Πέμπτη, Μαΐου 24, 2007

ΜΑΛΑΚΑ



Σε μια συζήτηση με μια φίλη αναρωτηθήκαμε πού πήγε ο εαυτός μας,εκείνος που όταν κάτι πήγαινε λάθος,κάτι μας καταπίεζε,κάτι μας αλυσόδενε,ήταν δυνατός...έδινε μιά δυό ευκαιρίες στο ν αλλάξει κάτι κι αν δεν άλλαζε έσπαγε τις αλυσίδες κι έφευγε.
Έπιανε πάτο,όμως εύρισκε τη δύναμη κι από κει έπαιρνε φόρα κι έφευγε ψηλά....
Χωρίς να υπολογίζει οποιοδήποτε "κόστος",οποιονδήποτε πόνο.Προχωρούσε.
Κουράστηκα να διαβάζω,να βλέπω,να μαθαίνω για φίλες/φίλους, πως πέφτουν και δεν βρίσκουν τη δύναμη να ξανασηκωθούν.Κουράστηκα να ακούω για καταστάσεις που είναι ψυχοφθόρες και κανείς να μην έχει τη δύναμη να φύγει απ αυτές.Κουράστηκα να ανήκω κι εγώ σ αυτή την κατηγορία.Να σου μιλήσω και δεν με νοιάζει αν αναγνωρίσεις τον εαυτό σου εδώ,ούτε αν θα θυμώσεις.Δεν είσαι ένας ή μιά.. (Αν κάποιος αναγνωρίσει τον εαυτό του,ας κοιτάξει τον τίτλο του ποστ!!!!!!!!)
Είχες την τύχη να σου προσφερθούν απλόχερα,αγάπη,αποδοχή,κατανόηση,τα θεώρησες δεδομένα.Δεν είναι δεδομένα τα συναισθήματα,ούτε οι άνθρωποι που στα προσφέρουν.Εξακολουθούν να στα προσφέρουν,(φυσικά και ξέρω πως φταίμε.)
Αν δεν μπορείς να ανταποδώσεις το απειροελάχιστο που σου ζητείται φύγε!Φυσικά και το ξέρω πως με τον τρόπο σου αγαπάς κι εσύ. Φυσικά και το ξέρω,πως δεν αγαπάμε όλοι με τον ίδιο τρόπο και την ίδια ένταση.Είναι πολύ βολική εξήγηση αυτή.Έλα παραδέξου το. Δεν είναι;Δεν σε υποχρεώνει να αποδεχτείς τίποτε,να χάσεις τίποτε,να διακινδυνεύσεις τίποτε...
Τα έχεις όλα.Δεν δίνεις τίποτε.Τί πιο καλό απ αυτό ε;;;;
Έχεις ένα από σένα συναισθηματικά εξαρτημένο άτομο και σου φτάνει.Φυσικά και κάνει καλό στον εγωισμό σου.
Κουράστηκα..
Από ποιό σημείο και μετά αρχίζει η συναισθηματική εκμετάλλευση και άρα κακοποίηση;;
Και θα μείνει αναπάντητο το ερώτημα που πήγε ο δυνατός εαυτό μας....

(Η επιλογή κεφαλαίων και η απουσία τονισμού της λέξης ΔΕΝ είναι τυχαία!
Όποιος το διαβάσει ας τη "μεταφράσει" όπως θέλει κι ας την τονίσει όπου θέλει.
Επίσης η λέξη μπορεί να χρησιμοποιηθεί απ όποιον θέλει,είτε σαν επιθετικός προσδιορισμός -ναι ο γνωστός καθημερινός υβριστικός- για τον εαυτό του ή για οποιονδήποτε άλλο.Η γράφουσα προς το παρόν τον χρησιμοποιεί με την υβριστική του έννοια....για τον εαυτό της)

Ετικέτες ,

buzz it!

44 Comments:

Blogger Unknown said...

Απλά άλλαξαν δυστυχώς και εντελώς λανθασμένα οι αξίες μας και ο ορισμός που τους δίνουμε.

Και αν και το "ποτάμι δεν γυρίζει πίσω", αυτό δεν σημαίνει πως δεν (πρέπει να) διορθώνει τα λάθη του.

12:03 μ.μ.  
Blogger Angel Vs Life said...

megali arrostia o egoismos...

1:15 μ.μ.  
Blogger Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

Ποιος απ' τους δύο φταίει σ' αυτήν την περίπτωση; Ο βολεμένος ή ο εξαρτημένος; Ποιος είναι ο μαλάκας της ιστορίας; Ή μάλλον: ποιος είναι ο μεγαλύτερος μαλάκας;

1:18 μ.μ.  
Blogger ladybug said...

Το ερώτημα παραμένει αναπάντητο και για μένα.

2:20 μ.μ.  
Blogger αλκιμήδη said...

Κι όμως όλα γίνονται για κάποιο λόγο
Η ζωή μας δίνει κάποιο μάθημα, ξανά και ξανά, μέχρι να το μάθουμε. Και ο εξαρτημένος κάτι μαθαίνει, κάτι που έχει ανάγκη, όχι απαραίτητα, ότι ίσως θα έπρεπε να δώσει λιγότερα, ίσως να μαθαίνει ότι η αξία είναι στο δίνεσθαι, ανεξαρτήτως, ίσως και κάτι άλλο, δε ξέρω, προφανώς δε το έχω μάυει ακόμη. Και ο βολεμένος, κάτι μαθαίνει, ίσως όταν γίνει το μεγάλο μπαμ, ότι μερικές φορές αξίζει να ανταποδίδεις προκειμένου να κρατήσεις, ίσως ότι το δίνεσθαι είναι που έχει αξία. Γιατί όταν γίνει το μεγάλο μπαμ, που θα γίνει είναι αναπόφευκτο, ποιός θα έχει ο κενό μέσα του; Σκέψου αυτό. Ο βολεμένος ποιά αλήθεια στιγμών θα έχει να κρατήσει; Ο εξαρτημένος, πάλι, χώρια η τσαντίλα και η ανακούφιση, τουλάχιστον έχει την αλήθεια των συναισθημάτων του. Και τελικά, η ζωή, όχι μαλακά, μας μαθαίνει κάτι, ότι κι αν είναι αυτό. Και καλά που κάνει, γιατί ξέρεις κάτι; εγώ στο μαλακά βαριέμαι.
Φιλώ σε

2:45 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@ καμηλιέρη μπερδεύτηκα..
@angel καλώς σε,μάλλον είναι και θέμα εγωισμού και των δυό πλευρών
:)
@synas μ καλύτερα μην απαντήσω καθόλου μονολεκτική θα ήταν η απάντηση...
φιλιά
@πασχαλίτσα φαντάσου να το ζούσες κιόλας ε;; :xxx

3:08 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@Αλκι ... μάλλον κατάλαβες πως το κείμενο αφορά μονο εμένα..
Έλα όμως που δεν είναι έτσι. Δεν αφορά εμένα μόνο.Είναι και πράγματα και καταστάσεις που τις ξέρεις κι εσύ και έχω κουραστεί απ αυτή την ηττοπάθεια και της δικής μου συμπεριλαμβανομένης..
Μ άρεσε πολύ αυτό που γράφεις ". Ο βολεμένος ποιά αλήθεια στιγμών θα έχει να κρατήσει;" γιατί είναι αληθινό... όμως κοίτα λίγο και μέσα και γύρω σου ξανά και τότε δεν νομίζω πως πάλι θα πεις "πως εσύ στα μαλακά βαριέσαι" εκτός κι αν μιλάς μόνο για σένα κι αδιαφορείς (ξέρω πως δεν αδιαφορείς όμως οκ) για γεγονότα και καταστάσεις και ανθρώπους που προσπαθούν είτε να λυτρωθούν απ τα μη μαλακά,μαζεύουν ένα ένα τα κομμάτια τους. θες ονόματα;;;; ΔΕΣ ΠΟΙΟ ΜΠΛΟΓΚ ΛΕΙΠΕΙ
είτε προσπαθούν να βρουν κουράγιο να "φύγουν"...
Καλές πολύ καλές οι θεωρίες...δεν αντιλέγω,αλλά!!!!!!
δεν συνεχίζω..είμαι συναισθηματικά πολύ φορτισμένη και μοιάζει σαν κάθε μέρα να προστίθεται κι ένα ακόμη καινούριο άτομο στη λίστα....
φιλιά

3:17 μ.μ.  
Blogger insomnia#3 said...

προσωπικό και αληθινό... μήπως όμως είναι πολύ απόλυτο ;;;
Μήπως πάντοτε για τον εαυτό μας διεκδικούμε την απόλυτη αγάπη και θεωρούμε ότι προσφέρουμε εμείς τα πάντα ...
Και τελικά τι είναι αυτά "τα πάντα" , τα δικά μας είναι αυτά που ο άλλος πιθανόν να περιμένει.Και βέβαια όλα αυτα με την παραδοχή ότι δεν μιλάμε για κατά συρροήν και εξακολούθησιν μουλάρια ...

Ξέρεις πιστεύω ότι το φταίξιμο πάντοτε δικό μας είναι. γιατί δεν μπορεί , παραδέξου το τα σημάδια από πολύ νωρις υπήρξαν.Μήπως , λεω μήπως με την ελαφρότητα της αρχής , της κάθε υπέροχης αρχής, απλά τα προσπέρασες;;;
Μα κι όταν το αρχικό πάθος , η τρέλλα αν θέλεις άρχισε να καταλαγίαζει , τότε ... Τότε που οι αισθήσεις σου πιο ελευθερες την ασυμβατότητα θα μπορούσαν ιχως πιό ευκολά να ανιχνεύσουν ΤΟΤΕ για πες μου καλή μου μήπως και 'συ είπες κάτι σαν :

- Εντάξει θα τον αλλάξω ή δεν πειράζει με τον καιρό όλα θ'αλλάξουν , σιγά-σιγά ...

Ε, αυτή είναι η πραγματική ΜΑΛΑΚΙΑ ...

γιατί εκ πείρας σου λέω πως αν είναι κάτι τελικά να αλλάξει μάλλον προς το χειρώτερο θα πάει και απλά για άλλη μια φορά θα σου αλλάξει τα φώτα !!!

...Αφιερωμένο εξαιρετικά σε όλες τις γυναίκες που προσπαθούν να μας αλλάξουνε σιγά - σιγά και γλυκά ενώ εμείς ( όσοι τουλάχιστον από εμας) ευθύς εξαρχής τους παρουσιαστήκαμε όπως πραγματικά είμαστε. Και μην θαρρείς ότι εμπεριέχουν καποια αλαζονεια οι λέξεις μου αυτές . Οχι δεν το παίζω αντρας ούτε μιλάω κι αναφέρομαι σε απλούς και καθημερινούς συμβιβασμούς απαραίτητους για μια πετυχημένη συμβίωση... Οπως θα καταλαβες αναφέρομαι για βασικά στοιχεια προσωπικότητας...

... Αλλος ένας ΜΑΛΑΚΑΣ ή όχι περιμένω τις απαντήσεις σας κυριές μου...

Γιάννης

4:28 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@insomnia#3 καλώς σε
8α δω πιο μετά ολόκληρο το σχόλιό σου..δεν προλαβαίνω αλλά εκεί που στάθηκε το μάτι μου... μπορώ να σου πω πως σ αυτό το ποστ ο λόγος είναι μόνο για τα " για κατά συρροήν και εξακολούθησιν μουλάρια ..."

4:37 μ.μ.  
Blogger Παιδίσκη ερωμένη said...

Αλκυονάκι καλησπέρα..
Απεταξάμην τους εγωιστές προ καιρού ... ;)

Φιλάκια

4:46 μ.μ.  
Blogger Archimidis P. said...

Ο καφές σου έχει κρυώσει και το ράδιο κλειστό, τώρα για μέρες...Ας αφεθούμε στη μουσική, ξέρεις, μερικές φορές δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά, σε σχέση με το πως αισθάνονται ή συμπεριφέρονται οι άλλοι...Το θέμα είναι να αισθάνεσαι ΕΣΥ. Υπάρχουν άνθρωποι που ούτε καν προσπαθούν. Είναι πολλά...Να χαίρεσαι που αισθάνεσαι, όσο κι αν πονάει ενίοτε...Κι αν ακολούγονται γενικόλογα όλα αυτά, ε, δεν είναι!
:)

5:07 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Υπάρχουν πολλές και πολλοί που το απευθύνουν στον εαυτό τους, συμπεριλαβανομένου (στο παρελθόν άπειρες φορές) κι μένα! Πες τα να ξεθυμάνεις! Μετά έρχεται η ώρα γι αποφάσεις! ;) Φιλιάά

5:15 μ.μ.  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Δίνεις και παίρνεις στην αγάπη. Το πρόβλημα βρίσκεται στο, αν εκεί που θα δώσεις, πρόκειται και να λάβεις.
Μα τίποτε, όπως λες, δεν είναι δεδομένο. Δίνεις γιατί έτσι αισθάνεσαι, έτσι συμβαίνει με όλους μας δλδ.
Αν λάβεις καλώς έχει, αν όχι, "μλκες" είμαστε καλή μου να μένουμε;
Δεν είναι καλύτερα να διαγράφουμε 6ρια στον αέερα, έτσι για το κέφι μας, ρε γμτ....

Γλαρένιες αγκαλιές

5:47 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

άουτς!

7:24 μ.μ.  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said...

για το κειμενο σου, τι να πω;
αν δεν εχεις γνωση, δεν μπορεις να εχεις γνωμη...
τουλαχιστον αυτο εγω πιστευω...

αλλα αυτο το "Ετικέτες επιθετικοί προσδιορισμοί, επιρρήματα κλπ γραμματικά φαινόμενα..." με εστειλε...

να 'σαι καλα αλκυονη μου...
και ασχετο μπορει να ειναι...
αλλα Σ' ευχαριστω...

φιλι...

7:47 μ.μ.  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said...

ουπςςςςς....

ο δαιμων του τυπογραφειου...
αν δεν εχω γνωση, δεν μπορω να εχω γνωμη... ηθελα να πω...

σορρυ!
:)

7:49 μ.μ.  
Blogger George said...

Πώ-πώ τι χείμαρος ήταν αυτός; Περίμενα μια αντίδραση σου και την καταευχαριστήθηκα το ομολογώ.
Μας έπνιξε το τέλμα καιρό τώρα.

12:38 π.μ.  
Blogger αλκιμήδη said...

κουκλίτσα μου σε εμένα αναφερόμουν...
μόνο επί προσωπικού αφήνω τον εαυτό μου να μιλάει πλέον
Εκεί που δεν είναι βίωμα φερμουάρ το στοματάκι της αλκιμήδης
Και που ξες, ίσως να τα λέω, προσπαθώντας να πείσω τον εαυτό μου για κάτι, που ξες;
φιλώ σε πάλι

12:48 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@ Γιάννη το διάβασα,μιλάμε γι άλλα πράγματα....εγώ εξακολουθώ να μιλάω για τα κατα συρροήν κι εξακολούθηση μουλάρια...άντρες τε και γυναίκες!
@παιδίσκη μου απεταξάμην ναι...βρες μου όμως ποιός ακριβώς είναι ο εγωιστής ώστε να μπορέσουμε να πούμε το απεταξάμην...
φιλιά
@αρχιμήδη καλό βράδυ... δεν το "παίζω" η κάποια που πονάει κλπ κλπ για όλα όσα βλέπει να συμβαίνουν και στην ίδια και σε φίλους/φίλες της,,,απλά ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ πια και επαναλαμβάνω πάντα το ίδιο ερώτημα "πού στο καλό χάθηκε ο παλιός καλός μας δυνατός εαυτός!!!! πού τον αφήσαμε!!!!"
@φωνούλα κι εγώ κι όλες όσες έμμεσα αναφέρω το χουμε πει άπειρες φορές...ξεθυμάναμε άπειρες φορές..αυτό το "ξεθυμάναμε" ήταν το λάθος τελικά υποθέτω.
καλώς σε :)

1:45 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@Φ-Μ μου γλαρένια μου από χτες 6άρια στον αέρα διαγράφω....
είδα το ποστ...δεν το κατάφερα ούτε αυτό
καλό ήρεμο βράδυ στη γλαροφωλιά
@θαλασσομπερδεμενάκι άουτς μόνο;;
.....
φιλιά
@βασιλική ίσως δεν τα χω γράψει σε σένα,αλλά να ξερες πόσα άσχετα ευχαριστώ σου χω απευθύνει κι εγώ..
φιλί
@γιώργο .... καλό νομίζεις ε;; Το τέλμα που λες πίστεψέ με δεν είναι τυχαίο
:|
@άλκι ...να το ξαναπώ μπας και σε "ξυπνήσω" κούκλα μου;;
Προσωπικά γράφουμε όλοι..αυτοβιογραφικά,σε πολλά σημεία τέμνονται οι ζωές μας..μοιάζουν...
σου χω την ίδια ερώτηση... "πρόσεξες να λείπει κάποιο μπλογκ πολύ αγαπημένο";;;;
καλό σου βράδυ μικρή :)

1:55 π.μ.  
Blogger Maria Iribarne said...

Γιατί, βρε Αλκυόνη μου, όταν πικραινόμαστε πρέπει να αυτομαστιγωνόμαστε κι από πάνω; Δεν μας φτάνει η "συναισθηματική κακοποίηση"΄, όπως λες, πρέπει να κακοποιούμε κι εμείς τον εαυτό μας χαρακτηρίζοντάς τον μαλάκα, αδύναμο και λοιπά; Δηλαδή αν ο άλλος αντί για συναισθηματικά, μας κακοποιούσε σωματικά, αν πχ μας κάρφωνε ένα μαχαίρι, εμείς θα παίρναμε ένα άλλο μαχαίρι και θα χτυπούσαμε από πάνω την πληγή από τα νεύρα μας που δεν αντέχουμε τον πόνο ή που δεν έχουμε τη δύναμη να μην πονάμε; Ίσως ο παλιός μας δυνατός εαυτός μας να πήγε μια βόλτα γιατί δεν μας αντέχει άλλο από τις απαιτήσεις που έχουμε από αυτόν, ίσως να χρειάζεται λίγη τρυφερότητα για να επιστρέψει.

6:06 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@μαρία αυτή όσο κι αν δεν θέλω- θέλουμε να το δούμε είναι η πραγματικότητα
Η αγανάκτηση και το λεκτικό ξέσπασμα,όταν διαπιστώνεις πως χάθηκαν όσες "καλές" ιδιότητες υπήρχαν που σε βοηθούσαν να προχωρήσεις.
Τελικά το να διαπιστώνεις πως χάθηκε,αυτό που εγώ ονομάζω "παλιός καλός εαυτός" δεν προσφέρει τίποτε,ούτε και η αναζήτησή του να τον φέρεις πίσω..
Έχουμε γίνει και μείνει άβουλοι και παθητικοί σε συναισθηματικές κακοποιήσεις,άλλοι 3 άλλοι 4 άλλοι 5 άλλοι και άλλοι 10-11 χρόνια....
ολόκληρη ζωή...που αν το δούμε αλλιώς και πούμε "ολόκληρη ζωή" είναι η κάθε μας μέρα...σκέψου πόση ζωή χάσαμε,χαρίσαμε,σπαταλήσαμε
καλή σου μέρα και φιλιά
(ποστ πότε ετοιμάζεις;)

9:29 π.μ.  
Blogger Unknown said...

Σε τί καλή μου; Είναι σαφές:

Σε τί δίνουμε αξία σήμερα;

9:50 π.μ.  
Blogger BeBe said...

Καλημέρα Αλκυόνη :)
Απάντηση δεν έχω. Όχι γιατί δεν έχω ζήσει μια κατάσταση που να βγάζει το νόημα του κειμένου σου,αλλά γιατί στην τελική ο καθένας κάνει ό,τι καταλαβαίνει. Το αν και όταν θα φτάσει σε σημείο να "πληρώσει" τα σπασμένα, οποιοσδήποτε φέρεται εγωϊστικά,μαλακισμένα ή... μαλακά, διχάζομαι στο αν θα ήθελα να το ζήσω από κοντά ή να μην το μάθω ποτέ.
Παλιότερα αναρωτιόμουν συνέχεια γιατί, με είχε στοιχειώσει. Ακόμα με στοιχειώνει μερικές φορές. Σε ένα ερώτημα που κάνεις με τον εαυτό σου αλλά αναφέρεσαι σε κάποιον άλλο, δυστυχώς απάντηση δεν παίρνεις ποτέ.

10:41 π.μ.  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said...

σε μενα;
γιατι ρε αλκυονακι;
τι εκανα;

11:58 π.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Επειδή το κείμενο είναι προσωπικό εγώ το μόνο που μπορώ να πω απαντώντας στην ερώτηση "πού πήγε ο εαυτός μας,εκείνος που όταν κάτι πήγαινε λάθος...." είναι ότι δεν τον πήρα εγώ. Άχρηστη πληροφορία αλλά ένοιωασα την υποχρέωση να την καταθέσω.
Επίσης νομίζω ότι και η επιλογή της μορφοποίησης του κειμένου δεν ήταν τυχαία, αλλά μπορεί να κάνω λάθος.
Καλή σου μέρα

12:41 μ.μ.  
Blogger Fatale said...

Αλκυόνη ...καλημέρα και από μένα!

Μαλάκες ......ναι υπάρχουν ...μπόλικοι και υπάρχουν και μπόλικοι που κάνουν τους μαλάκες- αυτοί συνήθως είναι τα θύματα. Θύμα και θύτης.
Δεν πρέπει όμως να μένουμε σε μια κατάσταση από ανάγκη ή από συνήθεια.Φυσικά χρειάζεται η βοήθεια κάποιου συνήθως κάποιου καλού φίλου που μπορεί να σε ακούσει και σε καταλάβει.Το να βγεις από μια κατάσταση φθοράς θέλει δύναμη και να έχεις πάρει την απόφαση...

12:54 μ.μ.  
Blogger Despina said...

Πιάνω το νόημα, με αγγίζουν όλα όσα διαβάζω, βρίσκω μέσα εμένα και άλλους.
Αλλά δεν έχω εξήγηση.
Δεν μπορώ να απαντήσω στα "γιατί", τα "πού" τα "πως".
Προσωπικά, δεν έχω άλλο κουράγιο για να αλλάξω.

Έχω την εντύπωση ότι όλοι λίγο-πολύ υπήρξαμε "μ...ες".
Θαυμάζω αυτούς που κατάφεραν να μην γίνουν ποτέ.

5:41 μ.μ.  
Blogger 3 parties a day said...

Ελπίζω να το διαβάσει πολύς κόσμος το κείμενο αυτό.

7:54 μ.μ.  
Blogger αερικο said...

Αλκυονη
Δυστυχως η πραγματικοτητα ειναι αυτη που περιγραφεις. Και η απαντηση κατα τη γνωμη μου ειναι, γιατι "..οι αντοχες μας μαδουν μεσ' στα χρονια.."

9:30 μ.μ.  
Blogger γιωργος said...

Όταν δεν επιτρέπεις στον εαυτό σου ν’ αγαπηθεί

Να ’σαι τουλάχιστον ειλικρινής μαζί του

Μη διαρρηγνύεις τα ιμάτιά σου για την αγάπη που δεν ήρθε

Ή γι’αυτή που σαν άμμος ξεγλίστρησε μες απ’ τα δάχτυλά σου

Ή γι’αυτή που σα μωρό έπνιξες στα σπάργανα

Θα μπορούσες να την έχεις και το ξέρεις

Αν πίστευες βαθιά μέσα σου πως την αξίζεις

Όσο όμως επιμένεις να θρηνείς

Πάνω απ’ τις στάχτες ενός παράδεισου στον οποίο δεν πίστεψες ποτέ σου

Και να τα βάζεις με την τύχη που συ ο ίδιος έφτιαξες για τον εαυτό σου

Μην περιμένεις να ’μαι εκεί, για να σ’ακούσω
Τα δάκρυα απ’ τα μάτια σου για να σκουπίσω


Το παραπάνω κείμενο δεν είναι δικό μου! Απο κάποιο blog το αντέγραψα μα δυστυχώς δεν θυμάμαι ποιο. Πάει καιρος τώρα...Μα νομίζω πως λέει την αλήθεια...Μου είχε κάνει τόση εντύπωση που το διαβάζω συχνά. Ιδέα δεν έχω αν έχει σχέση...

10:45 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

φιλενάδα!!!
κατάλαβα...
ήρθε και η αποστολή.... μετά από ωριαίο τηλεφωνικό ψηστήρι!!!!

κατάλαβες εσύ;;;;

;)

12:44 π.μ.  
Blogger kyriayf said...

;)
φιλάκι...

12:46 π.μ.  
Blogger insomnia#3 said...

Ω !!! Το ομολογώ την ειρωνία σου δεν είχα αντιληφθεί :-))

Είναι τελικά σκληρή η blogoζωή...


bye ...

1:10 μ.μ.  
Blogger Sigmataf said...

ΜΑΚΡΑΝ μπροστά!!!!!!!!!!!!!!!








Σε ευχαριστώ για την αφιέρωση του τίτλου.





;))

3:27 μ.μ.  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said...

αλκυονακι;;;
προχωρα...
δεν αξιζει...

πανε ρε ψυχη εκει που αξιζει...
εκει που σου αξιζει...
ειναι πολυ μικρη τουτη η παλιοζωη...
πολυ μικρη...

σε φιλω...

-παρμενη ειμαι και εγω σημερα... θα ηθελα να ειχα τα 'κοτσια' να τα χωσω και εγω... αλλα... ειμαι... ειμαι... ειμαι μαλλον ο τιτλος σου!!!-
;)

7:30 μ.μ.  
Blogger nosyparker said...

Εγώ... μαλακά, ποτέ πια! :-)

11:52 μ.μ.  
Blogger bebelac said...

άγνωστη αλλά αγαπημένη Αλκυόνη,
... τρομάζω και γω μαζί σου για το πόσο μουλαροσύνη και σκληρότητα υπάρχει στις σχέσεις. τόσο πολύ, που παγώνω... και δεν με παρηγορεί ούτε μου φτάνει το γεγονός πως έχω και γω τις ευθύνες μου - αυτό ετσι αλλιώς είναι δεδομένο- γιατί πιστεύω πως η σκληρότητα που εισπράτουμε συχνά είναι δυσανάλογα μεγαλύτερη από τα λάθη μας και από τις ευθύνες μας. Επίσης, κανείς δεν έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί σαν άλλοθι κάποιες αδυναμίες και κάποια λάθη μας για να δικαιολογήσει τη γαιδουδιά του. γιατί τοχουμε δει και αυτό, πληστάκις... σε κακοποιούν, και πρέπει να δικαιολογηθείς και από πάνω... έ αυτό πάει πολύ...

πάντως νιώθω πως τον δυνατό εαυτό σου δεν τον έχεις χάσει... ίσα- ίσα, τον έχεις ακόμη πιο ισχυρό από πριν, και ακόμη πιο συνετό... η παρμορμητικότητα και οι υψηλοί τόνοι δεν δείχνουν πάντα δύναμη... αυτή υπάρχει περισσότερο μέσα στη σιωπή την υπομονή και τη σύνεση... δεν συμφωνείς;

10:09 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αλκυόνη μου...
Πολλά θα μπορούσα εδώ να σου γράψω... αλλά θα το αποφύγω...
Το μόνο που μπορώ να πω...είναι ότι θέλει δύναμη βρε Αλκυόνη να χαρακτηρίζεις δημοσίως των εαυτό σου μαλακα... Δύναμη είναι να έχεις ακόμη την δυνατότητα να πιστεύεις, να έπενδύεις, να αφήνεσαι...δύναμη είναι να έχεις "καρδιά" και να είναι ζωντανή...δηλαδή να πληγώνεται...
ακόμα...
Ξέρω τι θα μου πείς...
Εγώ σου λέω...ότι πάλι... θα βρείς τον τρόπο... Ταξίδι είναι αυτό...Έχει και τους δράκους του...

11:02 π.μ.  
Blogger Αιολος said...

Πέτρα που θέλει να κυλά ποτέ δεν χορταριάζει...

12:03 μ.μ.  
Blogger MåvяiÐåliå said...

Ο δυνατός εαυτός σου είναι πάντα εκεί!
Θέλει όμως ένα γερό ταρακούνημα για να μπει σε λειτουργία και πάλι.
Καλό είναι αυτό το ταρακούνημα να μη μένει στη τύχη.
Να ξέρεις ότι μπορείς…ίσως να μη θέλεις ακόμα…εσύ ξέρεις.

1:47 μ.μ.  
Blogger Mh Xeirotera said...

Kalhmera... :)

O eautos pu den apodexete kapia pragmata eksasthenei se faseis ths zohs mas, peftei se lithargo... den simenei omos oti pavei na yparxei, oti den tha pei, otan erthei h ora, ki autos kati. Se epipedo sinidito den exume eksusia an kathorizume auth thn "ora." Kita ton karpo sto kladi osh ora thes... iketepse ton ama thes, den xaneis tipota. Ama den erthei h ora tu omos den prokite na pesei.

Na eise kala :)

8:54 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

αν βρεις τις απαντήσεις, μου τις λες κι εμένα?

5:07 μ.μ.  
Blogger melomenos said...

Σχετικά με την κινητοποίηση της Παρασκευής για την Αμαλία, σας ενημερώνουμε ότι:

α) Την Παρασκευή 1η Ιουνίου, όλοι οι bloggers θα ανεβάσουμε ένα post με τον κοινό τίτλο “Για την Αμαλία”.
β) Το τελικό κείμενο που θα αποσταλλεί με e-mail σε υπουργεία, αρμόδιους φορείς, κλπ έχει ήδη αναρτηθεί και όποιος θέλει μπορεί να το αντιγράψει και να το δημοσιεύσει (όχι πρίν την Παρασκευή). Επίσης θα βρείτε λίστες με links, μεταφρασμένα κείμενα και δελτία τύπου.
γ) Έχει ανοίξει ένα προσωρινό blog για την τελική φάση του συντονισμού της όλης προσπάθειας, με τίτλο Για την Αμαλία -

http://giatinamalia-blog.blogspot.com/. Όσοι θέλετε να συνεισφέρετε ώστε να δικαιωθεί κάποτε ο αγώνας της Αμαλίας, μπορείτε να ενημερωθείτε από εκεί για όλες τις λεπτομέρειες της συλλογικής αυτής δράσης. Δηλώστε συμμετοχή για να γίνετε contributors και ενημερώστε όσους μπορείτε!!

5:22 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Page copy protected against web site content infringement by Copysca
pe SYNC BLOGS


ask2use.com: Μόνο αποσπασματική αντιγραφή
ask2use.com: Απαραίτητη η δωρεά σε φιλανθρωπική οργάνωση
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια
website stats Who links to my website?