Τετάρτη, Μαΐου 09, 2007

Ο Προυστ στο μπλογκ μου!!!

σταλμένος απ την αλκιμήδη
1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
να βρίσκομαι καλοκαίρι πολύ νωρίς το πρωί,δίπλα στη θάλασσα,η παραλία ακόμη άδεια,με τον καφέ μου,ένα βιβλίο,στυλό και το ημερολόγιό μου....

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Ανάγκα και οι θεοί (θεές) πείθονται.

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;

Όντως τελευταία φορά...το καλοκαίρι που μας πέρασε διαβάζοντας το μπλογκ της Νίνας.Τις περιπέτειες της Περσεφόνης.

4 .Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;

Να ξεχνάω αυτά που πρέπει να ΜΗΝ ξεχνάω και να θυμάμαι αυτά που πρέπει να ξεχνάω.

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
α) η αναβλητικότητα
β)η αχρωματοψία (δεν βλέπω το γκρίζο για παράδειγμα- μόνο άσπρο/μαύρο)
γ)...
δ)...
κλπ κλπ κλπ
ω) όλα τα παραπάνω

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σ αυτά που ΔΕΝ πρέπει.

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Ασαφής ερώτηση... αλλά αν υποθέσουμε πως είναι σαφής ,δεν ταυτίζομαι με καμμιά

8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Ασαφής ερώτηση...(νέοι ήρωες;;; παλιοί ήρωες που είναι ΤΙ σε μας σήμερα;;;)
Επίσης δεν αποσαφηνίζεται η έννοια της λέξης ήρωας.
Ως εκ τούτου και δεν μπορώ ν απαντήσω

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Ας παραβλέψω κι εδώ την ασάφεια
Όλα μου τα ταξίδια για διακοπές στις Κυκλάδες.(Και το πρώτο στην Κρήτη)

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
θα το δείτε σε ποστ.(κάποτε)
αυτή την εποχή πάντως η Βιρτζίνια Γουλφ

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Να μην είναι συναισθηματικά εξαρτημένος απ την μαμά του (ναι αρετή είναι κατά βάθος)

12. ... και σε μια γυναίκα;
Να μην είναι εξαρτημένη συναισθηματικά απ τον μπαμπά της

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Πολλοί ...αυτή την εποχή ο Phillip Glass

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Δεν σφυρίζω/τραγουδάω στο μπάνιο....

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
δεν ήταν ένα... απλά ήταν 3 βιβλία που σε ηλικία 14 χρονών, μου τα χάρισαν
"τα Άπαντα του Σεφέρη" και εντελώς άσχετα μεταξύ τους της Γώγου "το ιδιώνυμο" και το "τρία κλικ αριστερά"
Αν λείψει (οπουδήποτε κι αν είμαι, έστω κι αν έχω άλλο βιβλίο μαζί μου) το πρώτο απ την τσάντα μου/πράγματά μου,νιώθω πολύ άσχημα.


16. Η ταινία που σας σημάδεψε
Oι Ωρες (The hours)

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
χμμ ...α)Κλιμτ β) Μοντιλιάνι γ) odilon redon δ) Mιρό ε) Καντίνσκι ζ) van gogh κλπ κλπ ....λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να διαλέξω μόνο έναν...

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Το αλαζονικά γαλάζιο και το ζεστό πορτοκαλί

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
είμαι μετριόφρων,δεν απαντώ εδώ !
:p

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
southern comfort και φυσικά ρακόμελο

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;

Που έλειψα φέτος το καλοκαίρι από τη Θεσ/κη.Δεν μπορούσα να προβλέψω,πιστέψω...πως γυρίζοντας,δεν θα ξανάβλεπα τον πιο καλό μου φίλο,ή μάλλον πως θα τον έβλεπα τελευταία φορά να χάνεται για πάντα.....
(ίσως γι αυτό η τελεταία φορά που ξέσπασα σε γέλια να ήταν τότε που αναφέρω)

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Την υποκρισία,το ψέμμα,το ναρκισισμό

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Το διάβασμα,το ν ακούω μουσική,οι μεσημεριανές εκπομπές στην τηλεόραση που -ναι το παραδέχομαι- με κάνουν να "γελάω" ,βόλτες σπάνια μεν αλλά περνάμε καλά με φίλους...α ναι και το pilates

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Να μην συμβεί κάτι κακό στο παιδί μου

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Στην περίπτωση που ξέρω πως η αλήθεια δεν αντέχεται....όπως πχ σε θέματα υγείας...

26. Ποιο είναι το μόττο σας;
Ο στίχος του Σεφέρη
"Κύριε, όχι μ αυτούς.Ας γίνει αλλιώς το θέλημά σου"

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Χωρίς αρώστεια,πόνο,χωρίς να γίνω βάρος σε άλλους...στον ύπνο μου,όποτε θέλει ας έρθει..καλοδεχούμενος θα ναι έτσι...

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Εκτός απ το να μου απαντήσει στα 1-2 "γιατί;;;;;;!!!!!!!" θα θελα να μου πει πραγματικά πώς νιώθει,πώς ένιωσε ακούγοντας το τραγούδι του Άσιμου "Ρε μπαγάσα"
Αλλά οκ αν ήταν να συμβεί κάτι τέτοιο,ας περιμένει λιγάκι ακόμη να ενηλικωθώ,γιατί οι ερωτήσεις μου είναι πολύ παιδικές...

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
σουρεαλιστική

Και τώρα ο Προυστ ας πάρει το ερωτηματολόγιό του κι ας πάει στη Νερίνα-Μαφάλντα,στο αερικό,στον καμηλιέρη,στον Σ-Τ,στην livana, στον ΠΕΖΟΛΟΓΟ,στην Ορελί , Ραφινάτα, δδείμος και τάκης


Ετικέτες

buzz it!

40 Comments:

Blogger Unknown said...

Κι εσύ τέκνον Βρούτε;

ΟΥΦ... άρα έχω 2 διαφορετικές προσκλήσεις να μετράνε μέχρι τώρα... εν αναμονή κι εσύ λοιπόν μιας και έχω λίγη δουλίτσα τον τελευταίο καιρό (και εκδρομές βεβαίως-βεβαίως, από κάπου πρέπει να αφαιρέσω τον χρόνο των εκδρομών :p) και το ΣΚ πάλι θα λείπω (προς τα λημέρια σου αυτή τη φορά ξανά :p)

2:19 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

To τένις - που δεν έμαθα- ως άθλημα πάντα ασκούσε μια γοητεία επάνω μου !!!! Ήρθε φαίνεται ο καιρός που θα το μάθω...με άλλο τρόπο... Δεκτοί όλοι!!!
Ευχαριστώ πολύ-πολύ πλάσμα που περιπλανιέσαι για την πρόσκληση΄/πρόκληση.
Το μπαλάκι μου έχει έρθει ήδη και έχω ανταποκριθεί στον deksiaristera.blogspot.com κοινώς pico.

Θα ήθελα να πω...ότι ο καλός θεούλης μάλλον δύσκολα θα τα βρεί μαζί σου χα χα χα χα χα

Και...σοβαρά τώρα...λυπάμαι ειλικρινά για την απώλειά σου...

Και στα ρακόμελα...λέμε ναι!!!!

2:40 μ.μ.  
Blogger Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

Βρε μ' αυτές τις Ώρες... Τι σας άρεσε, ρε παιδιά, τόσο πολύ σ' αυτήν την ταινία; Ρωτάω ειλικρινά, δεν ειρωνεύομαι... Μήπως πρέπει να την ξαναδώ;

3:47 μ.μ.  
Blogger fish eye said...

αυτο το νουμερο ενα..πολυ το λαχταρησα..φιλια γλυκο μου..

5:15 μ.μ.  
Blogger John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Χμμμ... ασάφειες επικαλείσαι, για να μη απαντήσεις ξεκάθαρα σε μερικά ερωτήματα...
Ως νομικός (σου) σύμβουλος, συνιστώ να μη ζητάς αποσαφήνιση, αλλά να εκμεταλλεύεσαι εσύ πρώτη και πάντα τις ασάφειες των ερωτήσεων των άλλων, ώστε και να απαντάς όπως θέλεις και να πηγαίνεις την συζήτηση εκεί όπου σε εξυπηρετεί εσένα!..
Να, σου αποκάλυψα ένα μέγα μυστικό ημών, των νομικών φωστήρων!!!
;-))

5:31 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ωχ αυτό το 4 το έχω κι εγώ!
Μάκια :))

9:26 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@ καμηλιέρη μας οκ αναμένουμε και καλά να περάσετε στας εξοχάς
:)
@Livana θα το ξαναπώ...καιρός να φτιάξεις μπλογκ!!! Θα περάσω μετά να σε "διαβάσω"
λες όντως να τα βρει δύσκολα μαζί μου ο καλός θεούλης;
έτσι κι αλλιώς "τα πάντα εν σοφία εποίησε
φιλιά
@synas ειλικρινά ΝΑΙ Δεν ειρωνεύμομαι
:) φιλιά
@φεγγ .το 1 ε;; Απόλυτη γαλήνη
φιλώ σε
@αστεροϊδή μας ¨"να εκμεταλλεύεσαι εσύ πρώτη και πάντα τις ασάφειες των ερωτήσεων των άλλων, ώστε και να απαντάς όπως θέλεις και να πηγαίνεις την συζήτηση εκεί όπου σε εξυπηρετεί εσένα!...." μα αυτό έκανα δεν το κατάλαβες και το πήγα εκεί που ήθελα στο να μην απαντήσω
:***
@θαλασσομπερδεμενάκι γι αυτό το 4 λέω να κάνουμε ομάδα βοήθειας όπως οι Α.Α πχ .. έρχεσαι;;
είμαστε μάλλον πολλοί στο μπλογκοχωριό
καλή σου μέρα και φιλάκια

9:37 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Σου έχω έτοιμη απάντηση στον pico, και πέρασα από εδώ για λίγο ρακόμελο και να αναπνεύσω αλμύρα θάλασσας!!!
Τώρα για το ότι εν σοφία εποίησε...ξέρεις εσύ...ρώτα τον !!!! χα χα χα χα

11:28 π.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Ευχαριστώ, απάντησα. Και το εννοώ, το ευχαριστώ εννοώ....
Καλή σου μέρα

11:39 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@livana είδα την απάντηση ...
επιμένω ΕΠΙΜΕΝΩ φτιάξε μπλογκ δικό σου...κι εσύ και ο πεζό-λογος
δεν γίνεται να επικοινωνούμε με ταχυδρομικά περιστεράκια...
όσο για το εν σοφία πεποίηκε ειρωνικότατο ήταν
σματς!
@μαφαλντάκο πέρασα κι έριξα μια γρήγορη ματιά..
το 1) με κατασυγκίνησε
θα ξαναπεράσω τ απόγευμα για εκτενέστερο σχολιασμό
:xxxx

12:29 μ.μ.  
Blogger 3 parties a day said...

Αυτές οι μανάδες... Έχουν κάψει κόσμο και κοσμάκη! (Αναφέρομαι στην αρετή των ανδρών...)

12:41 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

To έπιασα..και το φιλί..και το υπονοούμενο...
Όλα θα γίνουν στον καιρό τους.
Άνετα θα επικοινωνούσα μέσω ταχυδρομικών περιστεριών !!! που το κατάλαβες??? χα χα χα χα και με σήματα καπνού ακόμη πάνω σε λοφάκια και με κάθε τρόπο...υπαρκτό ή ακόμη ανύπαρκτο.
Ανταποδίδω το σματσ!
:))))

1:21 μ.μ.  
Blogger allmylife said...

ταυτίζομαι απολύτως με το 1
με συγκίνησε πολύ το 26.

Σε φιλώ!

1:36 μ.μ.  
Blogger Αλεπού said...

Πολύ πετυχημένο αυτό για τον Θεό!

2:24 μ.μ.  
Blogger bebelac said...

με ξύπνησες! Ευχαριστώ.

3:39 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αλκυονη μου
Ευχαριστω πολυ για το μπαλακι, το παρελαβα και ανταποκριθηκα αμεσα, βρισκοντας στεγη στον γνωστο Οικοδεσποτη.

Ορθιο το κεφαλι και φορτσα μπροστα!
Και παλι θα γελασουμε! Πολυ!

5:14 μ.μ.  
Blogger Ηλιας....Just me! said...

Κρατώ το 16 και το 19! Οι ώρες είνια όντως από τις καλύτερες ταινιες του Hollywood και για το 19, no comments!

5:25 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Το πρώτο κι εμένα, και χωρίς καφέ ή άλλο. Να τη χαζεύω χωρίς να τη μοιράζομαι, να της λέω τα μυστικά μου και να παίρνω κουράγιο απ΄αυτήν! ;)

6:09 μ.μ.  
Blogger γιωργος said...

Θα επανέλθω... Το μέιλ τελικά το έλαβες;

11:01 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

γυιό δεν έχεις; όταν σε μερικά χρόνια θα περνάει με τις ολυμπιάδες από το σπίτι σου θα δούμε μετά τι θα λες...

τι είναι το '' αλαζονικά γαλάζιο '' χρώμα;

4:02 π.μ.  
Blogger BeBe said...

β)η αχρωματοψία (δεν βλέπω το γκρίζο για παράδειγμα- μόνο άσπρο/μαύρο)!!!

Σε πάω!!! χαχααα.Πολύ καλή απάντηση ;)
Καλημέεεερες

9:31 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@3pd ... και συνεχίζει να καίει συνεχίζει
:) πρωινό φιλί
@Livava τα πρωινά,πριν διαβάσω τ άλλα μπλογκ,θα βγαίνω στο μπαλκόνι,να δω αν ήρθε κάποιο περιστέρι,η αν στο βάθος του ορίζοντα φαίνονται συννεφάκια καπνού κι έτσι θα σε "διαβάζω"..
ούριος να ναι μόνο ο άνεμος
καλή μας μέρα σήμερα
:xxxx
@όλημαςηζωή το 1 στιγμές,σκέψεις,συναισθήματα εντελώς δικά μας κι η θάλασσα κι αυτή μόνο για μας...
ήξερα πως 8α σ άρεσε..
λίγο πολύ προβλέψιμοι γίναμε όλοι στο μπλογκοχωριό
φιλιά :)
@αλεπού μ πετυχημένο ή όχι δεν ξέρω,αλήθεια όμως ναι
θα στείλω mail.
:)
@ΜπΕμΠεΛάΚ εμ σε βαρέθηκα!!!!! κοιμάσαι όλη την ώρα :P
και μου λείπεις!!!!! :)
@πεζόλογε ναι ναι ξέρω κάτι πήρε το μάτι μου χτες "στον γνωστό οικοδεσπότη" άλλωστε "στον γνωστό οικοδεσπότη" άφησα και την πρόσκληση!! Θα περάσω αργότερα.αλλά έλεος !!! Εσύ και η livana θυμίζετε μπλογκερς νομάδες...
Μ άρεσε αυτό . μπλογκερς νομάδες!!!
Δεν είχαμε τέτοιους στο μπλογκοχωριό
σματς!

10:44 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@Ηλίας αυτό πες το στην synas πιο πάνω που ακόμα αναρωτιέται για την ταινία
καλημέρα σου :))
@ρένι ακριβώς έτσι αλλά εγώ με τα συμπαρομαρτούντα μαζί !!! και μ έβαλες τώρα να φανταστώ μια παραλία,όπου θα ναι η όλημασηζωή,η φεγγ.,εγώ,εσύ και θα κάνουμε πως δεν βλέπουμε η μια την άλλη για ν απολαμβάνουμε "αυτή την ώρα".Πολύ γέλιο θα χε.
:))***
@γεώργιε το mail ήρθε οκ. Συγνώμη που δεν ειδοποίησα αλλά είδες φαντάζομαι ένα απ τα ελαττώματά μου...την αναβλητικότητα :)
καλή σου μέρα Γεώργιε
@μεθυσμενάκι μου μάλλον θα το κάνω ποστ...
Γιό έχω και ενώ είναι 13 αναλογικά αν το δεις,με τις ολυμπιάδες βλεπόμαστε. τώρα που αρχίζει η εξεταστική θυμήθηκε πάλι πως έχει σπίτι και μάνα!!!!!! Τί να σου πω τώρα κι από δω μεθυσμενάκι μου;;
Πως προσπάθησα επειδή ήξερα πως θα ναι μοναχοπαίδι να μην τον κάνω να "κρέμεται" από μένα",ούτε εγώ απ το γιό μου;;;
Είχα και έχω πολύ άσχημα παραδείγματα τέτοιων σχέσεων που πώς να το εξηγήσω...άστο
Θα με σκοτώσεις και θα με πεις άσπλαχνε μάνα αν σου πω,πως σιχαίνομαι το εν Ελλάδι καθεστώς,να μένουν τα παιδιά -ποιά παιδιά... ο θεός να το κάνει...- ηλικιακά πολλές φορές 30φεύγα με τους γονείς ώσπου να παντρευτούν κλπ κλπ...
άσε είναι θέμα για ολόκληρο ποστ αυτό..(δεν ήμουν σ αυτή την κατηγορία...δεν θέλω ο γιός μου να μπει σ αυτή την κατηγορία
αλαζονικά γαλάζιο .. τστστσστς διάβασε και λίγο αλκυόνη παπαδάκη..
Kuh φιλάκι !!! :)))
@Bebe κι όμως έτσι είναι και δυστυχώς δεν είναι αστείο...
:))***

11:00 π.μ.  
Blogger BeBe said...

Δεν είναι αστείο, αλλά έτσι πρέπει να το βλέπουμε ;) Είμαι της ίδιας ακριβώς συνομοταξίας...
Καλημέρες και πάλι

1:17 μ.μ.  
Blogger Ηλιας....Just me! said...

Από τις καλύτερες ταινίες synas! Ειδικά στο σημείο όπου η Meryl μπαίνει στο δωμάτιο του Loftus (νομίζω πως έτσι τον λένε) και της κάνει την εξομολόγηση εκ βαθέων και καθώς πέφτει από το παράθυρο μαθαίνεις ξαφνικά τη σύνδεση και των τριών γυναικών.... Εγώ προσωπικά αντριαχιάζω όποτε τη βλέπω αυτή τη σκηνή....

2:03 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

συμφωνώ με αυτά που λες και ο δικός μου με το που τελείωσε το γυμνάσιο μου είπε ''αστα λα βιστα μάνα'' φεύγω, εγώ τον φίλησα σταυρωτά, του είπα '' στο καλό, να μας γράφεις'' και να μην ξεχάσεις να πάρεις και ένα πλυντήριο για τα ρούχα σου γιατί εγώ δεν θέλω να μου τα φέρνεις στο σπίτι μου σαν φαντάρος....

τι λες βρε, άλλη όρεξη δεν είχα να ξαναδιαβάσω όλα τα βιβλία της Παπαδάκη για να ξαναθυμηθώ τι είναι το αλαζονικά γαλάζιο.
τουλάχιστον, πες μου σε πιο βιβλίο το γράφει.

7:32 μ.μ.  
Blogger Orelia said...

Αααααα!
αυτο το διαστημα απαντω μονο σε ερωτησεις Εφοριας καλε!... :))

ευχαριστω Αλκυονη του Βορρα για την προσκληση

7:35 μ.μ.  
Blogger Μαρω_Κ said...

Α!
Το ήξερα ότι κατά βάθος είστε πολύ σουρεαλιστική.
Μια χαρά το πάτε!
Συνέχίστε!

8:10 μ.μ.  
Blogger Pico said...

Την καλησπέρα μου...εξαιρετική η αισθητική σας άποψη (στο blog αναφέρομαι)

8:19 μ.μ.  
Blogger takis said...

Πνιγόμουνα στη δουλειά τις τελευταίες ημέρες και συν το ότι ο ΟΤΕ ειχε κόψει με το ετσι θέλω το ADSL σπίτι για 1 εβδομάδα (ναι, ναι καλά ακούς!..10 μέρες να ακριβολογώ) όλη η μπλογοεπικοινωνία κινήθηκε πάρα πολύ αργά!...
Σε ευχαριστώ για τη πρόσκληση, θα ανταποκριθώ σήμερα ή αύριο...αλλα και θα σχολιάσω και τα δικά σου ! μη νομίζεις οτι θα ξεφύγεις!...

8:26 μ.μ.  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Λοιπόν, τώρα είδα και την πρόσκληση και τις απαντήσεις σου βέβαια. Τις έχω βέβαια απαντήσει -προσκεκλημένος άλλου- αλλά σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση.

Αχρωματοψία στο γκρι; (πόσο σπάνιο είναι αυτό καλέ, ξέρεις;) Εγώ έχω στο λαχανί και το ροζ (ακόμα πιο σπάνιο, ζήλιααα).

9:19 μ.μ.  
Blogger Despina said...

1. Πόσο πρωί δηλαδή;

Και πόσων χρονων είναι τελικα ο γιος σου. Εξεταστική; 13; Κάπου χάθηκα.

11:57 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@μεθυσμενάκι τί άλλο μπορεί ναι ναι το αλαζονικά γαλάζιο εκτός από ένα υπέροχο αστραφτερό γαλάζιο!!!!!
(δεν θυμάμαι σε ποιό είναι θα το βρω όμως και θα σου πω,αφού τόσο σου κανε εντύπωση)
Τώρα διαβάζω το καινούριο της ¨"το ταξίδι που λέγαμε"
:)*
@ορελί μ υπεκφεύγεις!!!!! καλό σ/κ (που ναι κλειστές και οι εφορίες)
φιλιά
@μάρω ...φαίνεται ε;;;
:))
@pico την καλημέρα μου και σας ευχαριστώ
καλώς ορίσατε :))
@τάκη με φοβίζεις :P καλή σου μέρα
:))
@δείμος θα περάσω να το διαβάσω ... αλλά το ξερα πως έχεις στο ροζ αχρωματοψία..ήμουν σίγουρη :)*
@amo κάπου σε "χάνω" over ! τί πρωί;;;;
έχω γιο 13 στα 14 εξεταστική β γυμνασίου (αρχίζουν 21 νομίζω..αν δεν έχω πάθει επιλεκτική αμνησία)
πού μπερδευτήκαμε και οι δυό;;;;;
φιλώ σε :)

11:11 π.μ.  
Blogger takis said...

Λίγα καθυστερημένα σχόλια.

Στο 5. Θα ήθελα να ήξερα τι κρύβουν τα αποσιωπητικά στο γ) και δ)...!
11 & 12. Αυτό πια δεν είναι αρετή ! είναι κατόρθωμα!

15.Μου κλέβεις απάντηση για τον Σεφέρη!..

21. Κουράγιο, η ζωή συνεχίζεται

23. Δεν περίμενα να ακούσω οτι το Pilates ειναι αγαπημένη ασχολία!..Κάνω 1 1/2 χρόνο αλλά δεν το έχω σκεφθεί ετσι..
25. Ισως καμμιά φορά η αλήθεια δεν αντέχεται και σε άλλα θέματα εκτός υγείας...ναι καλά πάει ο νούς σου , στα προσωπικά-συναισθηματικά-ερωτικά εννοώ.

1:02 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

@amo κατάλαβα το πόσο πρωί!!! άργησα η ξανθιά αλλά κατάλαβα...
παραλία 7 το πρωί
:)
@τάκη στο 5 κλπ ό,τι μπορείς να φανταστείς
11-12 από πότε δεν είναι ή δεν προϋποθέτουν αρετή τα κατορθώματα;;
κατόρθωμα είναι το αποτέλεσμα εδώ :)
15 χμμμ .. συγνώμηηηηηη :|
23 δεν το περίμενα πως θα χουμε κοινό σημείο το pilates...
όλο εκπλήξεις μου είσαι :)
25 δξ/δα
φιλιά καλή εβδομάδα :)

10:21 π.μ.  
Blogger γιωργος said...

Ιδιώνυμο και Τρία κλικ αριστερά μου τα χάρισαν κάπου ανάμεσα στην Α και Β Λυκείου!
Πάντα αληθινή και χωρίς φόβο...

10:25 μ.μ.  
Blogger Σπύρος said...

Αυθορμητες σταρατες απαντήσεις..

9:40 π.μ.  
Blogger Mh Xeirotera said...

Kalhmera Alkioni!

Na eise kala (panta) :)

11:01 π.μ.  
Blogger Kapetanios said...

"6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σ αυτά που ΔΕΝ πρέπει."
Ναι ε ?

11:11 μ.μ.  
Blogger Kapetanios said...

Μπρε Ηπειρώτισσα μ , τι είναι αυτό που δεν κατάλαβες?
Όταν δείχνεις επιείκεια στα λάθη που ΔΕΝ πρέπει να γίνονται απλά αφήνεις να ξαναγενούν.
Και λέω εγώ.
Μήπως δεν τα θεωρείς και τόοοοσο λάθη. Μα πάλι, εάν είναι έτσι, δεν έχεις απαντήσει στην ερώτηση του Προυστ!
ΥΓ Ένα χαρακτηριστικό των Ηπειρωτών ( και δη των βλάχων όπως του λόγου μου) είναι ότι δεν αφήνουν να πέσει τίποτα χάμου! Βλέπω ( μετα χαράς) ότι το έχεις και εσύ. :)))))

12:16 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Page copy protected against web site content infringement by Copysca
pe SYNC BLOGS


ask2use.com: Μόνο αποσπασματική αντιγραφή
ask2use.com: Απαραίτητη η δωρεά σε φιλανθρωπική οργάνωση
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια
website stats Who links to my website?