio xalia auti tin stigmi pou ton prostateuei h mama tou.

Stin ilikia auti to mono pou mporeis na kaneis gia ton gio sou einai na ton afiseis na ginei anexartitos kai na mathei na antimetopizei monos tou teties periptwseis.

Einai kapia gegonota pou menoun gia panta se enan anthropo. kai to mono pou mporei na kanei einai na ekdikithei. Min afineis ton Gio sou na tapinwnetai.

Prepei na stamatiseis na ton xaideueis dioti niothei akoma pio xirotera. Dixe tou thn pragmatikh Zwh gia na mathei na min fovatai apo edw kai sto eksis. 13 xronwn den einai pia paidi.

Gnorizw oti iparxei provlima me tous Rwssopontious stin Ellada.. Einai kata kapio tropo Barbaroi kai auto to xrwstane stin amorfosia kai tin Ftoxia tous.

4:54 μ.μ.  
Blogger annamaria said...

Πολυ τυχερος ο μικρος σου που σε εχει μαμα!
Δε χρειαζεται κανεναν αλλο....

11:27 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Page copy protected against web site content infringement by Copysca
pe SYNC BLOGS


ask2use.com: Μόνο αποσπασματική αντιγραφή
ask2use.com: Απαραίτητη η δωρεά σε φιλανθρωπική οργάνωση
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια
website stats Who links to my website?